Spelunky HD
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
[img]http://www.daniel-daddelt.de/wp-content ... 80x340.jpg
[/img]
Es bruucht no es eignigs Topic au wenn nume de Lohri und ich drin schriebed!
Da no en Video!
http://www.youtube.com/watch?v=K2UMP3JFTS4" onclick="window.open(this.href);return false;
[/img]
Es bruucht no es eignigs Topic au wenn nume de Lohri und ich drin schriebed!
Da no en Video!
http://www.youtube.com/watch?v=K2UMP3JFTS4" onclick="window.open(this.href);return false;
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich han grad d'100K Grenze knackt und bin no 1 Gegestand devo entfernt de letschti Shortcut freizschalte, ledier mues mer defür de Schlüssel uus de Mine bis am Schluss vom Ice Cave mitschleike -.-
Ah ja, de Meatboy hani au freigspielt
@0_0
Wükli es Spiel für dich imfall. Es isch ähnlich süchtig machend wie de Fleischbueb, eifach das mer meh uuf Scores gaht. Es laht sich uhuere guet stüüre und mer hett unendlich Entscheidigsmöglichkeite wo all brutal wichtig sind. Mörderpacing wo die immer uuf 100 dobe laht. MEGEN!
Ah ja, de Meatboy hani au freigspielt

@0_0
Wükli es Spiel für dich imfall. Es isch ähnlich süchtig machend wie de Fleischbueb, eifach das mer meh uuf Scores gaht. Es laht sich uhuere guet stüüre und mer hett unendlich Entscheidigsmöglichkeite wo all brutal wichtig sind. Mörderpacing wo die immer uuf 100 dobe laht. MEGEN!
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
lol, svideo gseht no rächt geil uus 

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Es ISCH geil, lads abe!Marco_in_motion hat geschrieben:lol, svideo gseht no rächt geil uus
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Übrigens hetts soviel super Gheimnis zum usefinde und es git Speziallevels i Speziallevels zum finde. Unfassbar guet!
Biispiilswiis findet mer ä Shotgun wenn mer s'Grab wo "Ash" uus Evil Dead druffstaht id Luft sprengt im Graveyard Speciallevel. S'Book od the Dead chunnt au vor und mer chan sogar Blondine und Buschmensche opfere i dem Spiel. Wie geil isch das denn?
Biispiilswiis findet mer ä Shotgun wenn mer s'Grab wo "Ash" uus Evil Dead druffstaht id Luft sprengt im Graveyard Speciallevel. S'Book od the Dead chunnt au vor und mer chan sogar Blondine und Buschmensche opfere i dem Spiel. Wie geil isch das denn?
Re: Spelunky HD
O_O zwei O bitte.Supersonic hat geschrieben:@0_0
und wie gseit de zock hani im 2008 scho gspielt. es isch fascht glich wie ufem PC und döt ischs gratis und gseht besser us.
I don't believe in orange
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
X_XO_O hat geschrieben:O_O zwei O bitte.Supersonic hat geschrieben:@0_0
und wie gseit de zock hani im 2008 scho gspielt. es isch fascht glich wie ufem PC und döt ischs gratis und gseht besser us.
Alles unlocked? Und Leaderboards? D'Animatione sind huere schön im neue, I like!
Absolut mega. Ich han genau gwüsst, dass es dir gfallt. Guät am Dejan han ich's au empfohle, er isch glaub no niä über s'Level 1-1 cho.
Grad wäg em Tony Höngg spiel ich's grad nöd, aber chunt scho wieder. Was musch am Tunnelmah (dä gseht us wiä du) als zweits bringe? Ich weiss am schluss en Schlüssel, das wird uhuerä müähsam.. Aber vorher?
Wiä holt mehr dä Meatboy? Ich han dä Wurm "gschafft", aber nix becho.. Bin einfach usecho.

