macbook air: boot camp windows treiber auf cd laden
Moderator: Avenger
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
macbook air: boot camp windows treiber auf cd laden
gaht scho mit em neue macbook air, eifach mega ultra sau langsa,. und e osx dvd häts au nöd mit gäh. eher dumm.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Re: macbook air: boot camp windows treiber auf cd laden
Warum isches langsam? Es Windows 7 kopiersch im normalfall under 10 min ufn USB Stick:
Wie genau machsch es?
Wie genau machsch es?
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hans jetzt mit cd brenne und windows DVD gmacht und emene super drive. das gaht eifach ewigs. aber es funktioniert schlussendlich. s dumme isch gxi, dassi kein grosse USB stick gah han.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
het ja gar keis cd laufwärch integriertgeosnow hat geschrieben:und e osx dvd häts au nöd mit gäh. eher dumm.

bruchsch aber o nid, muesch nur e taste drücke bim boote und denn chasch über z'internet restore, falls mal nötig isch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
und wenn kei inet häsch?ritschi hat geschrieben:het ja gar keis cd laufwärch integriertgeosnow hat geschrieben:und e osx dvd häts au nöd mit gäh. eher dumm.![]()
bruchsch aber o nid, muesch nur e taste drücke bim boote und denn chasch über z'internet restore, falls mal nötig isch.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
dänn isch es Macbook Air definitiv s'total falsche grät für dich.geosnow hat geschrieben:und wenn kei inet häsch?ritschi hat geschrieben:het ja gar keis cd laufwärch integriertgeosnow hat geschrieben:und e osx dvd häts au nöd mit gäh. eher dumm.![]()
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
lol, ich han 2 Airs und ich will es paar sach probiere.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
isch das jetzt ä antwort uf das wo ich grad gseit ha, oder fangsch mit dere info en neue kommunikations-zwieg ah?
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hehe, nei. es isch mir eifach ufgfalle, dass wenn es air häsch und au inet, denn gahts glich relativ lang, zum di cd-rom mit de boot camp utilities zerstelle. und ja, ich han jetzt zwei airs, s alte verchauf ich. s neui palt ich.
es wär eifach no praktisch, wenns scho alles installiert gah hätti. aber apple will ja keis windoof uf ihre kompis. guet, das verstah ich ja no.
es wär eifach no praktisch, wenns scho alles installiert gah hätti. aber apple will ja keis windoof uf ihre kompis. guet, das verstah ich ja no.