Counter Strike GO
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Counter Strike GO
ich hans kauft, wieso weissi nid aber es isch na fönni. halt CS
guet heimer drüber gredt.
close topic bitte.
guet heimer drüber gredt.
close topic bitte.
I don't believe in orange
Re: Counter Strike GO
fire in the hole
i bi CS 1.6 pr0 gsi.
gueti alti ziit wod tierli no gred hent und t kriegsshooter no guet gsi sin
i bi CS 1.6 pr0 gsi.
gueti alti ziit wod tierli no gred hent und t kriegsshooter no guet gsi sin

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
han de evo gar nöd so als pc freak in erinnerig? hesch dich damals eifach nöd getraut das zuezgeh oder hanis eifach verpasst?
bin imene krasse rul0r clan gsi, jede tag mit allne paar stund gspielt, bismer einisch anen LAN sind und so grob eis ad schnurre bechu händ dassmer all nie wieder cs gspielt hend, lulzuz.
sind schöni zite gsi
bin imene krasse rul0r clan gsi, jede tag mit allne paar stund gspielt, bismer einisch anen LAN sind und so grob eis ad schnurre bechu händ dassmer all nie wieder cs gspielt hend, lulzuz.
sind schöni zite gsi
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
cs :typej:evo hat geschrieben: gueti alti ziit wod kriegsshooter no guet gsi sin

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
eher chli z'eifach für battlerfieldlerO_O hat geschrieben:Isch halt chli z schwirig für CoDler

fuckin' ninetynine, yeah.
kann mir aber beim beste wille nüd vorstellen, dass das heut noch spaß macht.
kann mir aber beim beste wille nüd vorstellen, dass das heut noch spaß macht.
was isch damals?Moff hat geschrieben:han de evo gar nöd so als pc freak in erinnerig? hesch dich damals eifach nöd getraut das zuezgeh oder hanis eifach verpasst?
sind schöni zite gsi
ich bi scho immer retro konsol + nintendo + pc "freak" gsi. git halt immer wider so phase, so ab 2004 hani aber nur no blizzard titel ufem pc gspielt wil dr rest eifach dr gliichi langwiligi einheitsbrei wie uf 360/ps3 worde isch mit ganz wenige usnahme. jez spiel ich nur no league of legends (best spiel ever).
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Cs, würklech gueti Zite gsi! Und ir letschti hani effektiv vermehrt mou wider luscht becho das z spile. Mit welem cs isch de go verglichbar?
spiel mit mir und em chrigu chli LoL, do stosch uf comtetitive gameplay!Sephi hat geschrieben:Cs, würklech gueti Zite gsi! Und ir letschti hani effektiv vermehrt mou wider luscht becho das z spile. Mit welem cs isch de go verglichbar?
Mischig zwüsche 1.6 und Source. Si hend beid fraktione wölle glücklich mache und d mehrheit findets glaub ziemlich olay.Sephi hat geschrieben:Cs, würklech gueti Zite gsi! Und ir letschti hani effektiv vermehrt mou wider luscht becho das z spile. Mit welem cs isch de go verglichbar?
I don't believe in orange
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Chönts mal probiere, ja. Aber ich chan da gar nid gnue Zit investiere zum us der Neuiistiger-Suxx0rness usezcho.evo hat geschrieben:spiel mit mir und em chrigu chli LoL, do stosch uf comtetitive gameplay!Sephi hat geschrieben:Cs, würklech gueti Zite gsi! Und ir letschti hani effektiv vermehrt mou wider luscht becho das z spile. Mit welem cs isch de go verglichbar?
CS. Geile Scheiss gxi!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...