Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
vill spass mit dä hd pissbürschte.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
du bisch so krass nintendo fan boySupersonic hat geschrieben:Sorry aber Nintendo in HD. De Controller chönnt ä WC-Bürste mit Piss vom Iwata dra sii, ich würd demit spiele.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
TypeJ hat geschrieben:ihr=super

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich fröi mi grundsätzlich uf es nöis Schpilkonzept, de Skyward Fark hed mini Vorfröid uf es guets Zeldaschpil aber zimlech dämpft. Ich dänke es hed au demit ztue dass die meischte Gamer hüt höcheri Erwartige anes Schpil hend wie früener. Ich schpile sit ich 5i bi Videogames, also fascht 30 Johr. Die allgemein "Unzfrideheit" mit Games (langwiligi Schpilkonzept bi sehr guet bewärtete Games, Hype-Entüschige, etc.) hani erscht vor ca. 2 Johr s erschte mol bi mir sälber feschtgschtellt. Mir hend früener eifach s grosse Glück gha, dass Videoschpili no kei Mainstreamprodukt gsii sind und s no kei Internet gä het. Mir hend Gameheftli gläse und üs brutal gfröit wenn mol e Trick/Cheat zumne Schpil abdruckt worde isch wo mer sälber gha het. Mer hed für es Schpil müsse schpare (also ich) und sich durch das guet müsse überlegge öb mer sich jetz sel Moonwalker oder Earthworm Jim chaufe (ja logisch de Jim, aber de Moonwalker isch au no frisch). Es isch e Zauber gsii. Hüt isch alles entzauberet, durs Internet isch mer überinformiert.
Drum lueg ich au nume no Bildli a wenn e nöi Konsole erschint. Vilicht lisi no chli Previews, aber ich lo mir das chline Gfühl nümm lo näh und fröi mich mit was üs d Herschteller wärdet überrasche. I de aktuelle Generation hed das leider nur Big N gschafft, ich hoffe schwär dass d Konkuränz sich au chli innovativ zeige wird und öpis eigets uf Bei schtellt. Mir chönd debii nume gwünne. Ich bi müed vo dene Grafiknuttene oni Inhalt, em witere seelelose Sequel vo XY, wos nur nöis bezüglich Inhalt zgseh git. Aber es git zum Glück au Usnahmeschpil, wo mich trotzdem no chönd fessle, aber die Schpil wärdet immer weniger.
Ich hoffe in Zuekunft meh uf so grossartigi Titel wie Journey, Limbo, Braid etc... Und ich hoffe dass d Hardware dementsprechend innovativ cha igsetzt werde.
Ich habe fertig.
Drum lueg ich au nume no Bildli a wenn e nöi Konsole erschint. Vilicht lisi no chli Previews, aber ich lo mir das chline Gfühl nümm lo näh und fröi mich mit was üs d Herschteller wärdet überrasche. I de aktuelle Generation hed das leider nur Big N gschafft, ich hoffe schwär dass d Konkuränz sich au chli innovativ zeige wird und öpis eigets uf Bei schtellt. Mir chönd debii nume gwünne. Ich bi müed vo dene Grafiknuttene oni Inhalt, em witere seelelose Sequel vo XY, wos nur nöis bezüglich Inhalt zgseh git. Aber es git zum Glück au Usnahmeschpil, wo mich trotzdem no chönd fessle, aber die Schpil wärdet immer weniger.
Ich hoffe in Zuekunft meh uf so grossartigi Titel wie Journey, Limbo, Braid etc... Und ich hoffe dass d Hardware dementsprechend innovativ cha igsetzt werde.
Ich habe fertig.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
bonusinfo a all: de Text isch zu 100% richtig.Herr Rossi hat geschrieben:Ich fröi mi grundsätzlich uf es nöis Schpilkonzept, de Skyward Fark hed mini Vorfröid uf es guets Zeldaschpil aber zimlech dämpft. Ich dänke es hed au demit ztue dass die meischte Gamer hüt höcheri Erwartige anes Schpil hend wie früener. Ich schpile sit ich 5i bi Videogames, also fascht 30 Johr. Die allgemein "Unzfrideheit" mit Games (langwiligi Schpilkonzept bi sehr guet bewärtete Games, Hype-Entüschige, etc.) hani erscht vor ca. 2 Johr s erschte mol bi mir sälber feschtgschtellt. Mir hend früener eifach s grosse Glück gha, dass Videoschpili no kei Mainstreamprodukt gsii sind und s no kei Internet gä het. Mir hend Gameheftli gläse und üs brutal gfröit wenn mol e Trick/Cheat zumne Schpil abdruckt worde isch wo mer sälber gha het. Mer hed für es Schpil müsse schpare (also ich) und sich durch das guet müsse überlegge öb mer sich jetz sel Moonwalker oder Earthworm Jim chaufe (ja logisch de Jim, aber de Moonwalker isch au no frisch). Es isch e Zauber gsii. Hüt isch alles entzauberet, durs Internet isch mer überinformiert.
Ich habe fertig.
Re: Wii-U
ich hasse text
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Falls s Forum wider mol es Redesign bechund, musch unbedingt dine Benutzername zu "Bonusinfo" la ändere 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
thaeye hat geschrieben:ich hasse text

