Tatsujin hat geschrieben:Prodius Da! GB (uf em pocket light)
eigentlich es wahnsinnigs guets spiel de hardware entsprächend. es het schier alles wo d arcade gha het, und das sogar rächt detail treu (bis uf kei farbe..lol). en meischterleischtig fuf em GB.
und guete sound!!
bi grad a System Shock 2 dranne... es isch grafisch rächt hardware fordernd. Sogar ufere Voodoo II SLI laufts nid optimal.
Vode Atmosphäre her super à la ALIEN 1 aber z.T. rächt närvig mitem Waffesystem und item knappheit.
m.o.terra kaesi hat geschrieben:
logisch chan es game voll scheisse uusgseh ond glich top si. din verglich esch aber ned ganz suuber os eim grond: splatterhouse läbt v.a. au wäg dä stimmig ergo grafik (so wis dä tatsu gseid häd).
m.o.terra kaesi hat geschrieben:
logisch chan es game voll scheisse uusgseh ond glich top si. din verglich esch aber ned ganz suuber os eim grond: splatterhouse läbt v.a. au wäg dä stimmig ergo grafik (so wis dä tatsu gseid häd).
wieviel mal häsch es gspielt?
vellecht 2 mol, äbe wells mi niä packt häd
(ond medieval gseht öbrigens besser uus als din secam-beldli quote )
Geschter hani s Zelda 2 agfange :typej:
Ich mueses eifach vollschtändigkeitshalber schpile, de hani de äbe jedes düregschpilt. Aso de Skyward Fark muesi zwar au no, aber das Schpil nervt mich.
gaht mir bim OoT au so. aber ich spiels mit guide, sus bini nur am ummeirre. grad vorher bide wasserfeen. dete staht ide fläschepost, dass ich em könig nüt säge söll. hanni au nöd gmacht und bin denn 2h nöd wiiter cho. denn hanni de guide gholt und dete staht. ich mues em könig doch verzelle, wo sini tochter isch.
Herr Rossi hat geschrieben:Aso de Skyward Fark muesi zwar au no, aber das Schpil nervt mich.
Es nervt nur am aafang wills so bubiliecht isch und mer sich so viel chinderblabla mues aalose, aber spätistens ab em erste dungeon wirds richtig guet!
Herr Rossi hat geschrieben:Aso de Skyward Fark muesi zwar au no, aber das Schpil nervt mich.
Es nervt nur am aafang wills so bubiliecht isch und mer sich so viel chinderblabla mues aalose, aber spätistens ab em erste dungeon wirds richtig guet!
dr schluss nervt also au wemme zum dritte mol die gliiche locations wider abklappere darf
han det ebä gad direkt d'komplettlösig gno. machi meistens so, wänni en ort es 2. mal nach veränderige untersueche sött... aber ja, sust wärs wohl ziemli nervig gsi.
Zimlich repetitiv und mit wenig Haerzbluet gmacht. Boss 2 und 3 haends für insgesamt 3 (!) witeri Bossfights recyclet. Au Standardgegner gits i däm Spiel chuum mehr als e Hand voll verschiedeni. Vo IREM hätti etz also scho bitz mehr erwartet.
Zuletzt geändert von The Sheep am 06 Jul 2012 09:07, insgesamt 1-mal geändert.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
geosnow hat geschrieben:chasch mir es loses japan Master system imene junk store chaufe und mit schicke?
Ja eh, als wuerdeds eifach so lose uf de strasse umeliege
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.