irgendwas olliges hät er sicher wieder gmacht. HB!Tatsujin hat geschrieben:Deä pitsch. nüem viel ghört hemmer vo ihm sit sim bombegschichtli. isch äch alles guet usecho?

Moderator: Avenger
irgendwas olliges hät er sicher wieder gmacht. HB!Tatsujin hat geschrieben:Deä pitsch. nüem viel ghört hemmer vo ihm sit sim bombegschichtli. isch äch alles guet usecho?
Nimmsch widär Cam mit und nah ufilade, so wie letscht Mal.Masterflex hat geschrieben:chume glich churz verbii, genai denn wenn am umemache bisch.
Chan mir nume de vom Pitsch merke. Oder ebe au nid würklich.Master(G) hat geschrieben:min geburtstag hesch au vergässe
Ich vill schaffä - bruchä viil Gäldgeosnow hat geschrieben:hehe, d pitsch schaft ja gar nöd soo viel im gschäft. meh dihei mit ricardo und chinde.guet es huus baue isch au nöd ohni. da häsch nur lämpe.
wirsch demfall no gern alt?agestuffer hat geschrieben:Geburtstag hani aber nid.... Schön wärs
Ich han keis Problem mit Alt wärdä... Alles het sis guetä und uf derä Wält wetti mal nid ewig läbä!! Du scho?Mastler(P) hat geschrieben:wirsch demfall no gern alt?
raecht haesch. nei ich au noed.agestuffer hat geschrieben:Ich han keis Problem mit Alt wärdä... Alles het sis guetä und uf derä Wält wetti mal nid ewig läbä!! Du scho?
fuer das brucht mer alles noed unbedingt geb0rtstag, aber isch scho frisch wenns grad so zaemme chunt.agestuffer hat geschrieben:Und Geburtstag sind super. Immer Gschänkli ,es feins Essä, Sex am Abig etc. etc...
Trunks hat geschrieben:hb vortex
Hät nöd dä Söze au no?
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste