turntablism hat geschrieben:isch no fett die vegaswar
isch s game uf de harddisc nimm ich ah ? chasch die harddisc (games) eifach wechsle ?
gaeht so us. s'Upgrade uf Gauntlet Dark Legacy isch nur en anderi Harddisk und 2 Eproms.
Da Harddrives vo so alte Games generell afällig sind uf Schäde, gits uf Ebay so mini SSD sticks womer anstell vo der Feschtplatte chan astöpsle. Und die lade erscht no schnäller. Tuen i mir in absehbarer Zit eventiell au no zue. Aber etz muess i erscht mol das Problem mit em Netzteil löse. Und die Blast City sind extrem benutzer unfründlich wenns um Baschteleie im innere goht. muess glaubs de ganz Chaschte ufe Bode lege dermit i d'Plastikverschalig chan abschrube. Andersch chummt me nid derzue
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Ja wirsch zimmlich sicher müese, allg. blastcity muesch dä Chaste eigentlich immer grad ganz usenand schruube wänn was bastle willsch. Däfür hätter aber au ä einzigartigi Form wo mim Gschmack sehr enspricht isch generell eis vo dä geilste Cab's drum hani zwei Hausch es PC Netzteil ine?
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
huere guet was hesch zahlt für de kyukyoku sentai dadandaan?
btw. eis vo de beschte und unterbewärtischte spiel.
www.pcedaisakusen.net
www.pcedaisakusen.net
Master(G) hat geschrieben:@sheep: chasch mer de battle bakraid flyer in 600dpi scanne??? ich will es poster drucke!
hehe, dä Gedanke hani gescht au gha. het öpper Erfahrig mit em Posterjack ? Die dunke mi rächt günschtig (19 Frenk für es 60x80cm poschter) Verhebt das einigermasse, qualitativ ?
Master(G) hat geschrieben:@sheep: chasch mer de battle bakraid flyer in 600dpi scanne??? ich will es poster drucke!
hehe, dä Gedanke hani gescht au gha. het öpper Erfahrig mit em Posterjack ? Die dunke mi rächt günschtig (19 Frenk für es 60x80cm poschter) Verhebt das einigermasse, qualitativ ?
Machs bim MasterG!
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.