Grad wäg em Tony Höngg spiel ich's grad nöd, aber chunt scho wieder. Was musch am Tunnelmah (dä gseht us wiä du) als zweits bringe? Ich weiss am schluss en Schlüssel, das wird uhuerä müähsam.. Aber vorher?
Wiä holt mehr dä Meatboy? Ich han dä Wurm "gschafft", aber nix becho.. Bin einfach usecho.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich finds wükli super!!!
De Tony muesi au no abelade. Z'erst 3 Bombe, den 3 Seil und denn de Schlüssel und ja de isch uhuere müehsam. Aber d'Iiswelt isch brutal eifach wennd eifach zum Uusgang sekklisch. De Dschungel und die letscht Welt sind wükli schwer. Vor allem die letscht isch memal echt gspunne!
De Meatboy isch irgendwo im Wurm i sonere grosse Grüene Blase ade Wand iegsperrt. Die muesch kaputt schlah und denn chunnter use! Aber er gseht huere dumm uus! De Mexikaner findi bis jetzt am geilste!
De Tony muesi au no abelade. Z'erst 3 Bombe, den 3 Seil und denn de Schlüssel und ja de isch uhuere müehsam. Aber d'Iiswelt isch brutal eifach wennd eifach zum Uusgang sekklisch. De Dschungel und die letscht Welt sind wükli schwer. Vor allem die letscht isch memal echt gspunne!
De Meatboy isch irgendwo im Wurm i sonere grosse Grüene Blase ade Wand iegsperrt. Die muesch kaputt schlah und denn chunnter use! Aber er gseht huere dumm uus! De Mexikaner findi bis jetzt am geilste!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich bin bisher erscht 1mal i dä letschte Wält gsi.. Aber ich han bisher au d'Iiswält no niä gross gspielt, han aber au s'Gfühl gha, sie isch massiv eifacher als dä Dschungel. Will's nöd würklich versprerrt isch und alles offe. Susch schüüsset dir d'Aliens ja löcher wänn chli luägsch. Einzigs würklich s'Problem chönti amigs sie, dass mehr abegheit will's une kei Bode hät.
Ah ja, woher musch dä Schlüssel hole? Häsch du das gschafft? Stell mehr uhuerä tumm vor.
Ah ja, woher musch dä Schlüssel hole? Häsch du das gschafft? Stell mehr uhuerä tumm vor.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
D'Iiswelt isch chli zweisiitig. Wennd nume dure wottsch ischs eigentlich recht eifach aber wennd loote wottsch isches d'Höll! Ebe die letscht Welt isch Mord aber das erwartisch irgendwie au.Trunks hat geschrieben:Ich bin bisher erscht 1mal i dä letschte Wält gsi.. Aber ich han bisher au d'Iiswält no niä gross gspielt, han aber au s'Gfühl gha, sie isch massiv eifacher als dä Dschungel. Will's nöd würklich versprerrt isch und alles offe. Susch schüüsset dir d'Aliens ja löcher wänn chli luägsch. Einzigs würklich s'Problem chönti amigs sie, dass mehr abegheit will's une kei Bode hät.
De Schlüssel gits nume ide Mine. Das heisst du muesch de Schlüssel uus eim vo de Mine Level bis am Schluss vo de Iiswelt träge. Und ja, es isch uhuere müehsam. Ich hans schlussendlich mit viel Glück gschafft. Bin mit eim Lebe id Iiswelt cho und bin wükli dur d'Level gschliche.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Häsches fertig gschafft? Ich mues immerno de dummi Endboss packe. De isch huere müehsam!
Bin grad i dä ferie, probiers wänni zrugg in.. Aber ich muss zersch mal no dä shortcut zum palast mache und das wird müehsam dänki
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Han de Boss gschafft aber d'Türe zum Uusgang nöd gfunde 

Looool was für es Arschlochgame.. :lolz: ich sött au mal wiede spiele
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich bin denn id Lava gumpt wili gmeint han das ich dete ä Tür gseh hanTrunks hat geschrieben:Looool was für es Arschlochgame.. :lolz: ich sött au mal wiede spiele

Und jetzt schaff en nüme :typej:
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
JAAAAAA FICK DICH SCHEISS ENDBOSS!!!
Ich lieb das Spiel
Ich lieb das Spiel