Was spielsch grad retrigs?

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

BlooDy
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 200
Registriert: 09 Okt 2010 13:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von BlooDy »

Habe gerade Urlaub und tue bei dem beschissenen Wetter mal wieder bisle zocken.Gerade Musha Aleste :-)) Highlight ist schon Stage 2,Stage 3 und Stage 6.Habs für meine Verhältnisse schon Ewigkeiten nimmer gespielt.Früher 1 mal im Monat...wenn es überhaupt reicht.Von Retrokonsolen habe ich gerade Mega Drive und PC Engine noch aufgebaut.Für mich eh mit Riesenabstand die besten Konsolen die jemals erschienen !!
Benutzeravatar
Genfer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 980
Registriert: 09 Okt 2010 08:11
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Genfer »

Schöne ferien und guten zock wünsch ich dir...hey, bei uns scheint die sonne :1thumb: ...aber ich bin am arbeiten :typej:
Muhsa möcht ich eigentlich auch einmal richtig spielen, dein video hab ich mal gesehen.
Ich kann einfach keine konsole mehr aufbauen...grrr...meine kinder sind noch zu klein...machen immer alles kaputt :heul:
BlooDy
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 200
Registriert: 09 Okt 2010 13:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von BlooDy »

Danke :-) gerade fertiggespielt....ah jetzt kommt auch Sonne raus ..passt !!
Benutzeravatar
m.o.terra kaesi
Arcade God
Arcade God
Beiträge: 7499
Registriert: 09 Mär 2002 12:36
Wohnort: Luzern
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
43
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von m.o.terra kaesi »

musha aleste habe ich nun endlich auch wieder gekauft, nachdem ich es Mitte 90er für ein Butterbrot verhökert hatte :-/
SNES spiele ich fast nie mehr. Am Meisten tatsächlich noch MD, PCE & NG
HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? :winkewinke:
Benutzeravatar
Genfer
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 980
Registriert: 09 Okt 2010 08:11
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
42
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Genfer »

BlooDy hat geschrieben:Danke :-) gerade fertiggespielt....ah jetzt kommt auch Sonne raus ..passt !!
He,he das gefällt...wärend die anderen am sonntag morgen in der kirche schmollen, spielt BlooDy schnell das Musha durch :-D
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Tatsujin »

m.o.terra.kaesi hat geschrieben: nachdem ich es Mitte 90er für ein Butterbrot verhökert hatte :/
:typej: :typej: :typej:
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18532
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Avenger »

ui, do chan ig mi an es paar sünde erinnere. wo ig jung und dumm bi gsi.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
BlooDy
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 200
Registriert: 09 Okt 2010 13:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von BlooDy »

Genfer hat geschrieben:
BlooDy hat geschrieben:Danke :-) gerade fertiggespielt....ah jetzt kommt auch Sonne raus ..passt !!
He,he das gefällt...wärend die anderen am sonntag morgen in der kirche schmollen, spielt BlooDy schnell das Musha durch :-D
Kirche gehe ich nur ..wenn jemand stirbt, wenn jemand heiratet oder eine Taufe ist ;).Ich habe immer noch mein erstes Musha Aleste vom Theo Kranz Versand..dann hat einer eines verkauft in einer Sammlung svensen nannte er sich aus dem Triggerforum..Mega Drive ovp wie neu, mit 9 superminten Games nur Altered beast war *schlecht*es war Super Shinobi,Elemental Master,Dynamite heady, Wnderboy etc. dabei ! Musha Aleste war dabei und da konnt ich nicht nein sagen und US-Version die habe ich verkauft , als mal 2 retrosammler und Gamer bei mir waren :-)
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31873
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von geosnow »

Die US Version habe ich auch hier mal im Forum verkauft. Leider. Jetzt sammle ich eben die US Games mit den nicht standard Grafiken wie Musha, etc.
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22632
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Reinforced »

Ich habe musha US im jahre 2001 erworben. Ich konnte es für ein butterbrot kaufen. Es war ein gutes gefühl
Zuletzt geändert von Reinforced am 24 Jul 2012 17:10, insgesamt 1-mal geändert.
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31873
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von geosnow »

häsche s vo mir? :-D
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22632
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Reinforced »

geosnow hat geschrieben:häsche s vo mir? :-D
nei vomene damalige Schuelkolleg. Eigentli en Mega Drive PALi gsi.
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31873
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von geosnow »

au geil.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25582
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von damian »

geosnow hat geschrieben:Die US Version habe ich auch hier mal im Forum verkauft. Leider. Jetzt sammle ich eben die US Games mit den nicht standard Grafiken wie Musha, etc.
ich han US und will es jap...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31873
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von geosnow »

hanf hat geschrieben:
geosnow hat geschrieben:Die US Version habe ich auch hier mal im Forum verkauft. Leider. Jetzt sammle ich eben die US Games mit den nicht standard Grafiken wie Musha, etc.
ich han US und will es jap...
tusche?
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25582
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von damian »

gradius III snes

isch no aagnehm mit dene vielne slowdowns, hanis gad im 2. versuech duregspielt :)

isch u huere lang das spiel. es chunt immer namal en level...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
retrodd
Frischling
Frischling
Beiträge: 19
Registriert: 21 Apr 2012 07:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von retrodd »

Die Gradius sind alli geil gsi, mir hät aber de sound vom nemesis uf em c64 am beschte passt.
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Tatsujin »

alles MCD

sol feace (ab em 3te level unspielbar..lol. leider au susch sehr abgspäckti version :( )
sonic cd (het mich leider nie chöne packe :( )
bari arm (sicher eine vo de beschte shooter uf em MCD und en guete aawärter vo pce shewties)
AX-101 (ROLF)
microcosm (ROLF)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25582
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von damian »

sol feace hani glaubs bis in 5. gspielt oder so... isch aber scho recht härt, aber irgendwie han ich verbuggti spiel no gern...

sonic cd isch va. geil wänn d'chaos emeralds versuechsch zhole indem i di verschiedige ziite reisisch. ich finds eis vo de beste sonics...

bari arm isch solid, aber würkli nüt bsundrigs...

s'git ussert sonic cd eigentli würkli nüt über jede zwiefel erhabnigs uf em mdcd, schad eigentli. denin aleste het ziemli guet chöne werde, wänns denn chli besser usarbeitet worde wär...

ah, lunar: ethernal blue isch natürli super. und snatcher uf englisch. guete final fight port, time gal mit 2 fps, ah, silpheed natürli, säb findi ächt super. silpheed :woohoo:
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
Beiträge: 22632
Registriert: 05 Mär 2002 16:45
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Reinforced »

Bari Arm suechi no
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Tatsujin »

hanf hat geschrieben:sol feace hani glaubs bis in 5. gspielt oder so... isch aber scho recht härt, aber irgendwie han ich verbuggti spiel no gern...

sonic cd isch va. geil wänn d'chaos emeralds versuechsch zhole indem i di verschiedige ziite reisisch. ich finds eis vo de beste sonics...

bari arm isch solid, aber würkli nüt bsundrigs...

s'git ussert sonic cd eigentli würkli nüt über jede zwiefel erhabnigs uf em mdcd, schad eigentli. denin aleste het ziemli guet chöne werde, wänns denn chli besser usarbeitet worde wär...

ah, lunar: ethernal blue isch natürli super. und snatcher uf englisch. guete final fight port, time gal mit 2 fps, ah, silpheed natürli, säb findi ächt super. silpheed :woohoo:
sol: die erschte zwei levels sind en absolute witz a eifachheit, den chunt de dritt und bäng, millione sache uf em screen und es gaht hardwaretechnisch andersch de bach ap. schiist mi den amigs ah, so na wiiter z vesueche.

sonic cd: sorry, aber schier jedes sonic nach em 1 het mich irgendwie chli glangwiilet. ds eis isch ebe frisch noii gsi denn, mit 100x replay value. nacher het mit jedem zuenehmende teil d magie abgnoh. sicher sind na einigi solidi spiel usecho, aber mir hend die eifach nüme chöne lang vor de bildschirm fessle. vor allem ebe grad weg dem ziitspringe hin und her und alles welle ga finde.
bin halt eher de linear spieler.

bari arm: ich würds (also für MCD shooterstandard) scho chli meh als nüt bsundirgs bezeichne. ich find en sehr schön gmacht, het gueti action, waffe, viel abwechslig und na cooli böss. also scho eher überdurschnittlich.
klar ischer keis GoT, aber spielt doch eher im obere beriich, was es so a CD shooter i de früehe 90er geh het.
solide triffts aber guet.

dennin aleste: ah ja, das hani au na gspielt, bis in lvl5 oder so. leider wahrlich keis compile meischterwerk. da dezue het em eifach de sehr schööni toaplan aateil vom vorgänger gfehlt. es het zwar s baar schöni technischi raffinesse dine, aber overall gsehts ebe rächt trischt und chli gähnl0r uus. es Spriggan uf de pce z.b. isch um LIECHTJAHR besser.


