all mini waffe sind praktisch kaputt. ich bruch dringend reparatur zügs. schüsse chani au nümä. rächt doof, dä einti giftheini bim ufzug erreichi nöd, er isch uf dä ander siite, ich chum nöd anne
dark souls. ich hans nöd im griff. kein verglich zum vorgänger bin glaubs würklich z'schlächt.
han zwar jetzt us dä schandstadt gfunde (direkti wäg g'öffnet mit em schlüssel zum afangspunkt) und bin au bim schmid gsi go alles repariere. aber naja. ich muäss ja glich döt bi dä schandstadt wiiter machä und mit dänä giftmöngels hani eifach kei nerve.
Due chli levle und mach sidequests! Demon Souls isch viel schwerer gsi! Und wennd vo de andere Siite gahsch, also vom Valley of the Drakes denn muesch die Giftpfiil type gar nöd mache. Gib nöd uuf Nussli, es wird nume besser!
Da staht alles! De Undead Dragon muesch aber nöd unbedingt mache, det chasch au eifach dra verbii laufe.
Denn klicksch uuf next und sie erchläred wiemer Schandstadt am eifachste überstaht.
Ah ja shit die gits wükli
Ich bin dete aber imfall au ca. 15 Mal gstorbe und ich han Blighttown au ghasst, aber ebe es lohnt sich wiiter z'spiele!
Duen nochli levle und bsorg dir es paar Heilchrüttli gege d'Giftpfiilmöngis. Vorbereitig isch's A und O a bestimmte stelle.
Pfiil sind ja au spottbillig.
Was häsch eigentlich füre Klass und was für ä Waffe? Ich chan dir suscht bim uuflevle no es paar Tipps geh.
Supersonic hat geschrieben:Ah ja shit die gits wükli
Ich bin dete aber imfall au ca. 15 Mal gstorbe und ich han Blighttown au ghasst, aber ebe es lohnt sich wiiter z'spiele!
Duen nochli levle und bsorg dir es paar Heilchrüttli gege d'Giftpfiilmöngis. Vorbereitig isch's A und O a bestimmte stelle.
Pfiil sind ja au spottbillig.
Was häsch eigentlich füre Klass und was für ä Waffe? Ich chan dir suscht bim uuflevle no es paar Tipps geh.
ich bin jäger und han absolut kei ahnig was für en level. bin glaubs level 45 oder so.
s'dracheschwert hani plus es schild. glaubs dracheschild heissts. +3!
han sogar extra gwänder agleit, wo möglichst giftresistent sind. trotzdem, diä giftspucker arschlöcher machet mich wahnsinnig döte.
Durezieh musches. Nach Blighttown wirds no besser. Gang eifach es paar Bäum go morde (grad hinderem Schmied im Wald) die dropped das Giftzüügs no hüüfig. Denn ischs au nöd so müehsam. S Level isch glaub recht parat für de Abschnitt.
Pandemonium hat geschrieben:Durezieh musches. Nach Blighttown wirds no besser. Gang eifach es paar Bäum go morde (grad hinderem Schmied im Wald) die dropped das Giftzüügs no hüüfig. Denn ischs au nöd so müehsam. S Level isch glaub recht parat für de Abschnitt.
Pandemonium hat geschrieben:Durezieh musches. Nach Blighttown wirds no besser. Gang eifach es paar Bäum go morde (grad hinderem Schmied im Wald) die dropped das Giftzüügs no hüüfig. Denn ischs au nöd so müehsam. S Level isch glaub recht parat für de Abschnitt.