ich hoffe mer spielt en totale no-name, gseht nie die ganze helde und superschurke, höchschtens mal imne tv bricht andere wand oder so.
macht eifach sin weg durd galaxis. das würdi total super finde, und würd au zum ageblich erwachse orientierte asatz passe, mitere bruchbare story natürlich.
Moff hat geschrieben:ich hoffe mer spielt en totale no-name, gseht nie die ganze helde und superschurke, höchschtens mal imne tv bricht andere wand oder so.
macht eifach sin weg durd galaxis. das würdi total super finde, und würd au zum ageblich erwachse orientierte asatz passe, mitere bruchbare story natürlich.
leider gits chum infos, ade e3 zeigets bits me.
es wird entweder en splinter cell oder GoW Klon.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
das wär uf jede fall au min wunsch, en umfangriche open world aspekt womer (zumindescht am afang) halt eifach irgend es arschloch isch en winzige teil vonere riesige welt isch.
gseht realtiv linear us, wird zwar susch nöd vill gseit übers gameplay, ich hoffe scho, dass es na en offene asatz het, susch wirds irgend en gears of war klon.
immerhin gsehts na guet us, d'pc version wird au speziell propagieret da im interview, wird demfall lead plattform si, was susch ja eher selte de fall isch und na weniger gern zuegeh wird.
ja uncharted triffts ziemlich gnau nach de bisherige videos. ich hoffe aber immerna ufen open world asatz mit chli freiheite evt. entscheidige, susch bini schochli enttüscht.
star wars uncharted trifft erfüllt nöd mini erwartige anes erwachsne orientierts spiili.
Moff hat geschrieben:ich hoffe aber immerna ufen open world asatz mit chli freiheite evt. entscheidige, susch bini schochli enttüscht.
Chasch grad vergässe bi däm technische Production Value. Und "mature" wird aktuell ir Videospielindustrie lediglech als läärs synonym für "peng peng" mit bitz Bluet brucht.
Sephi hat geschrieben:Und "mature" wird aktuell ir Videospielindustrie lediglech als läärs synonym für "peng peng" mit bitz Bluet brucht.
Das ellei isch sowas vo unglaublich. Irgendwenn kollabiert no s Universum bi soviel Ironie, wo d Industrie hervorbringt. Guet, bi de Filmindustrie isches ja au nüd besser.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
denn hätts ja scho vili mature star wars games geh, wär chli komisch, das denn als herushebends merkmal azgeh. aber ich weiss scho waser meined, stimmt ja scho.
ich blib mal dra, finds amel trotz allem s'interessantischte game vode e3. was ned würklich für die e3 spricht.
Sephi hat geschrieben:Und "mature" wird aktuell ir Videospielindustrie lediglech als läärs synonym für "peng peng" mit bitz Bluet brucht.
Das ellei isch sowas vo unglaublich. Irgendwenn kollabiert no s Universum bi soviel Ironie, wo d Industrie hervorbringt. Guet, bi de Filmindustrie isches ja au nüd besser.
naja aktuell.... scho bi PS1 Ziite sind als "mature" Spieli die mit Möps und Knarre für und vo Buebe knapp über 18ni bezeichnet worde, drmit sie sich endlich erwachse füehle chönnd. Drfür würd zbsp es Deus Ex, wo die Bezeichnig im wörtlich verdienti, nie so bezeichnet. Bis de erscht Nude Mod chunnt.