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
tl;drHerr Rossi hat geschrieben:Ich fröi mi grundsätzlich uf es nöis Schpilkonzept, de Skyward Fark hed mini Vorfröid uf es guets Zeldaschpil aber zimlech dämpft. Ich dänke es hed au demit ztue dass die meischte Gamer hüt höcheri Erwartige anes Schpil hend wie früener. Ich schpile sit ich 5i bi Videogames, also fascht 30 Johr. Die allgemein "Unzfrideheit" mit Games (langwiligi Schpilkonzept bi sehr guet bewärtete Games, Hype-Entüschige, etc.) hani erscht vor ca. 2 Johr s erschte mol bi mir sälber feschtgschtellt. Mir hend früener eifach s grosse Glück gha, dass Videoschpili no kei Mainstreamprodukt gsii sind und s no kei Internet gä het. Mir hend Gameheftli gläse und üs brutal gfröit wenn mol e Trick/Cheat zumne Schpil abdruckt worde isch wo mer sälber gha het. Mer hed für es Schpil müsse schpare (also ich) und sich durch das guet müsse überlegge öb mer sich jetz sel Moonwalker oder Earthworm Jim chaufe (ja logisch de Jim, aber de Moonwalker isch au no frisch). Es isch e Zauber gsii. Hüt isch alles entzauberet, durs Internet isch mer überinformiert.
Ich habe fertig.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Logisch bini es bitsli Fanboy au wenn ich ganz sicher nöd alles guet find wo Nintendo macht, memal regi mi gruusig uuf! Aber genau das wo de Herr Rossi seit wegem Zauber isch minere Meinig nah no i vielne Nintendogames vorhande. Super Mario Galaxy 1 + 2 hend mich vo Aafang bis Schluss verzauberet wie au s'Skyward Sword. Klar gönd da d'Meinige usenand aber Triple A Titel gits inzwüsche praktisch nix meh usserhalb vo Nintendo wo no chli Magie drin hett. D'New Super Mario Bros. Serie isch aber natürli es Biispiil defür wie Nintendo s'Flüüsband ebe doch benutzt. Ich find die Spiel so repetiv und langwiilig. D'Hardware isch sowieso Mainstreamkacke wo denn wieder Schlag den Raab id Hitlist cho wird und andere Dreck. Aber solang Nintendo (und d'Retro Studios) no so Spiel wie Pikmin, Zelda, Super Mario Galaxy, Donkey Kong Country Returns usw. waged z'mache isch das für mich Grund gnueg zum ä Wii-U z'chaufe. Wenn für eu die Games vo ihrem Glanz verlore hend findis schaad aber verständlich.zeromeier hat geschrieben:du bisch so krass nintendo fan boySupersonic hat geschrieben:Sorry aber Nintendo in HD. De Controller chönnt ä WC-Bürste mit Piss vom Iwata dra sii, ich würd demit spiele.ich wür gern no froid ha am zelda und mario, wüki. Ich han aber nöd, chamer nix machä, isch halt so.
Klar gits au anderi Firme wo das minere Meinig nah chönnd mache ich bin biispiilswiis en brutale Irrational Fanboy und han zu Playstation Ziite alles kauft wo Square druff gstande isch. Aber die Firma chani inzwüsche nüm uusstah wil sie ihri Spieli selber verstümmled. Wenn Nintendo das macht denn wirdi vermuetlich es Tränli oder zwei vertrucke aber möglich isch leider alles.
konsequenze hingege sind guet
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich han nöd gseid, d'spiel siged nöd guet. ich han gseid, ich will sie nümä spiele. zelda & mario gid mir nüd. ich het gern so heavy rain züügs mitere super gschicht. das sind games, wo mich hüt no dezue beweged, meh als 40 minute zspiele.Supersonic hat geschrieben:Wenn für eu die Games vo ihrem Glanz verlore hend findis schaad aber verständlich.
http://de.ign.com/news/15117/FIFA-13-Fe ... -U-Version" onclick="window.open(this.href);return false;
loooool, wahnsinnn de wii u
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
thaeye hat geschrieben:http://de.ign.com/news/15117/FIFA-13-Fe ... -U-Version
LOLOLOLOLOLOLEinige der fortgeschrittenen Modi, die viele Jahre auf Xbox 360 und PS3 vorhanden waren, werden zum Launch nicht vorhanden sein, aber der populärste wird vorhanden sein.
also ich gang mal devoo uus das nur nintendo eigeentwicklige z bruche sind. gaht glich wiiter wie jetzt. D Entwickler tuend jetzt eifach chli hype, wird aber glich laufe wie i de jetzige generation. wiii u multiplattformtitel haend vielleicht ebe nah es gadget wie es CHRÜTLI MISCHE IM RESI UFEM TABLET, aber das isches den au scho gsi.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
genau so. s'grät isch ime jahr ja au scho hoffnigslos veraltet (also äigentli scho bim release)thaeye hat geschrieben:also ich gang mal devoo uus das nur nintendo eigeentwicklige z bruche sind. gaht glich wiiter wie jetzt. D Entwickler tuend jetzt eifach chli hype, wird aber glich laufe wie i de jetzige generation. wiii u multiplattformtitel haend vielleicht ebe nah es gadget wie es CHRÜTLI MISCHE IM RESI UFEM TABLET, aber das isches den au scho gsi.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
rückspiegel wär tatsächlech no cool, vorallem im ne racegame.thaeye hat geschrieben:und ja logisch ich spiel fuessball miteme tablet i de hand lol. rückspiegel und so. und den nah 5 jahr lang xbox und ps3 grafik aluege.

wahnsinn en rückspiegel, schnell en blick ufs tablet und schwups bisch ufgfahre.
Cancellara hätt gloub ou no gärn e Rückspiegel gha 

also demfall de wii u s nächst mal nöd vergesse.Astroboy hat geschrieben:Cancellara hätt gloub ou no gärn e Rückspiegel gha