OUYA
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Ich mag Kartoffeln.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
"e chli" isch dänn doch ehner undertriebe:Avenger hat geschrieben:e chli scho.

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Werum redt eigentlich usgrächnet er öppis vo de "Rettig vo de Videospielindustrie"? D'Videospielindustrie isch gägewärtig ja voll und ganz uf sini zuegähnermasse ehner bescheidene Bedürfnis igrichtet...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
lueg mal mini signatur, fallt dir schlaumeier was uf?Gurgelhals hat geschrieben:Werum redt eigentlich usgrächnet er öppis vo de "Rettig vo de Videospielindustrie"? D'Videospielindustrie isch gägewärtig ja voll und ganz uf sini zuegähnermasse ehner bescheidene Bedürfnis igrichtet...

falls nöd: ich han knapp 600 spiili ide letschte 5 jahr durezockt. viel meh gitts glaub ich gar ned.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Masatshi hat geschrieben:falls nöd: ich han knapp 600 spiili ide letschte 5 jahr durezockt.
D'Videospielindustrie isch gägewärtig ja voll und ganz uf sini zuegähnermasse ehner bescheidene Bedürfnis igrichtet...

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
isch für dich eine wo nur hardrock losed en musigliebhaber?Gurgelhals hat geschrieben:Masatshi hat geschrieben:falls nöd: ich han knapp 600 spiili ide letschte 5 jahr durezockt.D'Videospielindustrie isch gägewärtig ja voll und ganz uf sini zuegähnermasse ehner bescheidene Bedürfnis igrichtet...
für mich nöd.
jetzt müesst dir es liechtli ufgah, wenn au nur es chliises. :alone:
kännsch mini lieblingsspiel? oder nei: kännsch mini lieblings-shooter? (du gränzisch das ja uf FPS ii, also fragi mal nur nach dene)
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Danke, dass du min Punkt namal bestätigsch.Masatshi hat geschrieben:[img][img]Bild%20vo%20eme%20Spieli%20mit%20eme%201-Chnopf-Kampfsystem[/img][/img]
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
dette gahts um linearität bi spiel.
geil wie du dir immer alles schön herebüschelisch. en meischter bisch i dem!
beantwort lieber mal mini frage.
edit: batman hett es 6 chnopf kampfsystem. nur so. im fall. au wenn du nur immer eine drückt hesch.
geil wie du dir immer alles schön herebüschelisch. en meischter bisch i dem!

beantwort lieber mal mini frage.
edit: batman hett es 6 chnopf kampfsystem. nur so. im fall. au wenn du nur immer eine drückt hesch.

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Nei, aber eine, wo sich dur d'Menücharte vo so ziemlich jedere Fastfood-Chetti uf em Planet durefrisst, isch für mich au no lang kein GourmetMasatshi hat geschrieben:isch für dich eine wo nur hardrock losed en musigliebhaber?

Anders gseit: Du chasch i de nörchschte 5 Jahr au 2000 Spieli durespiele. Du wirsch demit erst rächt bewiise, dass du überhaupt keis Qualitätsbewusstsii häsch.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich bin kein gourmet. ich bin liebhaber. niemert redt vo gourmet.
ich spiele eifach gärn videospiili und chan au liechter choscht was abgwünne.
aber wieso diskutier ich mit dir eigentlich wieder? mini frage hesch au ned beantworted.
du hesch dini meinig über mich ja eh scho lang gmacht. da änderet au mini erklärige nix dra.
ehrlich gseid, isch es mir au gliich.
es gaht da ja eh nöd um mich, sondern um de Ou-Ja. wie findsch?
ich spiele eifach gärn videospiili und chan au liechter choscht was abgwünne.
aber wieso diskutier ich mit dir eigentlich wieder? mini frage hesch au ned beantworted.
du hesch dini meinig über mich ja eh scho lang gmacht. da änderet au mini erklärige nix dra.
ehrlich gseid, isch es mir au gliich.

