das macht en nöd unsympathisch, au wenn d'forderig nach oute an sich chli blöd isch, will isch schliesslich jedem sini persönlich aglägeheit. aber trotzdem tät's de wält und em nöd gringe rückständige ateil vo tschuttifans guet und spannend wär's doch sowieso zum wüsse. wer glaubsch isch? wer möchtsch dass isch? mal so jensiits vo "de futztubel vom fc möngipimpel isch e schwuli sau".Bayern-Stürmer Gomez: Schwule Fußballer sollten sich outen
Fußball-Nationalstürmer Mario Gomez hat homesexuelle Fußballer aufgefordert, sich offen zu ihrer Neigung zu bekennen.
"Sie würden dann wie befreit aufspielen", sagte der 25-Jährige der Illustrierten "Bunte" laut einer Vorabmeldung. "Schwulsein ist doch längst kein Tabuthema mehr", betonte der FC-Bayern-Spieler.
"Wir haben einen schwulen Vizekanzler, der Berliner Bürgermeister ist schwul." Also sollten auch Fußballprofis sich outen.
Schwuli Fuessballer...
Moderator: Avenger
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
...sölle sich oute, seit dä Gomez.
I speeled my drink!
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
unter de fuessballer erwarti en rächt höchi rate.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wär ja schön, wenn das würd gah. aber chasch vergässä. ich glaub unter dä spieler wär das nöd würklich es problem. aber ih dä fremde stadie wärs glaub rächt härt. vorallem für diä erschte wenige wo das würdet machä.
das es na viel bi dä fuässballer git chani mir also au vorstelle.
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Min Tipp: Der ruhige Barnetta.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich säg de gomez isch!
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Soll der Gomez halt mal den Anfang machen. 

- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Sowieso. Die gegnerischen Fans würden die Spieler aufs übelste Beleidigen. Wer damit nicht umgehen kann, geht daran kaputt.Skeletor hat geschrieben:wär ja schön, wenn das würd gah. aber chasch vergässä. ich glaub unter dä spieler wär das nöd würklich es problem. aber ih dä fremde stadie wärs glaub rächt härt. vorallem für diä erschte wenige wo das würdet machä.
Re: Schwuli Fuessballer...
NO GAY
Also nid dasi öpis dägägä het dass sich schwuli Fuesballspieler au so chönd i dä öffentilchkeit Zeigä, aber ich Dänk es würd vor allem au für d Fuesballer ufem Feld einigäs änderä... ich mein Fuesballer händ di ganz Zit irgendwelchi Körperkontäkt, und langed sich überal ah, und ich glaub wender einä an Arsch langt (au wenn ich das sowieso nid so ganz begrif, aber Fuesballer schiined das no gern zha und zmachä), wirds vilicht scho chli andersch ufgfasst, wemer jetzt weiss das einä Schwul isch. Au wenners nid us sexuelle Motiv usä macht, isch das immer i dä Luft. Isch jo au verständlich.
Aber no öpis anders: Ich han es bitzli es Problem demit zverstoh werum sich Schwuli immer und überall Outä müässä sölled... ich mein klar isches dum wenses versteckä müend, aber s Gägäteil isch doch eigentlich genau so diskriminierend, wird aber vonere vilnä mit liberalä Haltig schinbar gwünscht, und ebä, teilwis sogar gforderet. Und sogar au vo andernä Schwulä...
Aber no öpis anders: Ich han es bitzli es Problem demit zverstoh werum sich Schwuli immer und überall Outä müässä sölled... ich mein klar isches dum wenses versteckä müend, aber s Gägäteil isch doch eigentlich genau so diskriminierend, wird aber vonere vilnä mit liberalä Haltig schinbar gwünscht, und ebä, teilwis sogar gforderet. Und sogar au vo andernä Schwulä...
- elnino
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
950
Im Sport aber immerno wie eh und je, drum chasch grad vergässe. S Risiko, dass d Karriere drunter liided isch vil z höch."Schwulsein ist doch längst kein Tabuthema mehr", betonte der FC-Bayern-Spieler.

He could be my friend, if he weren't my enemy...
PCE Shmupscountown: 109/110 (1to go)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:109/110枚 (1枚余る)
em totti sini karriere isch eh bald verbi vo dem her hätter nit so riese problemelnino hat geschrieben:Im Sport aber immerno wie eh und je, drum chasch grad vergässe. S Risiko, dass d Karriere drunter liided isch vil z höch."Schwulsein ist doch längst kein Tabuthema mehr", betonte der FC-Bayern-Spieler.
evo hat geschrieben:em totti sini karriere isch eh bald verbi vo dem her hätter nit so riese problemelnino hat geschrieben:Im Sport aber immerno wie eh und je, drum chasch grad vergässe. S Risiko, dass d Karriere drunter liided isch vil z höch."Schwulsein ist doch längst kein Tabuthema mehr", betonte der FC-Bayern-Spieler.
nid jede isch so clever wie mir und chöi si jubel interpretiere

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- elnino
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
950

He could be my friend, if he weren't my enemy...
PCE Shmupscountown: 109/110 (1to go)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:109/110枚 (1枚余る)
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
Lol. dä clässec.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Skeletor hat geschrieben:wär ja schön, wenn das würd gah. aber chasch vergässä. ich glaub unter dä spieler wär das nöd würklich es problem. aber ih dä fremde stadie wärs glaub rächt härt. vorallem für diä erschte wenige wo das würdet machä.

Acid hat geschrieben:Aber no öpis anders: Ich han es bitzli es Problem demit zverstoh werum sich Schwuli immer und überall Outä müässä sölled... ich mein klar isches dum wenses versteckä müend, aber s Gägäteil isch doch eigentlich genau so diskriminierend, wird aber vonere vilnä mit liberalä Haltig schinbar gwünscht, und ebä, teilwis sogar gforderet. Und sogar au vo andernä Schwulä...

I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
sehr super.Jehuty hat geschrieben:http://www.queerpassbayern.de/

I speeled my drink!