Ausländerinitiative (jetzt mit POLL)
Moderator: Avenger
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Hei, moment mal. Wänn ich i de CH öpper umbringe wird ich nöd is gfängnis bracht sondern uusgschaft, dänn chan ich i 5 jahr wieder iireise und dä nächst umbringe... isch eigentli mega super....Schad bini kein Usländer...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
2 mal ja!
Weiss ja nid wies bi euch so isch, aber ds Biel wirds langsam immer schlimmer. Mir hei ja süsch scho e sehr "multikulturelle" Mönschehufe hie, abr ir letschti blicki eifach nümm ganz dürre. Täglech Lüt us Eritrea (alli gsen irgendwie glich us), alli chönd keis Wort dütsch odr französisch aber kassiere eifach schomol schön e B-Pass und Sozialhilf. Sid sicher um die 500 neui cho ide letschte paar Mönet...irgendwenn hörts de eifach uf.
Scho allei de ganze Working-Poors gägeüber ischs eifach nümm fair!
Jugos und Araber si de no ds 2. Thema...i han vil gueti Kollege wo alli voll korräkt si, kenne aber au vil wo nid vil meh mached als Droge Deale und Fraue beläschtige bzw. Lüt usnä, und genau DIE WIXXERS chame mit dere Initiative ebe richtig bestrafe.
SVP Initiative isch zwar krass ar gränze, aber mittlerwile bini au mit dem iverstande, Gägevorschlag wär aber au scho fren!
Weiss ja nid wies bi euch so isch, aber ds Biel wirds langsam immer schlimmer. Mir hei ja süsch scho e sehr "multikulturelle" Mönschehufe hie, abr ir letschti blicki eifach nümm ganz dürre. Täglech Lüt us Eritrea (alli gsen irgendwie glich us), alli chönd keis Wort dütsch odr französisch aber kassiere eifach schomol schön e B-Pass und Sozialhilf. Sid sicher um die 500 neui cho ide letschte paar Mönet...irgendwenn hörts de eifach uf.
Scho allei de ganze Working-Poors gägeüber ischs eifach nümm fair!
Jugos und Araber si de no ds 2. Thema...i han vil gueti Kollege wo alli voll korräkt si, kenne aber au vil wo nid vil meh mached als Droge Deale und Fraue beläschtige bzw. Lüt usnä, und genau DIE WIXXERS chame mit dere Initiative ebe richtig bestrafe.
SVP Initiative isch zwar krass ar gränze, aber mittlerwile bini au mit dem iverstande, Gägevorschlag wär aber au scho fren!
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
ich würd das topic gern schlüüse.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
En klassische Fall vo:

"In der ersten Sendung wurde truthiness vorgestellt. Das Wort beschreibt den Umstand, etwas aus dem Bauch heraus zu wissen, ohne auf Beweise oder Vernunft abzustellen. Gemeint ist eine „Wahrheit“, die dadurch entstehe, dass sie sich intuitiv wahr anfühle, nicht jedoch den wirklichen Gegebenheiten entsprechen müsse."
...drum wird d'Initiative logischerwiis au agnoh

"In der ersten Sendung wurde truthiness vorgestellt. Das Wort beschreibt den Umstand, etwas aus dem Bauch heraus zu wissen, ohne auf Beweise oder Vernunft abzustellen. Gemeint ist eine „Wahrheit“, die dadurch entstehe, dass sie sich intuitiv wahr anfühle, nicht jedoch den wirklichen Gegebenheiten entsprechen müsse."
...drum wird d'Initiative logischerwiis au agnoh

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- SinGinSmith
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
... und das völlig zurächtlakritz hat geschrieben:ich würd das topic gern schlüüse.

