nussli, ghan chli go auto fahreSkeletor hat geschrieben:kartoffel? isch euch eine dur d'lappe dämfall hä? dä einzig user wo no nöd vip isch. jetzt häsch en ja zum glück gfunde.Master(G) hat geschrieben:Genfer for VIP!

Moderator: Avenger
nussli, ghan chli go auto fahreSkeletor hat geschrieben:kartoffel? isch euch eine dur d'lappe dämfall hä? dä einzig user wo no nöd vip isch. jetzt häsch en ja zum glück gfunde.Master(G) hat geschrieben:Genfer for VIP!
dases das gitGrindweh hat geschrieben: Ich bi politisch uf dr Linie vo de Schweizer Demokraten und zwar numme uf dr Linie vo dene.
besser gseit: dass es das no githanf hat geschrieben:dases das gitGrindweh hat geschrieben: Ich bi politisch uf dr Linie vo de Schweizer Demokraten und zwar numme uf dr Linie vo dene.![]()
isch mer ehrlich gseit lieber als dä ganz bürgerlich svp/fdp/cvp/edu filz. ich wähle aber trotzdem d'kommuniste
Ah lueg ...jede findets superMaenggu hat geschrieben:Ha-ha. I bü ummi zrugg u ihr chiit gar nüt degäge mache
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Äbe.Marco_in_motion hat geschrieben:Ah lueg ...jede findets superMaenggu hat geschrieben:Ha-ha. I bü ummi zrugg u ihr chiit gar nüt degäge mache
Sorry aber sii.. Bescht Ishokei wos ghis isch ufem NES - ICE HOCKEYm.o.terra kaesi hat geschrieben:ah, blades of steel avatar:
sbescht hockey ever, knapp nach NHL94/96
do werdid mer eus ned einig wärde. ech be vo dä 1. stond ah en "blader" gsiagestuffer hat geschrieben:Sorry aber sii.. Bescht Ishokei wos ghis isch ufem NES - ICE HOCKEYm.o.terra kaesi hat geschrieben:ah, blades of steel avatar:
sbescht hockey ever, knapp nach NHL94/96
agestuffer
Grindweh hat geschrieben:Ich bi politisch uf dr Linie vo de Schweizer Demokraten und zwar numme uf dr Linie vo dene.
guet gmacht, sascha.Master(G) hat geschrieben:super. da bisch bi eus ja richtig!
Du stohsch also hinter so russischer Massemörderpolitik. I hoff du verehrsch nid no sonä Antisemit wie dr Stalin. Ich hass Diktature Lenin,Mao Zedong,Hitlerzwirrlibatz hat geschrieben:Grindweh hat geschrieben:Ich bi politisch uf dr Linie vo de Schweizer Demokraten und zwar numme uf dr Linie vo dene.guet gmacht, sascha.Master(G) hat geschrieben:super. da bisch bi eus ja richtig!
Es fallt dr süscht anschinend nüd me ii drzue. Solang das d Verbreche vo de Kommunischte nid gut redisch isch es mir jo gliich.Skeletor hat geschrieben:uiui was hämmer dänn da für en vogel?
srsly chame de trurig nuttesohn grad sperre? falls nöd isch bi dem forum definitiv hopfe und malz verlore.Grindweh hat geschrieben:I ha lieber Chatze di stinke nid so und lön sich vo nimmerem öppis säge.
E Hund liegt nur fuul in dr Gegend umme wenn sich niemert um ihn en Scheiss kümmert aber bellt alles a wo ihm nid passt.
-> Ironie wieder aus
Mir isch nur dä Spruuch" Guet gmacht Sacha" uff d Nerve gange. Ich kenn dä nämli , ich chumm usem gliiche Dorf bi in der gliiche Klass gsi wie er. Mir sin die gliiche Idiote uff d Nerve gange wie ihm früener (Hauptsächlich Türke,Albaner). Er het dozumal mit 16 no langi Hoor gha (ich au) und het genauso wie ich au so Sache gloost wie ich Böhse Onkelz, Exploited, diverses Metal Züügs. Mir hän sogar zu dere Ziit no zämme wellä Band gründe. Nochher bini dem eigentlich usem Weg gange. I ha mr halt denn scho gseit, es git söttigi und sötigni Usländer halt blablabla und bi eher mehr uf dr linke Siite gsi. Hüt säg ich eigentlich immer no sgliiche bi aber klar uf dr rechte Siite. Es git eifach bi gwüssne Nationalitäte übermässig viel A... SVP chunnt sowieso nid in Froog wenn ich früener mol eher links gsi (jugendliche Anarchoblödsinn), eher Schwiizer Demokrate, die treffe gwüssi soziali Themas genauso so. Us persönliche und private Gründ bini sowieso e strenge Islamkritiker worde.
Und mit düütschem Sch... will ich sowiso nüd ztue ha. Das bezieht sich uf NPD,Pnos
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
ja z.b schwiizer und du bisch eine devo.Grindweh hat geschrieben:Es git eifach bi gwüssne Nationalitäte übermässig viel A...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 11 Gäste