Voraussichtlicher Liefertermin: ca. 8 - 10 Tage (ohne Gewähr).

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
Voraussichtlicher Liefertermin: ca. 8 - 10 Tage (ohne Gewähr).
Acid hat geschrieben:Guet, das Ergebnis gits bi mir also scho nid grad. Meischtens passiert eifach überhaupt gar nüt. Ich han jetzt au so en Braun zum Bart stutzä, de hed au en Rasierer din. Wenni mit dem jetzt amigs probier chani öpä 200 mol drüber fahrä, mit wenig druck mit viel druck, i alli richtigä wieni will, es passiert so ziemlich gar nüt. Also entweder hani s Prinzip irgendwiä überhaupt nid kapiert, oder es funktioniert bi mir würklich nid.
Und mit em Messer spart mer halt Unmängä a Cholä, verglichä miteme Rasierer mit denä Wächselklingä... das isch unglaublich was das Züg mitlerwilä choschtet.
verpiss dich doch eifach usm topic wenns der nöd passt.emP hat geschrieben:ebe, bisch nid elei.
rischtisch! emp, mach e flüge usem rasierer-topic und gang dä jones go närveNERV hat geschrieben:verpiss dich doch eifach usm topic wenns der nöd passt.emP hat geschrieben:ebe, bisch nid elei.
wie du gsesch findets gnueg resonanz. es seit au niemer das es gnau nah mache muesch, isch nur input.
blieb ma eifach lässig statt en immer ahzfigge. echt, das zügt nöd grad vonere gsunde ihstellig.
feeshlee hat geschrieben:rischtisch! emp, mach e flüge usem rasierer-topic und gang dä jones go närve
isches immer no die, wos dä ein tüp dä bh klaut hät?...mini Fründin het am Aafang nöd t Händ devo chöne lah, so fiin isches
ha jetz grad au dä 7er vom kolleg usprobiert und mir gahts glich.ritschi hat geschrieben:ha viel länger als bir nass rasur. mues hundert mal drüber fahre a diverse stelle bis es ändlech all haar verwütscht.
Super, dass frögsch... nöd so guetMastler(P) hat geschrieben: vys, wie gahts mitm messer?
Muesch eifach nid dänkä debi... god vo ellei. Git eigentlich nur ei Reglä, Mässer nid sitwärts bewege...Vyse hat geschrieben:Super, dass frögsch... nöd so guetMastler(P) hat geschrieben: vys, wie gahts mitm messer?
Isch imfall no rächt schwierig.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste