your lossevo hat geschrieben:i ha no nie irgendwas bi digitec kauft. Eifach for the record

Moderator: Avenger
your lossevo hat geschrieben:i ha no nie irgendwas bi digitec kauft. Eifach for the record
wieso brucht sie ca. all 3.5 jahr en neue? isch si au en gamerin?Shadow hat geschrieben:PS: dä Digitec hät wahrschinlich diä beschte Priis/Leischtigsverhältniss für Fertig-PC's .. so for the record. und zueverlässig sinds au, han dä Frau scho sitts dä Digi gitt dä 3ti PC heregstellt, laufed alli tiptop.
naja irgendwo muessen sie ja sparen....schlechte netzteile sterben halt auch schneller und nen schlechtes gehaeuse hortet halt auch etwas mehr waerme und staub an.feeshlee hat geschrieben:s'einzig wo bi mier immer wieder kaputtgaht vo dä pc-komponente, isch dä netzteil. aber ich glaube nöd, dass dä digitec schuld isch dran, sondern ehner dä vieli staub.
mal dri blase. am beschte ganz fescht. :spit:feeshlee hat geschrieben:s'einzig wo bi mier immer wieder kaputtgaht vo dä pc-komponente, isch dä netzteil. aber ich glaube nöd, dass dä digitec schuld isch dran, sondern ehner dä vieli staub.
wo hesch bstellt?zeromeier hat geschrieben:fark, alles acho usserd s'"*ç"*=)%"ç/% Ghüs wo nöd Lager isch, DANKE VIELMAL, SCHEISS ONLINE SHOPS
zersch bim digitec wele, de hed lieferfrischt vo 10Täg ageh, jetzt hani eine us Wälschland gnah (wos ersch no günschtiger abote hed) de hed mir s'netzteil glieferet innerhalb vo weniger wie 24 stund aber s'ghüüs muser au zersch bschtelle *çP%/*ç)=%"*çritschi hat geschrieben:wo hesch bstellt?zeromeier hat geschrieben:fark, alles acho usserd s'"*ç"*=)%"ç/% Ghüs wo nöd Lager isch, DANKE VIELMAL, SCHEISS ONLINE SHOPS
de Brack hed übrigens alles hüt scho glieferet. bi dem heds aber das ghüs gar nöd gehritschi hat geschrieben:hass.
was isch denn das für e ussag? lolMastler(P) hat geschrieben:ui, dä ganz ufwand wär mer s geld nöd wert.
lol bei digitec durfte ich mal 2 monate auf ne maus warten, obwohl sie's im shop als "auf lager" markiert haben....quasselt dann was von wegen zulieferer engpass etc.zeromeier hat geschrieben:zersch bim digitec wele, de hed lieferfrischt vo 10Täg ageh, jetzt hani eine us Wälschland gnah (wos ersch no günschtiger abote hed) de hed mir s'netzteil glieferet innerhalb vo weniger wie 24 stund aber s'ghüüs muser au zersch bschtelle *çP%/*ç)=%"*çritschi hat geschrieben:wo hesch bstellt?zeromeier hat geschrieben:fark, alles acho usserd s'"*ç"*=)%"ç/% Ghüs wo nöd Lager isch, DANKE VIELMAL, SCHEISS ONLINE SHOPS
ja guet mir macht das alles spass. also ussert das mit de post. und es system mit glich guete sache dinne chostet sicher mal so 300-500 meh im ladeMastler(P) hat geschrieben:ISCH DIR GELD WICHTIGER MANN?!
- einzelni komponänte usesueche und vergliche
- detailierti excellischte erstelle
- eventuel 10 päckli vor poscht holle
- alles zämmeschrube
- etc.
isch mer die paar fränkli won ich eventuell wür spare, sowie natürlich mini ziit nöd wert. darum chauf ich en fertige. das, han ich damit welle säge.
ich han aber sehr wahrschinli au weniger ahsprüch a mini maschine als du.
schoso, hans durägrächnet. fertigsystem mit dene komponente wär ~400-500.- tüürer gsii. Zudem ischs ja denn glich nöd gnau so, wie ich das will und ebe, es wird no so shit druf installiert, woni eh wieder muss deinstalliereritschi hat geschrieben:ja guet mir macht das alles spass. also ussert das mit de post. und es system mit glich guete sache dinne chostet sicher mal so 300-500 meh im ladeMastler(P) hat geschrieben:ISCH DIR GELD WICHTIGER MANN?!
- einzelni komponänte usesueche und vergliche
- detailierti excellischte erstelle
- eventuel 10 päckli vor poscht holle
- alles zämmeschrube
- etc.
isch mer die paar fränkli won ich eventuell wür spare, sowie natürlich mini ziit nöd wert. darum chauf ich en fertige. das, han ich damit welle säge.
ich han aber sehr wahrschinli au weniger ahsprüch a mini maschine als du.
und so züg zämesueche chasch ja uf dr arbeit mache
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste