blackraini hat geschrieben:
hoffentli chamer das istella (lol, wohl khum...)

Also dass sich das Power Nap nennt, lohtmi jetzt eigentlich scho hoffä dass das eifach en zuäsätzlichi Möglichkeit isch... oder nur de automatisch ruhezuästand en Power Nap isch, wemeren aber über s Menü in Ruhezuästand versetzt immerno alles abägfahrä wird.
Wenns nur no Power Nap gäbt wär das rächt en hertä Rückschritt, nur scho Energietechnisch... zudem nützts z.B. mir herzlich wenig wenn de Computer bimene Time Machine Back Up kei Grüsch oder Liechtli vo sich gid, will s Raid System wo d Time Machine druf tuet sichere sicher öpä 30 mol Lüter isch und es riesigs Liecht vornä dra hed... Ich hett also scho no gern dass das au im Ruhezuestand isch, wenni de Compueter det hi versetz.
Uriel hat geschrieben:blackraini hat geschrieben:
hoffentli chamer das istella (lol, wohl khum...)

Natürlich chasch das iistelle. Falls nüd per GUI, denn halt per Parameter (also die com.apple.XYZ Sache). Entgege de landläufige Meinig chasch bi Macs eigentlich jede menge verstelle. Es isch nur nüd immer grafisch lösbar.
Ich will das aber chönä ganz eifach Istellä, ohni irgendwelchi Commando sachä oder suscht irgendwelches Code züg... will ich bi en Tubel, und will nid zerscht es Informatikstudium absolviere zum en Computer z bediene... drum han ich jo au Apple Produkt.