Warum wärdet Roboter Boomer gnännt?
Warum wärdet Roboter Boomer gnännt?
En Teilantwort hani da becho: http://everything2.com/title/Boomer" onclick="window.open(this.href);return false;
Nur leider reicht mir das nöd ganz. In Battlestar Galactica (die neu Serie) seit eine (us schwiizerdütsch übersetzt): 'Keis Wunder, dass sie Boomer gnännt wird...'
Han mir natürli mittem böbblgum crisis Hintergrund kei Gedanke gmacht und dänkt, dass im Englische Boomer sowieso mit Roboter in Verbindig bracht wird. Nur leider isch das aber überhaupt nöd so. Wenn in Wikipedia und andere Siite nacheluege, isch Boomer vieles, aber kein Roboter usser in Bubblegum Crisis und BSG. Ich glaube nöd, dass dä typ in BSG dä Trickfilm gseh hät.
Weisch Du en besseri Antwort?
Nur leider reicht mir das nöd ganz. In Battlestar Galactica (die neu Serie) seit eine (us schwiizerdütsch übersetzt): 'Keis Wunder, dass sie Boomer gnännt wird...'
Han mir natürli mittem böbblgum crisis Hintergrund kei Gedanke gmacht und dänkt, dass im Englische Boomer sowieso mit Roboter in Verbindig bracht wird. Nur leider isch das aber überhaupt nöd so. Wenn in Wikipedia und andere Siite nacheluege, isch Boomer vieles, aber kein Roboter usser in Bubblegum Crisis und BSG. Ich glaube nöd, dass dä typ in BSG dä Trickfilm gseh hät.
Weisch Du en besseri Antwort?
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
seiter das ersch nachdem sie wüsses dass sie en cylon isch? ha gmeint das seiter recht am afang
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Vielleicht ist es einfach ein typischer Robo-Name. So wie Hasso für nen Hund, Minka für ne Katze oder Laura für ein Huhn.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Es isch ihre pilote spitzname, hät nüt demit z tue ob sie en cylon isch oder nöd (Cylon-Mänsche sägeds ja Skinjobs zue).Moff hat geschrieben:seiter das ersch nachdem sie wüsses dass sie en cylon isch? ha gmeint das seiter recht am afang
Re: Warum wärdet Roboter Boomer gnännt?
dä spruch fallt nachdem sie dä adama abknallt und usechunt, dass sie en cylon isch. und er isch verächtlich gmeint.
ich bin mir leider nüm ganz sicher... vilicht isch dä spruch nochli später cho, wo d'athena mittem agathon zruggcho isch und dä spruch bezieht sich meh uf dä fakt, dass 'die glich' sich dä helo krallt hät, obwohl sie ja no mittem chiif zämegsi isch. dänn würd eine vo dä grundbegriff für boomer (eine, wo vo stadt zu stadt reist...) ehner zueträffe.
ich bin mir leider nüm ganz sicher... vilicht isch dä spruch nochli später cho, wo d'athena mittem agathon zruggcho isch und dä spruch bezieht sich meh uf dä fakt, dass 'die glich' sich dä helo krallt hät, obwohl sie ja no mittem chiif zämegsi isch. dänn würd eine vo dä grundbegriff für boomer (eine, wo vo stadt zu stadt reist...) ehner zueträffe.
dis mami uf allne viere.
http://forum.gateworld.net/archive/inde ... 14747.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dis mami uf allne viere.
ahja und im Bubblegum Crisis wärdet Boomer übrigens so gnännt, will d'wiederufbau Roboter ebe en 'Boom', dä Boom vom wiederufbau verkörpered händ oder so.
dis mami uf allne viere.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
bsg mega.