F: Wert vo SNES US sealed Games
Moderatoren: Master(G), mr.raw
F: Wert vo SNES US sealed Games
Ha grad es paar sealed SNES US Games becho, cha mr öpper e ungfähri Prisagab mache? Wär flott!
Super Castlevania IV
Space Megaforce
TMNT IV: Turtles in Time
Super Castlevania IV
Space Megaforce
TMNT IV: Turtles in Time
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
SNES Games seget nie sealed gsi häts doch erst gad letschti ime topic gheisse, höchstens vom importör selber. Aber si sind neu. D.h. +50% vom normale priis. Ich het übrigens interesse Castlevania und ev. au turtles, falls mir defür öpper mis japanische abnimmt...
Im allgemeine sind Space MegaForce und Castlevania IV relativ verbreitet. Also öppe 40.- Turtles eher sältener, ev. 80 stutz...
Im allgemeine sind Space MegaForce und Castlevania IV relativ verbreitet. Also öppe 40.- Turtles eher sältener, ev. 80 stutz...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Re: F: Wert vo SNES US sealed Games
Castlevania unter Plastik
http://www.ricardo.ch/kaufen/games-und- ... 680459300/
Wänns PAL wär würd ichs neh für en sächtzger
http://www.ricardo.ch/kaufen/games-und- ... 680459300/
Wänns PAL wär würd ichs neh für en sächtzger

Meinsch, irgendso e Rüebe het die säuber igschweisst? Würd' mi de grad huere ufrege...

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
US SNES Games sind immer igschweisst gsi Jungs. nur Japan Games nöd. PAL weissi nöd genau, hani nie gha.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Grisu
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
220
Das isch rächt halbprofessionell gschrumpft/verschweisst. Min Metzger bringt das au so äne...
...Es macht halt optisch meh här als eifach es neus OVP, und so bechunt de "Sealer" no en guete Batze für sini Folie..

...Es macht halt optisch meh här als eifach es neus OVP, und so bechunt de "Sealer" no en guete Batze für sini Folie..
Jede won ä maschine hät chan die so ipacke. Original verschweisst, dänn händs en abrissschtreife und sind gfalltet.
Früner, wo ich no im Manor gschaffet han, händs au so ä maschine gha und händ sache weder verschweisst (cd, film, games...).
Dä metzger tuet vackumiere = viel dickere plastik, Luftdicht.
chaoz:
Sind aber trotzdem 3 sehr schöni schtuck, sealed hin oder her, ufjedefall gsänd die zimlich jungfräulich us
Früner, wo ich no im Manor gschaffet han, händs au so ä maschine gha und händ sache weder verschweisst (cd, film, games...).
Dä metzger tuet vackumiere = viel dickere plastik, Luftdicht.
chaoz:
Sind aber trotzdem 3 sehr schöni schtuck, sealed hin oder her, ufjedefall gsänd die zimlich jungfräulich us

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
aber ds US games sind würkli so iigschweisst worde. mis final fight damals isch au so gsi. weissi na.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Grisu
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
220
...da chame jetz äbe wie gseit ewigs diskutiere, han au scho settige mit "Nintendo-Plastikfolie" gseh, aber weiss da nid so rächt...

..und das isch au s'einzig würkli entscheidende für de Wärt vo dene Games.Genfer hat geschrieben:...ufjedefall gsänd die zimlich jungfräulich us

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
also diä gxehnd scho ziemlich mint us. chasch glaubs devo us gah, dass neu sind.
Sealed, verschweisst, neu isch immer schtof für heissi grinde
Was isch neu, wäns grad is der prässi chunt, wie lang isches dän neu? Chan öpis wo vor 20 johr gmacht worde isch hüt no neui si?
Was isch wäns neui ab dr prässi chunt und unsacht verpackt worde isch? Dän isch zwar neu aber scho gebraucht ?!
Isches für öper wo net so guet gseht meh neu als für öper wo besser gseht ?
Ich bin net so heikel, ich find eifach dass setsch freud dra ha und sich nit z'fescht vo andere dri räde loh. Ich mach eigentlich au sälte schpöter en
prisverglich. Wän ich mol öpis kauft han dän isches mir zum dem zyt punkt dä betrag wert gsi und bereuis nochher nöd wän ich schpöter billiger gseh.
Glich mit em verchauf, weg isch weg.
Vor es paar johr han ich es FF7 PAL, original sealed uf to, Ich hans günschtig kauft und d'frau hät gmeint dass nüt dinne isch, ja dän han ich hold glueget
Ich hoff scho dass freud dra häsch...ich häts amel bi dem schöne zueschtand. Snes boxed imene dertige zueschtand wärde immer sältniger und türer.

Was isch neu, wäns grad is der prässi chunt, wie lang isches dän neu? Chan öpis wo vor 20 johr gmacht worde isch hüt no neui si?
Was isch wäns neui ab dr prässi chunt und unsacht verpackt worde isch? Dän isch zwar neu aber scho gebraucht ?!
Isches für öper wo net so guet gseht meh neu als für öper wo besser gseht ?
Ich bin net so heikel, ich find eifach dass setsch freud dra ha und sich nit z'fescht vo andere dri räde loh. Ich mach eigentlich au sälte schpöter en
prisverglich. Wän ich mol öpis kauft han dän isches mir zum dem zyt punkt dä betrag wert gsi und bereuis nochher nöd wän ich schpöter billiger gseh.
Vor es paar johr han ich es FF7 PAL, original sealed uf to, Ich hans günschtig kauft und d'frau hät gmeint dass nüt dinne isch, ja dän han ich hold glueget

Ich hoff scho dass freud dra häsch...ich häts amel bi dem schöne zueschtand. Snes boxed imene dertige zueschtand wärde immer sältniger und türer.
- Grisu
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
220
Genau. S'Gäld bechunt für mich nur denn en Wärt, weme sich oder öppert anderem en Freud demit chan mache..Genfer hat geschrieben:Wän ich mol öpis kauft han dän isches mir zum dem zyt punkt dä betrag wert gsi und bereuis nochher nöd wän ich schpöter billiger gseh.