Sali, leider muesi mi tränne vo dem Cab, da ich en letschte August vom Boergi für 600.- abkauft han chaschen jetzt für 500.- ha.
Isch immerno im gliiche Zuestand wiä wo ich en kauft han, Er passt eifach nöd i mini neui Wohnig
Hole mueschen sälber...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
isch mega günschtig ! hätti e fetti doppelgarage, würd en näh. schiist mi ah dä siech z`zerlege und in erschte ufe transportiere, es würd glaubs eh grad de bode dure breche welli scho x cabs in eim zimmer han
Ehrlichgseit schiessts mi echt ah mich vo dem Cab z'tränne aber es mues eifach weg... und will ich en so günstig übercho han giben au so günstig wiiter.
Wännis da nöd losbringe machi echt no en Ricardo account...
meyerli hat geschrieben:Grundsätzlich hätti interesse, aber erscht nachem zügle und das gaht na es paar mönet...
Staht s Cab immer na womers hizüglet hend?
Jep
wie wärs wenn mir alli (zumindescht diä wo i dä nöchi sind, geld zämelegged und zäme en rieseruum mietet und dänn en privati arcade mached? wäri au no debi
händ mer au mal plant gha aber wär Rächt tür cho so 100 m2 hät en tusiger im Monat koschted und 250 m2 2000 und mier händ das zfeufte wele mache aber wänn mal eine nöd chan zahle oder tum tued dänn isch halt blöd. Mer finded sicher au viel günschtigeri Rüm...gruntsätzlich häti Platz i de Einzelgarage müesst aber min Sportchare dänn veruse ufem Privatparkplatz tue und das wöti eigentlich nöd
zäme öppis miete wär ja ok, aber ich han us erfahrig schlächti erfahrig gmacht mit sosache..nach em motto "ich zahle nümm ich bin ja fascht nie dört" "hesch d sauerei nöd putzt" "wer het das kaputt gmacht" usw... das muesch der gnau überlegge und d lüüt guet kenne