Hey mann bisch i de Cloud?
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
hani scho denkt dasi demit hie ines Fettnäpfli trätte, aber i han mini Gründ, und mini Fakte. Han letschti gd de Bildigsbricht vode letschte Jahr vor Stadtbiel gläse vo mim Mami, und es isch eifach nur truurig und haarsträubend. Oder de bricht usdr Aktuelle Biel/Bienne vode Sozialungersützige, da chani ds Chötzi nümm dunge phalte!
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
NO PAIN - NO GAIN
NO PAIN - NO GAIN
Re: Ausländerinitiative
Wemer chönt würd ich i letschter Zit no hüfig so abstimmä: :typej:
Das wär min Vorschlag, dassmer immer drü Möglichkeitä hed statt zwei:
O Ja
O Nei
O :typej:
Das wär min Vorschlag, dassmer immer drü Möglichkeitä hed statt zwei:
O Ja
O Nei
O :typej:
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Häsch du nöd:mousch hat geschrieben:i han mini Gründ, und mini Fakte.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
de mousch. nöd verstande hätte um was es gaht :typej:
findi sehr en gwagti behauptig s ganz stimmvolk als dumm z betitle. wenns das nöd geh haet, wäremer jetzt im einheitsbrei EU versunke. aber a de gsinnig a da ine, würd ja das de meiste sogar passe.Moff hat geschrieben:so wirds wohl cho, und bim sautumme schwizervolk, womer sogar muess erchläre, dass sie de werbeflyer ned sölled als stimmzettel abgeh, mach ich mir ernsthaft sorge, dass das na durechunnt
aber ihr verkappte intellektuelle kommuniste sind ja alli so vill intelligenter als de puur oder die mittelständischi familie. die andere als dumm z betitle und im internet chli de max mache isch halt scho eifach.den vom staat stipendie bezieh aber nix zrugggeh und nur chli umemötzle wie unbildet s schwizer volk doch isch.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2010 12:44, insgesamt 1-mal geändert.
mousch hat geschrieben:hani scho denkt dasi demit hie ines Fettnäpfli trätte, aber i han mini Gründ, und mini Fakte. Han letschti gd de Bildigsbricht vode letschte Jahr vor Stadtbiel gläse vo mim Mami, und es isch eifach nur truurig und haarsträubend. Oder de bricht usdr Aktuelle Biel/Bienne vode Sozialungersützige, da chani ds Chötzi nümm dunge phalte!
völlig ok, schliesslich urteilt jede vo eus vo sinere wahrnehmig und erfahrige uus. lahn die guetmensche da chli pseudointellektuell tue.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Glaubmer, d'svp selber haltet d'svp wähler na für viel tümmer als ich
Moff hat geschrieben:Glaubmer, d'svp selber haltet d'svp wähler na für viel tümmer als ich
dini argument sind recht schwach, was berechtigt dich zsege das ca. 25% vo de wähler dumm sind? will sie en anderi politischi richtig haend als du? übrigens isch de zuestrom zur svp vorallem vo de sp choh. lueg mal s neue parteiprogramm a vo de SP looool.
gib em castro die hand
meistens sinds ja d studente, wo s lebe lang inere abgschottete umgebig bliebet wo so tuend als ob d zuewanderig nur positivs mitsich bracht haet, will irgenden schlaue dozent ihne das mal verzellt haet und globalisierig ja eh nur positiv isch. logisch, wenn s ganz lebe lang nur id schuel gasch und mit sogenannte "elite" dich umgisch, chunsch halt kei so "primitivi" Problem meh mit über wo sich halt doch gwüssi demit muend useandsetze.
namal ich find d initiative sehr schlecht, aber ebe, es muess halt immer öppis extrems choh bevor was tue wird i de schwiiizer politiklandschaft. das ischs problem. jetzt chömet alli guetmensche und seget das isch gegs völkerrecht blablabla. wie wärs mal mit fruehner scho d weiche für en qualifizierti Iwanderig z stelle? wies zb Canada oder Australie macht? aber nei d schwiiz isch s uufangbecki für alli wo vill stutz waend, alli wo nöd waend schaffe und chli sozialhilf bezieh und chli de max mache. schad isches. das chöntsch fruehner besser abfedere.
das thema haemmer scho mal gha: aber d schwiiz isch es stark besiedelts land. es wird nah vill extremer. s konfliktpotential nimmt zue. es isch es ernsts thema und eifach de gegesiite es "IHR SIND DUMM" is gsicht z knalle.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2010 12:54, insgesamt 1-mal geändert.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
A) bin ich sicher kein sp-ler
B) han ich au keis problem mit anderne meinige, aber es problem mitere rechtspopulistische partei wo mit blödsinn und chaltem kalkül d'volksstimmig zum selbstzweck usnutzt und s'politische und gsellschaftliche klima vergiftet, und debi na mit symbolpolitik wo nüt bringt derför sorgt dassmer sich schäme muess schwizer z'si
B) han ich au keis problem mit anderne meinige, aber es problem mitere rechtspopulistische partei wo mit blödsinn und chaltem kalkül d'volksstimmig zum selbstzweck usnutzt und s'politische und gsellschaftliche klima vergiftet, und debi na mit symbolpolitik wo nüt bringt derför sorgt dassmer sich schäme muess schwizer z'si
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Häsch rächti Rössontiments, gäll?
thaeye hat geschrieben: ja alli so vill intelligenter als de puur oder die mittelständischi familie.
Lueg mal die demografische Analyse vor SVP ah, mi Fründ.
Und was de Fidel (sit Afangs 60er in Uniform) mitere Partei wo ds Militär wott abschaffe z tüe söll ha, erschliesst sich mir nid so ganz.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
ok, demfall halt würkli de stadt-land grabe. Alli städtler sind so superhyperbildet und immens guet i die globalisierti welt ibettet und d hinderwäldler machet chli inzucht und hebet es bier i de stammbeiz und voglet am abig spat nah en geiss.
krass
aber jetzt wott seisch.
namal d initiative isch dreck, aber ebe, red mit es paar lüüt und du merksch das halt d problematik vo de zuewanderig halt immer nah nöd optimal glöst isch. das isch scho lang bi de politiker adressiert und passiert isch nix. das isch jetzt halt quittig defür. so eifach gahts i de direkte demokratie.
krass

