Champions League 2011/2012
Moderator: Avenger
Re: Champions League 2011/2012
de schweini wird zum ballack II
wenn international was riise wootsch, bruchsch en maschine vorne und kei haarfetischist wie de gomez. und de heynckes isch peinlich, immer hochrot und d zunge i fressi am zerchetsche aber den am interview go sege wie ruhig er doch isch.
guet gspielt bayern aber ebe mit dem chasch dir nix chaufe. drogba und entschlosseheit vom cech haends usgmacht.
wenn international was riise wootsch, bruchsch en maschine vorne und kei haarfetischist wie de gomez. und de heynckes isch peinlich, immer hochrot und d zunge i fressi am zerchetsche aber den am interview go sege wie ruhig er doch isch.
guet gspielt bayern aber ebe mit dem chasch dir nix chaufe. drogba und entschlosseheit vom cech haends usgmacht.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
scho sehr entüschend. 120min dominiert und doch verlore. villes hät mir nöd passt....
- uswechslig vom müller für dä van buyten :typej: dümmer gahts also nöd
- eckbäll :typej:
- robben schüsst dä penalty. wiso nöd dä gomez :typej:
- olic schüsst penalty :typej:
- schweinsteiger; totalusfall :typej:
- ribery ohni idee :typej:
wiedermal hät antifuessball gwunne. wie heissts doch; dä sturm gwünnt spiel und abwehr gwünnt titel
- uswechslig vom müller für dä van buyten :typej: dümmer gahts also nöd

- eckbäll :typej:
- robben schüsst dä penalty. wiso nöd dä gomez :typej:
- olic schüsst penalty :typej:
- schweinsteiger; totalusfall :typej:
- ribery ohni idee :typej:
wiedermal hät antifuessball gwunne. wie heissts doch; dä sturm gwünnt spiel und abwehr gwünnt titel

lustigerwiis haet sich ja angeblicherwiis niemerts gmeldet vo de gstandne profis für en penalty, drum respekt an neuer.
das hingäge (neuer) isch ja mal richtig geil gsi 

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
du hesch das spiel nöd gseh oder?sam hat geschrieben:- schweinsteiger; totalusfall :typej:
ich söt nümä i fore läse, ich glaub ich verschwind ganz usm public internet.
weisch er drum en penalty gschosse wo de chech a pfoschte glenkt hett. darum totalusfall. 

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
soper gsi. Chelsea hett zeigt wie me es spiel defensiv chan dominiere. wie scho gäge barcelona. unschön zum luege für de normalkonsument aber faszinierend für känner. 16:1 freistöss für bayern seit au gnueg. bis vor de 16ner und dänn alles nur is gjät use chöne schüüsse.
endli händ lüüt wie lampard, drogba und cech en titel. ich mags ne sooo gönne. vorallem am cech. wie oft hett er s'2 gha, eine vo de beschte goolis jemals. aber de schweini hett mir leid tah. er isch en guete.
endli händ lüüt wie lampard, drogba und cech en titel. ich mags ne sooo gönne. vorallem am cech. wie oft hett er s'2 gha, eine vo de beschte goolis jemals. aber de schweini hett mir leid tah. er isch en guete.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
de schweini bliibt en möngi. lueg mal sis gsicht aaa.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
easy, abgseh vo dem dumme fuessballer gelirokes:

hett er hütt aber eh nüme so exzessiv wie ä scho.

hett er hütt aber eh nüme so exzessiv wie ä scho.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 22 Mai 2012 16:52, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ui, de diskussionslevel isch uf sim höhepunkt acho.thaeye hat geschrieben:de schweini bliibt en möngi. lueg mal sis gsicht aaa.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
de schweini isch für üse rebell ebe zbrav. evt sött er bsoffe autofahre und sex mit minderjährige ha, denn isch er de bescht.
zwirrlibatz hat geschrieben:unschön zum luege für de normalkonsument aber faszinierend für känner.

Macht Sinn.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
zeromeier hat geschrieben:ui, de diskussionslevel isch uf sim höhepunkt acho.thaeye hat geschrieben:de schweini bliibt en möngi. lueg mal sis gsicht aaa.

Skeletor hat geschrieben: sex mit minderjährige ha, denn isch er de bescht.

zeromeier hat geschrieben:du hesch das spiel nöd gseh oder?sam hat geschrieben:- schweinsteiger; totalusfall :typej:
ich söt nümä i fore läse, ich glaub ich verschwind ganz usm public internet.
dini reaktione findi eigentlech immer ganz luschtig. du meinsch du bisch dä oberkenner und akzeptiersch kei anderi meinige wenns ums thema fuessball (bayern) gaht. ich liebe so leutz....spox.com hat geschrieben:Bastian Schweinsteiger: Der Bayern-Leader holte sich schon nach zwei Minuten völlig unnötig die Gelbe Karte ab, als er ohne Not ein Handspiel beging. Vor der Pause mit einem komplizierten Spiel: zum einen sehr bemüht um Ballbesitz, den er sich erspielte, mit diesem aber auffällig oft die falsche Entscheidung traf. Aber: Mit dem nötigen Biss der wichtige Antreiber. Auch nach der Pause mit Problemen, aber dafür setzte er nun mehr Offensivakzente. In der Verlängerung schwanden die Kräfte, Schweinsteiger fabrizierte den einen oder anderen Abspielfehler. Schoss zu allem Überfluss seinen Elfmeter an den Pfosten. Note: 4
mir gahts absolut nöd um dä verschosseni elfer! das chan jedem passiere

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
hmmm, wart: ich han jedes Spiel gseh letscht Saison und bilde mir i durchus chönä izschätze, wie de BS gspielt hed. En Totalusfall ischer vor es paar Wuchä gsii, was au keis Wunder isch ufgrund vom Trainingsrückstand. Am Samschtig isches sicher nöd in Topform gsii, aber au garantiert kein Totalusfall. Lüüt wo sowas vo sich gend versueched zprovoziere oder hend kei Ahnig vo Fuessball.sam hat geschrieben: dini reaktione findi eigentlech immer ganz luschtig.
Thema für mich beändet.
er machts wieder :typej:zeromeier hat geschrieben:...Lüüt wo sowas vo sich gend versueched zprovoziere oder hend kei Ahnig vo Fuessball.
Thema für mich beändet.
ähm ja; thema für mich beändetsam hat geschrieben:du meinsch du bisch dä oberkenner und akzeptiersch kei anderi meinige wenns ums thema fuessball (bayern) gaht. ich liebe so leutz....