Astroboy hat geschrieben:Ha's e super Aasatz gfunde:
Mal eifach e Legände vorne Holzwand ine Konferenzruum stecke und 70% vo dr Zyt ihn chly la schnure, statt Bummtätschcuts im Sekundetakt.
Die Nintendo Direct-Broadcasts laufed immer so ab. Eimal händ's de Iwata in irgende Turnhalle gstellt und er hätt dänn behauptet, er ständi jetzt im Nintendo-eigene Motion Capturing Studio:
Ich find's super. Welle globali Underhaltigskonzern hätt susch en Konzernscheff, wo immer chli wie de spinnigi aber liebe Onkel us de Familie überechunnt. Bi MS und Sony gitt's dänn eifach wieder Don "Fuuscht i d'Schnorre" Mattrick und Kaz "Riiiiiidge Racer" Hirai.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Gurgelhals hat geschrieben:De isch für d'CoD-Möngelfraktion
Isch no härt - vo eim beschissene Pad-Standard (PSX/PS2-Pad) zum nörchschte (360er-Pad)...
De 360 Pad find ich super, ich weiss ja nöd mit was du amigs Spielsch, aber ich find das bis jetzt s'beste Pad ufem Markt.
64 isch sauper gsi, aber de Stick isch öppe so stabil wie es Chartehuus verarbeitet gsi!
Social network dingsbums für dr wiiU isch in mine Auge en modifizierte 3DS "Briefkaschte"...wo me kha briefli schriebe und zeichnige mache...und die während em gaming... nimmt mi wunder, ob denn würklich so vieli online sind wie im geschtrige Filmi
WiiU Controller als TV Fernbedienig zverwände find ich öppis vom sinnlosischte wos gitt...wieso? Will die hüttige TVs mit smart media und so züggs bestückt sinn...d.h das feature vom controller isch unnötig.
ich bin no chli skeptisch...mol luege wie d PK morn isch. Vor allem d Software nimmt mi wunder.
mr.raw hat geschrieben:
WiiU Controller als TV Fernbedienig zverwände find ich öppis vom sinnlosischte wos gitt...wieso? Will die hüttige TVs mit smart media und so züggs bestückt sinn...d.h das feature vom controller isch unnötig.
Shadow hat geschrieben:facetime vu apple / skype klaut
social market vu facebook
denn s'tablet mit gyro etc und mirroring und interaction vu apple
aber nei es git nüt verglichbars ufem märt :typej:
ja und äpple hät das alles selber erfunden
das hani nöd gseit. aber in kombination miteme sexy tablet i eim grät i dere perfektion. häts vorem wii scho gäh. facetime so isch vu apple mit bild in bild. denn ersch skype, skype hät vorher nur 1 bild gha.
ussert du weisch meh als ich, was ich dinere ussag entnimme
NERV hat geschrieben:Ich wott kei Facetime, Socialmikackscheisseblah! Ich wott en Konsol, en Game zum ineschiebe und fertig. Online brutchs vo mir us au überhaupt nid.
Du, ich, so wie vieli i dem Forum bruuched das nöd, aber so Multifunktionalscheiss chunnt ebe genau no guet ah bim gemeine Volk.
gemeins Volk =
NERV hat geschrieben:Ich wott kei Facetime, Socialmikackscheisseblah! Ich wott en Konsol, en Game zum ineschiebe und fertig. Online brutchs vo mir us au überhaupt nid.
Du, ich, so wie vieli i dem Forum bruuched das nöd, aber so Multifunktionalscheiss chunnt ebe genau no guet ah bim gemeine Volk.
gemeins Volk =
Öppe genauso verschisse wie ein SMART-TV. Ich wott en TV zum TV luege/zocke und sicher nöd no zum druff surfe, apps benütze, chatte etc.