Diablo 3 - blizzard roxx
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Diablo 3 - blizzard roxx
wie gseit, es goht nit um azahl spieler sondern um azahl gspielter stunde
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
sie heis ja dauernd eifacher müesse mache zu items z'cho, demit d'masse nid abspringt.evo hat geschrieben:wow isch momentan s hertiste grind fest ever
häja. aber ich ha mini chars scho equiped gha wo dr patch 2 monet lang gloffe isch. jaja bla bla hero mode hani nit gamcht.
aber jez lön si die arme lüt ja scho über nes halbs jahr lang die glichi drecks instanz wuche für wuche abfarme
aber jez lön si die arme lüt ja scho über nes halbs jahr lang die glichi drecks instanz wuche für wuche abfarme
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
i bhaupte mal die grind lüüt si e minderheit.
jedefalls all casual gamers woni kenne wo WoW spiele tüe amigs eifach bits paar charakter lvle und heis zum teil no nid mal uf lvl 85 gschafft
jedefalls all casual gamers woni kenne wo WoW spiele tüe amigs eifach bits paar charakter lvle und heis zum teil no nid mal uf lvl 85 gschafft

ich weissevo hat geschrieben:wie gseit, es goht nit um azahl spieler sondern um azahl gspielter stunde
I don't believe in orange
O_O hat geschrieben:ich weissevo hat geschrieben:wie gseit, es goht nit um azahl spieler sondern um azahl gspielter stunde
easy, eigentlich isch mer so züg komplett egal. s wird uf jede fall no sehr viel gspiel ob jez idiote CoD 5 gamer mehr oder weniger het spielt weniger als en ruggel

grinder spieli sterbet uuus. isch ja au langwielig immer im gliche content de glich scheiss z mache. anno 1990 nah lustig gsi.
i tue lieber 100 jahr grinde als so militär bölzi spiel zspile 

milidäääär schogoola