Wän ich platz han und's mich nid aschiest, chan ich je nach dem scho en halt in Bern mache...aber...ich chome frühe und gange frühe
Chund üper wo mir chan s'chassis vom Blast City hälfe abmontiere. Ich han mol agfange aber ich brings nid weg :typej:
Ich wots eigentlich sit 18 mönet mache...ar Game Night wär äntlich der idial zytpunkt
Genfer hat geschrieben:Wän ich platz han und's mich nid aschiest, chan ich je nach dem scho en halt in Bern mache...aber...ich chome frühe und gange frühe
Chund üper wo mir chan s'chassis vom Blast City hälfe abmontiere. Ich han mol agfange aber ich brings nid weg :typej:
Ich wots eigentlich sit 18 mönet mache...ar Game Night wär äntlich der idial zytpunkt
Öhh...weiss ich jetzt au grad nöd ?! aber ich gang emol derfo us wäns a fangt, isch glaubs am 14h00 und ich wot wieder so am 22h/23h in gänf sie.
Wäri demfall so 13h00 in Bern und so gäge 19h/20H zrugg ab chlote.
Genfer hat geschrieben:Öhh...weiss ich jetzt au grad nöd ?! aber ich gang emol derfo us wäns a fangt, isch glaubs am 14h00 und ich wot wieder so am 22h/23h in gänf sie.
Genfer hat geschrieben:Öhh...weiss ich jetzt au grad nöd ?! aber ich gang emol derfo us wäns a fangt, isch glaubs am 14h00 und ich wot wieder so am 22h/23h in gänf sie.
es heisst übrigens Gamenight und nöd Gameday! duremache und uf dä erscht Zug am morge, das isch also scho minimum
es heisst übrigens Gamenight und nöd Gameday! duremache und uf dä erscht Zug am morge, das isch also scho minimum
Für das bin ich ds'alt - spötischens am 1.00 Uhr wott ich im Bett si. Süsch bin ich de die ganz Wuche dürenand.
NERV hat geschrieben:Für das bin ich ds'alt - spötischens am 1.00 Uhr wott ich im Bett si. Süsch bin ich de die ganz Wuche dürenand.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
ne, es chömmet zviel nöd, wo ich amigs gern würd gseh. und zuedem, ich chan gar nöd ich han dä meniskus vor 2 wuchä operiert und han jetzt na 4 wuchä stöck.