Gurgelhals hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben:dä sözel isch hässig.

Logisch bin ich das.
Es isch eifach dramaturgisch e Totalkatastrophe gsi. Es ganzes Jahr lang nüt säge und debi immer druf verwiise, dass sie dänn a de E3 de Schleier lüfte wärded und glichziitig au immer schön verspräche, dass sie mit em Wii U wieder chli wäg wänd vom Casualbrunz. Und was mached's dänn: Mit em einzige würklich "grosse" Titel vo de Präsentation (wo me aber scho vo Afang a gwüsst hätt, dass er chunnt) s'ganze Pulver scho am Afang verschüsse und nachher nume bekannti Sache, Ports vo bereits erhältliche Spieli und Wii Minigame-Sammlige bringe. Was söll das?
Debi wär's nöd so schwierig gsi: Ei grossi Überraschig, ein unerwartete Titel am Schluss und die Sach wär grettet gsi. Me mues nämlich nume a die erschti Reggie-Präsentation zruggtänke. Die isch nämlich au zu 90% langwiilig gsi, aber dänn händ's am Schluss de Zelda-Trailer bracht und de Reggie isch uf ein Schlag de Held vo allne Nintendo-Fans gsi. So macht me das.
Grad letschters isch ebe de Grund werum ich mich nöd ufrege. Sie händ amigs grossi Momänt gha wo aber au bitz plumpe Fanservice gsi sind. Nöd dass die amigs bi mir nöd gwürkt hätted, wohlgemerkt und im Gägeteil. Drfür hetts dasmal kei strubi Wiimusic (superspiel übrigens immerno!), Pacman und verknorksti Zeldamote Präsis gäh.
Dass sie eifach e Lischte a Fakte unspektakulär abegratteret händ, hett mich überrascht, grad jetze vor enere Konsole. De Fan i mir hett au es Füürwärch erhofft aber ich han scho ehner mit so öppisem grächnet wo dänn cho isch. Dass sie es Jahr lang nüt gseit händ, hett de Hype und d'Erwartige halt au agheizt. Mir müend feschtstelle und akzeptiere, dass sie mängisch nöd viel säge will sie nöd viel z'säge händ. Ich bin mittlerwiile überzügt, dass Nintendo für immer und ewig en Art low-profile Firma bliebe wird, i Wort und Tate, ohni Megatons und boahboah Akündigunge und entsprächende Enthüllige aber drfür ab und zue s'obligate GOTY usehauet.
Isch glaubs die erscht Nintendo-Konsole, wo ich nöd zum Launch wird chaufe.
Die bescht, de N64, hesch ja gar nie gha!