Darksiders II
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Darksiders II
vor allem sige schiins bis 1500 ELO die grössere noobs unterwegs als wenn normal spielsch. wenn meta fetischischt bisch machsch normal aber draft mode. passt.
du hesch au en elo wenn nid ranked gamisch. cha si das du elo 1500 im unranked hesch und darum au gäg so gägner spilsch wenn denn ranked gosch startisch mit töiferem darum schinbar eifacher.
I don't believe in orange
kA, kolleg vom gschäft wo irgendwelchi 3000 games gsammthaft het het mer das so verzellt.
ja dä het sich warschinlech en sehr gueti unranked elo ergamet und het när quasi uf 1000 elo abegwächslet. logo heter när verglichbar easy games.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
20-30h? Massiv z läng dämfau... Scho der erscht Teil hetsech gäge Schluss zoge. 12h isch s absolute Maximum woni bi de meischte Action-Adventures toleriere. Idealer wäre um die 5-7h. Nur die wenigschte Spiel i däm Genre rächtfertige e längeri Spielduur durs Gameplay.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
richtig.Sephi hat geschrieben:20-30h? Massiv z läng dämfau... Scho der erscht Teil hetsech gäge Schluss zoge. 12h isch s absolute Maximum woni bi de meischte Action-Adventures toleriere. Idealer wäre um die 5-7h. Nur die wenigschte Spiel i däm Genre rächtfertige e längeri Spielduur durs Gameplay.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wow es isch UHUERE geil, isch eigentlich WoW offline mitere geile Figur. Alles huere super, vo mir uus 50 Stund.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
bullshit. nur will t spiel hützutags schrott sin müender das nit ufd spielduur projeziere. pre 2005 het jedes ahständige AA um die 20h härebrochtSkeletor hat geschrieben:richtig.Sephi hat geschrieben:20-30h? Massiv z läng dämfau... Scho der erscht Teil hetsech gäge Schluss zoge. 12h isch s absolute Maximum woni bi de meischte Action-Adventures toleriere. Idealer wäre um die 5-7h. Nur die wenigschte Spiel i däm Genre rächtfertige e längeri Spielduur durs Gameplay.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Das interessiert mich nicht.
mach league of legends! genau dis ding. taktik, action, online mit gspänli, spiler wo sich am laufmeter ufs übelste beleidige. fast wiene fuessball match.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Ich spiele nöd am pc.
fair! ich weigere mich auto prüefig zmache, haftpflicht versicherig abzschliesse und es smartphone z'bsitze
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Gsesch, ich bin da viel offener und spiel eifach nöd am pc.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wieso händ das gwüssi?
wiä isch es?
wiä isch es?
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
so wahrSkeletor hat geschrieben:richtig.Sephi hat geschrieben:20-30h? Massiv z läng dämfau... Scho der erscht Teil hetsech gäge Schluss zoge. 12h isch s absolute Maximum woni bi de meischte Action-Adventures toleriere. Idealer wäre um die 5-7h. Nur die wenigschte Spiel i däm Genre rächtfertige e längeri Spielduur durs Gameplay.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
es action adventure mit 5-7 stund?
das isch nöd mal für es action game gnueg.
für 70 stutz will ich mindestens 8 stund unterhaltig.

das isch nöd mal für es action game gnueg.
für 70 stutz will ich mindestens 8 stund unterhaltig.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wieso händ das spieli scho soviel lüt?
super sach
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
isch es wie bim erste teil wo mer viel zviel waffe+kombinatione gah het won mer denn am schluss nur 20% devo brucht?
ja ja
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
evo hat geschrieben:bullshit. nur will t spiel hützutags schrott sin müender das nit ufd spielduur projeziere. pre 2005 het jedes ahständige AA um die 20h härebrochtSkeletor hat geschrieben:richtig.Sephi hat geschrieben:20-30h? Massiv z läng dämfau... Scho der erscht Teil hetsech gäge Schluss zoge. 12h isch s absolute Maximum woni bi de meischte Action-Adventures toleriere. Idealer wäre um die 5-7h. Nur die wenigschte Spiel i däm Genre rächtfertige e längeri Spielduur durs Gameplay.

I speeled my drink!
15 stund lang zrugglehne und gnüsse isch halt scho sau hart.
um das gahts nid ir verstönd das falsch, mir säget das games hüt zu tags sälte guet gnue sind zum 15h z underhalte, die meiste wärde langsam langwillig nach 7h.evo hat geschrieben:15 stund lang zrugglehne und gnüsse isch halt scho sau hart.
niemmerd het öppis gäg 70h beschti underhaltig.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Viu Glück bim ErklärigsversuechO_O hat geschrieben: um das gahts nid ir verstönd das falsch, mir säget das games hüt zu tags sälte guet gnue sind zum 15h z underhalte, die meiste wärde langsam langwillig nach 7h.
niemmerd het öppis gäg 70h beschti underhaltig.

zwirrlibatz hat geschrieben:ich schätze also so ca 10-15h gameplay?
thaeye hat geschrieben:20-30
Är hets tänkt! Denn spilts ke Rolle waser gschribe oder bhouptet het.zwirrlibatz hat geschrieben:rolf. han ich ebe no tänkt.

Zuletzt geändert von Sephi am 16 Aug 2012 15:13, insgesamt 3-mal geändert.