es gaht da ja eh nöd um mich, sondern um de Ou-Ja. wie findsch?
Re: OUYA
oder das er vielsitig interessiert isch.Gurgelhals hat geschrieben:Du wirsch demit erst rächt bewiise, dass du überhaupt keis Qualitätsbewusstsii häsch.
btw. au en Gourmet frisst male en chäääsbörger im MC :spit:
Zuletzt geändert von Overdose am 20 Jul 2012 13:46, insgesamt 1-mal geändert.
es isch ja au überhaupt nit schlimm wemme gern "liechti koscht" spielt. nur wemme denn immer wider t hardcore/casual keule schwingt und "voll owned" comments unter e wii bash post setzt darf mer sich nit ufe schlips träte füühle wenn lüüt mit eme andere gschmack afön zrugg bashe
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich diskutiere gar nöd mit dir, ich han nume mal us reiner Langwiilig wieder mal welle demonstriere, dass du chli wie e Sau am Trog bisch: Egal was me ineschmeisst, es wird mit de gliiche Begeischterig gfrässe
D'Pointe a de ganze Sach: Du findsch das e usgsproche positivi Eigeschaft.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich han kei casual keule gschwunge. evtl. söttsch nomal zrugg blettere.
ich bin nur de meinig, dass nintendo en grossi mitschuld a de entwicklig in richtig casual mittreid.
logisch, dass das rosabrüllenintendofans nöd geil findet.
ich bin nur de meinig, dass nintendo en grossi mitschuld a de entwicklig in richtig casual mittreid.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
he! kei witz über säu. es sind supertier!!Gurgelhals hat geschrieben:Ich diskutiere gar nöd mit dir, ich han nume mal us reiner Langwiilig wieder mal welle demonstriere, dass du chli wie e Sau am Trog bisch: Egal was me ineschmeisst, es wird mit de gliiche Begeischterig gfrässeD'Pointe a de ganze Sach: Du findsch das e usgsproche positivi Eigeschaft.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Das isch durchus möglich. Aber de erchännt dänn au en Underschied. Das isch de Punkt.btw. au en Gourmet frisst male en chäääsbörger im MC
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
aha und ich nöd? wieso dänksch du, dass ich alli spiel gliich geil finde?Gurgelhals hat geschrieben:Das isch durchus möglich. Aber de erchännt dänn au en Underschied. Das isch de Punkt.btw. au en Gourmet frisst male en chäääsbörger im MC
ja aber du bringsch de vergliich scho imemr widermal oder nit?Masatshi hat geschrieben:ich han kei casual keule gschwunge. evtl. söttsch nomal zrugg blettere.
aber ja, nintendo het en grossi mitschuld. die negativ entwicklig (für min persönliche videospeil gschmack, und wohl au für de vom gurgel) het aber scho izug gno wo MS und sony no nit afo hän s casual nintendo konzept z'kopiere.
wer seit der denn das er de Underschied ned erkenne söll? Nur will er alles dürespielt u ned nachemen Spiel wonem nöd so gfallt sofort nach 10min stoppt?Gurgelhals hat geschrieben:Das isch durchus möglich. Aber de erchännt dänn au en Underschied. Das isch de Punkt.btw. au en Gourmet frisst male en chäääsbörger im MC
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
doch scho. demit will ich eifach mini abneigig gägüber denne spiili chunt tue! ich chas nöd gnueg of säge.evo hat geschrieben:ja aber du bringsch de vergliich scho imemr widermal oder nit?

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Es gitt zwei Möglichkeite: Entweder isch ihm Qualität völlig glichgültig (will er susch nach 10 Minute würd ufhöre) oder er chan sie nöd erchänne (will er susch ebefalls nach 10 Minute würd ufhöre). D'Konseuqenz isch i jedem Fall die gliichi: Es isch under dene Grundbedingige dänn doch ehner echli fragwürdig, wänn me da ine dänn so grosschotzig d'"I am da only truez h4rdc0rz-gam0r"-Küüle schwingt.Overdose hat geschrieben:wer seit der denn das er de Underschied ned erkenne söll? Nur will er alles dürespielt u ned nachemen Spiel wonem nöd so gfallt sofort nach 10min stoppt?Gurgelhals hat geschrieben:Das isch durchus möglich. Aber de erchännt dänn au en Underschied. Das isch de Punkt.btw. au en Gourmet frisst male en chäääsbörger im MC
demfall stört dich eifach t bedienig über motion controll und nit s "casual" an sich.
s git ja au sognanti hardcore (nit grad viel, aber, es git si O_O) spiel mit fuchtel stüürig.
für mich isch es cod au recht casual im verglich zu dene spiel wo ich momentan spiel.
s git ja au sognanti hardcore (nit grad viel, aber, es git si O_O) spiel mit fuchtel stüürig.
für mich isch es cod au recht casual im verglich zu dene spiel wo ich momentan spiel.