sylpheed: hani ja vor es baar mönet mal guet aagspielt gha (hans früener ebe au nie uusgiebig gspielt gha). isch scho es rächt schöns und eigeständig gmachts game gsi für dazumal.
mich nimmts immer na wunder, wies die vorgrenderete sache so flüssig und kompressionslos (also vo aug chum bis gar nöd wahrnehmbar) herebracht hend. es gseht würkli fasch wie ächtziit berächnet uus.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
BlooDy
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 200
Registriert: 09 Okt 2010 13:00
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von BlooDy »

V-Vive auf dem MD, aber da als Grindstormer.Ist lange net so schön wie PCB, aber wenn man die nicht kennt doch noch recht schön.Das Spiel find ich schon noch recht schwer gegenüber anderen Toaplanumsetzungen auf MD.Spiel hat gerade als Grindstormer ein hohes Scorepotenzial mit den Bonus.kann man von 1000 bis 10000 einsammeln.Ab Stage 4 weiss man dann langsam was Sache ist und man muss sogar deutlich mehr mit memorizing arbeiten als bei R-Type.Sound ist vom Klang bissle schräg, aber war bei PCB auch so.Gibts besseres von Toaplan , z.b Zero Wing.mal sehen wielange ich des spiele ;-)

edit:
habe mich vertan !!V-V hat den Endbonus und später wechseln die Bonussteine auch von 1000 auf 10000 :-)
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25582
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von damian »

BlooDy hat geschrieben:V-Vive auf dem MD, aber da als Grindstormer.Ist lange net so schön wie PCB
chauf mini PCB :D
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25582
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von damian »

Tatsujin hat geschrieben:
bin halt eher de linear spieler.
Ich ja eigentli au. Aber Sonic CD chammer linear spiele und je me dass mer d'level kännt chammer au mal abstecher mache... das isch eigentli das wo ich a dä sonics so gern han: mer chans easy durerenne d'level, mer chan aber au secrets go sueche und so, wie mer gad lust hät. leider händs das i spätere teil chli verlore. Sonic cd isch aber no genau eis zum viel entdecke.
Tatsujin hat geschrieben: dennin aleste: ah ja, das hani au na gspielt, bis in lvl5 oder so. leider wahrlich keis compile meischterwerk. da dezue het em eifach de sehr schööni toaplan aateil vom vorgänger gfehlt. es het zwar s baar schöni technischi raffinesse dine, aber overall gsehts ebe rächt trischt und chli gähnl0r uus. es Spriggan uf de pce z.b. isch um LIECHTJAHR besser.
Ich finds problem eher di unkonstanti qualität. Di erste 2 level sind zum biispiel wunderschön. Bim 3. mit em schneezug schlafsch defür wieder fast ii und gäg dä schluss werdet d'level immer chürzer. Das spiel isch eifach nöd fertig gmacht worde...

Bim Spriggan findi aber genau sgliiche: D'level sind nöd ganz fertig uusgfielet (ok, immer no viel besser als dennin aleste).
Tatsujin hat geschrieben: sylpheed: hani ja vor es baar mönet mal guet aagspielt gha (hans früener ebe au nie uusgiebig gspielt gha). isch scho es rächt schöns und eigeständig gmachts game gsi für dazumal.
mich nimmts immer na wunder, wies die vorgrenderete sache so flüssig und kompressionslos (also vo aug chum bis gar nöd wahrnehmbar) herebracht hend. es gseht würkli fasch wie ächtziit berächnet uus.
Vermuetli händs das mit dä sehr gringe farbtüüfi und dä simple geometrische forme (wo sich eifach komprimiere lönd) anebracht. Wämmers sich überleit bestaht es standbild idR us schwarzem himmel mit es paar wiise pünkt und vielne violette drüüegg. Ok, flüssig isch aber trotzdem andersch... eifach besser als time-gal isches... Ich finds eifach geil wies inzeniert isch...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
Beiträge: 80220
Registriert: 05 Mär 2002 17:28
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Tatsujin »

sonic cd: ok, gsehn ich au chli so, aber trotzdem isch bis jetzt jedes level woni gspielt han um es vielfachs öder und iifallsloser, als d levels vo sonic 1. drum machts für mich absolut kein spass, das überhaupt well richtig ds spiele und tuen defür lieber ds 1 inehebe.

spriggan: findi etz nöd. also ich finde das game extrem komplet und vo A bis Z ein augeschmaus. und wüesst jetzt au gar nöd viel wo mer hetti chöene gross andersch mache. usserd de chli nag gratnig dungeon level mit de müehsame würmer.
sicher eine vo de beschte vertikal shooter us de 8-/16 bit ziit.

sylpheed: wahrschinlich hesch du da rächt.
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast