empfehlenswert oder eher nöd?
(ich bin natürlich NÖD dihei i dene 3 wuchä

Moderator: Avenger
isch das jetzt en scherz oder würsch du effektiv sone decki bruche???turntablism hat geschrieben:no problem (ich übernimm kei verantwortig !)
luegsch dass de pc mindeschtens 2 meter rundumä luft het. drunder stellsch e nichtbrennendi unterlag zbsp.steiplatte. überem pc machsch e löschdecki ad decki ufe - diä löschdecki mit nur dünne schnell entfachbare schnuer ahmache. wenns brennt gaht flamme id luft, entfacht die dünne seil wo löschdecki dra ufghänkt isch und denn gheit die löschdecki uf de brennendi pc und löscht(vorusgsetzt es brennt)
ja guet...chasch vilicht au en füürlöscher id wohnig stelle, wenns brennt und dä heiss wird gits vilicht en chlapf und s füür isch glöscht, weisch so wie spraydose wo im füür explodieredzeromeier hat geschrieben:isch das jetzt en scherz oder würsch du effektiv sone decki bruche???turntablism hat geschrieben:no problem (ich übernimm kei verantwortig !)
luegsch dass de pc mindeschtens 2 meter rundumä luft het. drunder stellsch e nichtbrennendi unterlag zbsp.steiplatte. überem pc machsch e löschdecki ad decki ufe - diä löschdecki mit nur dünne schnell entfachbare schnuer ahmache. wenns brennt gaht flamme id luft, entfacht die dünne seil wo löschdecki dra ufghänkt isch und denn gheit die löschdecki uf de brennendi pc und löscht(vorusgsetzt es brennt)
niemer macht das.zeromeier hat geschrieben:
isch das jetzt en scherz oder würsch du effektiv sone decki bruche???
min server lauft sit 4.5 jahr am stückzeromeier hat geschrieben:ich wür gern min PC sozsäge als Server bruchä und 3 Wuchä am Stück eifach laufe lah (stad idä Wohnig, nöd speziell glüftet).
empfehlenswert oder eher nöd?
(ich bin natürlich NÖD dihei i dene 3 wuchä)
genau das willi machä.Shadow hat geschrieben:würd evtl. no remote konfiguriere, falls mal plex oder airvideo abstürzet, dass via ipad per remote druf chasch und denn neu boote/starte)
wie machsch? vnc?Shadow hat geschrieben:würd evtl. no remote konfiguriere, falls mal plex oder airvideo abstürzet, dass via ipad per remote druf chasch und denn neu boote/starteso als tip. aber susch keis problem.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
turntablism hat geschrieben:ja guet...chasch vilicht au en füürlöscher id wohnig stelle, wenns brennt und dä heiss wird gits vilicht en chlapf und s füür isch glöscht, weisch so wie spraydose wo im füür explodieredzeromeier hat geschrieben:isch das jetzt en scherz oder würsch du effektiv sone decki bruche???turntablism hat geschrieben:no problem (ich übernimm kei verantwortig !)
ich würd de pc aber in minere abweseheit vo 3 wuche abstelle. ich steck sogar alles zur steckdose us wenn ich 2 wuche id ferie gang
Oder in ÖlTatsujin hat geschrieben: chasch en au grad währendem betrieb in es destillierts wasserbad tünkle, den hesch sicher au keis brandproblem meh
dänn würdet sich doch stoff vom pc löse wo dänn im wasser gslöst dä strom doch wieder leitet... nöd?Tatsujin hat geschrieben: chasch en au grad währendem betrieb in es destillierts wasserbad tünkle, den hesch sicher au keis brandproblem meh
:bitchpls:turntablism hat geschrieben:luegsch dass de pc mindeschtens 2 meter rundumä luft het. drunder stellsch e nichtbrennendi unterlag zbsp.steiplatte. überem pc machsch e löschdecki ad decki ufe - diä löschdecki mit nur dünne schnell entfachbare schnuer ahmache. wenns brennt gaht flamme id luft, entfacht die dünne seil wo löschdecki dra ufghänkt isch und denn gheit die löschdecki uf de brennendi pc und löscht(vorusgsetzt es brennt)
Entüscht mi chli, will mitem Füürlöscher loht sich dis Spiel no viel besser spillä... do bruchtmer nur en Ösä oder öpis i de Decki, en Schwerä gägästand, und zwei dünni Seili, eimol liecht brännbar, und eimol brännfest (optimalerwis... und denn jo nid vertuschä). Denn mues gar nid ersch es Für bis a Decki und dur ä löschdecki durä entstoh.turntablism hat geschrieben: ja guet...chasch vilicht au en füürlöscher id wohnig stelle, wenns brennt und dä heiss wird gits vilicht en chlapf und s füür isch glöscht, weisch so wie spraydose wo im füür explodiered
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 6 Gäste