zwirrlibatz hat geschrieben:ja guet nach 130 folge um die gliiche 5 lüüt findets imo doch na rächt gueti gschichtli. gspielt ischs eh super, tämpo und dialög tiptop. türli entwickle sich d'charaktere i sonere sitcom nöd allzu sehr und die drus resultierende gägs überrasched eim nöd. aber als kopiere lueg ich das denn au nöd ah, will ergitt sich so zwungnermasse. ich mag dass vieles au reine blödsinn isch, amigs scho schier olskuul anarchisch.
De Rein Blödsinn findi eigentlich au no s beschtä... und mit kopiere meini nid es wiederholä vo altä Muschter (vor glichä Serie), sondern das teilwies au Gschichtä, Sitautionä, Begebäheitä oder so vo Seinfeld oder Friends 1:1 kopiert wordä sind.
Und es isch halt scho so dasses sit längerem eifach es bitzli vil absolut offäsichtlich isch, und wasmi am Meischtä ufregt isch wenn relativ oft gags wo bim erschtämol scho nid witzig gsie sind diä ganz Zit witertreit werded... und guet gspillt isches eigentlich eh au nid... eigentlich vo niemerem, am ehnschtä no vom Barney aber sis repertoir isch teilwis au zimlich beschränkt. Aber das isch eigentlich au nid nötig, passt durchus wiäs isch.
Aber klar, das isch jetzt wemer will d Schwächinä sueche, mer chans absolut luege, und wenn ei Episodä fertig isch, hedmer au nüt dägägä diä nöchschti zluege. Wemmers denn gleugt hed frögtmer sich teilwis eifach chli warum eigentlich, will diä würklich guete Szenä doch nid wahnsinnig Oft sind.