namal d initiative isch dreck, aber ebe, red mit es paar lüüt und du merksch das halt d problematik vo de zuewanderig halt immer nah nöd optimal glöst isch. das isch scho lang bi de politiker adressiert und passiert isch nix. das isch jetzt halt quittig defür. so eifach gahts i de direkte demokratie.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2010 13:08, insgesamt 1-mal geändert.
in uniform aber sie haennd gar keis richtigs militär meh, kenn kuba gnueg gueg. isch mythosemP hat geschrieben:thaeye hat geschrieben: ja alli so vill intelligenter als de puur oder die mittelständischi familie.
Lueg mal die demografische Analyse vor SVP ah, mi Fründ.
Und was de Fidel (sit Afangs 60er in Uniform) mitere Partei wo ds Militär wott abschaffe z tüe söll ha, erschliesst sich mir nid so ganz.
thaeye hat geschrieben: wie wärs mal mit fruehner scho d weiche für en qualifizierti Iwanderig z stelle?
mache mer das de nid?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ROFLemP hat geschrieben:thaeye hat geschrieben: wie wärs mal mit fruehner scho d weiche für en qualifizierti Iwanderig z stelle?
mache mer das de nid?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
immer wenn ich am sunntig znacht vo de bandprob in züri heilaufe (Dynamo an HB) gsehts so uus:
eifach in dunkel.

80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Das sägi ja, genau das nutzt d'svp zu ihrem reine selbstzweck us, ihri initiativene sind nämlich au en totale seich. Weisch werum? Es isch ebe ned so simpel, nume simpel gnueg damit d'tuble svp wähledthaeye hat geschrieben: das isch scho lang bi de politiker adressiert und passiert isch nix. das isch jetzt halt quittig defür. so eifach gahts i de direkte demokratie.