was sind so grad di aktuellschte intel notebook chips etc.

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel
isch au nöd für mich. ich han denk sit jahre apple kack und jetzt au es iphone :typej:Skeletor hat geschrieben:rächt doof eigentlich. keis apple-notebook.
mis macbook hani sit 3 jahr. 2 jahr han ichs diä ganz ziit in betrieb gha. jetzt sit emene jahr benutzts mini fründin sehr oft. null problem. absolut null. perfekt zum mitneh, macht kei macke, diä neue händ sogar än fantastische akku....
was sind vor- und nachteil vom i5 430m und t6570?SinGinSmith hat geschrieben:Lenovo ThinkPad Edge 15 i5 430M, 15.6" 999.-
oder
Lenovo ThinkPad SL510 C2D T6570 15.6" 916.-
Guet wele Chip isch letztschtendlich nöd so entscheidend, vo dem merksch wenig. Vill wichtiger wär das würdsch d Notebookplatte usenäh, und mit ere (schnelle) SSD platte ersetze. Das bringt en eidütigi Leischtigssteigerig, wil i de Notebooks im Normalfall sehr langsami Platte dinne sind.geosnow hat geschrieben:was sind vor- und nachteil vom i5 430m und t6570?SinGinSmith hat geschrieben:Lenovo ThinkPad Edge 15 i5 430M, 15.6" 999.-
oder
Lenovo ThinkPad SL510 C2D T6570 15.6" 916.-
bisch chli en globi, ich wohne mit ihre scho ewigs zäme und ich han en MAC. sie will eifach keine. :typej:hanf hat geschrieben:also genau für die aawändige würdi dänn also doch es macbook nä, demit si sich nöd mit windows idiotie umequäle mues...
hanf hat geschrieben:allerdings... ussert natürli si isch it supporterin sit 10 jahr oder en linux crack. dänn wärs berechtigt. weiss si eigentli dass uf macs s'windows genau gliich lauft wie wänns en pc wär falls si heimweh überchämt?
Ich hoffe, dass das nur e rhetorischi Frag istblackraini hat geschrieben:laulen, was hesch graucht
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑12 Nov 2021 02:52 Es gibt halt solche Leute, die reimen sich irgendetwas zusammen und meinen noch es sei real.
... und das völlig zurächtgeosnow hat geschrieben:bisch chli en globi, ich wohne mit ihre scho ewigs zäme und ich han en MAC. sie will eifach keine. :typej:hanf hat geschrieben:also genau für die aawändige würdi dänn also doch es macbook nä, demit si sich nöd mit windows idiotie umequäle mues...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 11 Gäste