kennst du das streetfighter pad? find ich 100 mal besser für shmups und BMU als das original pad. ist bisschen wie ein modernes megadrive pad.BlooDy hat geschrieben:.Gespielt habe ich mit Xbox 360 pad und ich finds wirklich übel !!

Moderatoren: Master(G), mr.raw
kennst du das streetfighter pad? find ich 100 mal besser für shmups und BMU als das original pad. ist bisschen wie ein modernes megadrive pad.BlooDy hat geschrieben:.Gespielt habe ich mit Xbox 360 pad und ich finds wirklich übel !!
…einfach nicht auf's Pad kuckenevo hat geschrieben:ist bisschen wie ein modernes megadrive pad.BlooDy hat geschrieben:.Gespielt habe ich mit Xbox 360 pad und ich finds wirklich übel !!
das wär den no mee ablänkigevo hat geschrieben:ja werum denn nööd?
ja ebbe, das macts jo. du bisch dä wo wägem design het afo klööne.Fade hat geschrieben:Pad muess för mi funktional sii ond guet ide Hand legge, luege schliesslech i Beldscherm…
För alli andere V I V A – Customlandia!
Gruess, Fade
Genau, wel eifech es schwarzes pad no besser eschevo hat geschrieben:du bisch dä wo wägem design het afo klööne.
so many sticks!Fade hat geschrieben:Ech dänke definitiv en gwöhnigssach…
I werde meh ond meh met Sticks schpele, Arcade!
Logo… het öppis…Tatsujin hat geschrieben:?so lose uf em tisch oder uf em schoos mit stick isch eifach nix.
find ech jetzt ned, dass das so muss sie. dä NG stick bewisst gnueg guet, dass es au "ongnagglet" gohtTatsujin hat geschrieben:??? nöd meh oder weniger wie anderi konsole us dere ziit (AES mal usser acht glah).
aber gnau um das ghats mer da gar nöd. ich chan mit so lose tschäderli sticks nüt aafange, resp. nöd würkli game demit.
das muess richtig fescht aagmacht si. ebe wie amene cab. so lose uf em tisch oder uf em schoos mit stick isch eifach nix.
müestisch scho uf de tisch nagle oder mit schruubzwinge befeschtige. viel ds uufwändig aber.
ech schribe jo: wenn ohni kombinations-shizzle, dä esch pad besser.Tatsujin hat geschrieben:lol, die brucht mer natürli gnau bi fighters gar nöd
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste