Öffentlichi Hiirichtig i de USA
Moderator: Avenger
Re: Öffentlichi Hiirichtig i de USA
der korrupte polizeichef jonesMastler(P) hat geschrieben:Jones nennt den Einsatz «angemessen»
«Mit einem Messer auf andere Menschen losgehen – so etwas würde eine gesunde Person nicht machen.»

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
«Mit einem Messer auf andere Menschen losgehen – so etwas würde eine gesunde Person nicht machen.»
Don't get CUT by BLADE!
yea yea yea, you know dis

Don't get CUT by BLADE!
yea yea yea, you know dis

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

evo hat geschrieben:der korrupte polizeichef jonesMastler(P) hat geschrieben:Jones nennt den Einsatz «angemessen»
es isch wie immer: die systematische polizeikritiker blände fakte us und läse nur das, wo sie grad wei läse... oder sit dir nid FÄHIG zum läse?

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
understellsch wieder sache? typisch bull.
problem officer?

Mastler(P) hat geschrieben:understellsch wieder sache? typisch bull.
problem officer?
hesch es trouma wiu mau bim kiffe verwütscht worde bisch? :typej:
luegsch dass am samschtig ke gras derbi hesch gäu?

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
hä? du machschs ja scho wieder!
ich chum am sa nüd mal.
ich chum am sa nüd mal.

angschthas... lol
mich haends au mal verwütscht in rio de janeiro, han muesse schmiere, zum glück nöd id chiste choh. krasse undercoverbull gsi mit fuule zäh. mit blaulicht und in handschelle de copacabana entlang fahre "wichsen". die arschlöckr haend en dealer us sao paolo observiert und mir sind den halt grad driglofe lol. also korrupti bulle sind mängisch au vorteil. er haet den sicherlich oises geld im puff verbrate. zimperlich sinds au nöd die bulle, de dealer haends au ipackt und er haet im auto so chli uf mitleid gmacht gha "ich han chind und familie müüüü", de negerbull ufem bifahrersitz haet ihm den eis id fressi ghaue und das direkt nebet mir lol.
Zuletzt geändert von thaeye am 22 Aug 2012 08:58, insgesamt 1-mal geändert.
ein polizist miiiiiiitt elfenohrn. mit diesen elfenohrn schreibt er was aaaauf

und mal haends oisi bandi befrögt wills gmeint haend mir seget en ibrecherbandi. lol. ois mit chastewage und hünd abgfange am bahnhof und den uf de poste gholt, am schluss haend sie sich entschuldigt und ois KAFFE UND KUCHEN offeriert.
FU
FU
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
guet bisch ruhig gsi.thaeye hat geschrieben:de negerbull ufem bifahrersitz haet ihm den eis id fressi ghaue und das direkt nebet mir lol.

eigentlich lieb ich polisei, bim stöple haet mich amigs en bull mitgno. als taxi nöd z verachte.
ich han nur immer gseit "telephone". meh nöd. ruhig blibe. was wottsch mache. bisch eh en spielball für sie i dem land ohni grossi recht.Mastler(P) hat geschrieben:guet bisch ruhig gsi.thaeye hat geschrieben:de negerbull ufem bifahrersitz haet ihm den eis id fressi ghaue und das direkt nebet mir lol.
richtig hert ufrege tüens mi persönlich eigentli nur wenns outdoor partys uflöse. drogedelikt hani scho johre nüm gha und dr rest isch halt s nötig katz und muus spiel, kumi klar drmit.
scheiss littering aläss söllet au ufglöst werde.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
outdoor parties: muesch ines maisfeld.
ja huere s littering
i red vo 50-70 nase im wald oder irgendwo in dr industrie hinde

i red vo 50-70 nase im wald oder irgendwo in dr industrie hinde
im wald littering nah besser!!!!!!! jetzt haemmers
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Huere guet em aug sini polizeigschichte.
Weg "eus" isch d Polizei au einisch cho, vor langer Zit am Schuelabschluss. Vor em Schuelgländ isch Musig gloffe und de si am 3 am Morge zwei cho ds fahre. Vo Bern nach Kirchberg si sie gheizt wege dem. lol
Weg "eus" isch d Polizei au einisch cho, vor langer Zit am Schuelabschluss. Vor em Schuelgländ isch Musig gloffe und de si am 3 am Morge zwei cho ds fahre. Vo Bern nach Kirchberg si sie gheizt wege dem. lol
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Jones hat geschrieben: und ob eine e cop oder e normale bürger isch, isch nid relevant!
Ehm... doch. Das isch sogar so zimlich entscheidend. Wenn de Polizischt wiä jedä andere isch, warum ischer denn Polizischt?
Was nid heisst dasser sich wäg dem eifach mues abmurksä loh. Allerdings weisi au nid öb das i derä Situation jetzt würklich d Frog isch.
geosnow hat geschrieben:ihr händs glaubs nöd checked. D Poliziste schüssed alli s magazin leer, damit mer nöd gnau säge chan, wer de mensch killt hät. sinder blöd, es gaht um de selbstschutz. im nachhinein chan au de grichtsmediziner nöd säge, a wellem schuss de mensch gstorbe isch.
so händ d polizischte es kollektivs gwüsse und s individuum mues quasi als gruppe demit fertig werde und nöd allei. das macht en riise unterschied.
Chan si, allerdings isch sones Vorgehe jo genau es sehr es klar Azeichä für schlächti Polizischtä und Realitätsverluscht.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Das interessiert das dümmliche Volk genau gar nid. Mer tued de wider chli Angscht schüre, Gschichtli erfinde, bi dem Typ heig mer jenschti Waffe gfunde blabla und e gfälschte Drohbrief verfasse etc. Und denn sind die Polizeimarionette sogar plötzlich Helde und bechömed e Scheriffschtärn ufd Bruscht. Ab und zue gits mol wider es Verfahre gäge e chline Polizeifisch, um de Pöbel zberuhige. Und wenn das nid hilft macht mer sich eifach nöii Feinde um vo de missliche, innepolitische Lag abzlänke.
Version 2:
Wayne
Version 2:
Wayne
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
da hemmer ja was gmeinsam!h4xX0r hat geschrieben:du lobsch scho sitt längerem inere eifach gstrickte welt, diversi lüüt lönnds dich au immer wieder wüsse, aber irgnoriere hilft da viel.TypeJ hat geschrieben:am häxer sini welt isch so schön eifach gstrickt, ich würd gern i dere lebe

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
wow, ganz guet!Herr Rossi hat geschrieben:Das interessiert das dümmliche Volk genau gar nid. Mer tued de wider chli Angscht schüre, Gschichtli erfinde, bi dem Typ heig mer jenschti Waffe gfunde blabla und e gfälschte Drohbrief verfasse etc. Und denn sind die Polizeimarionette sogar plötzlich Helde und bechömed e Scheriffschtärn ufd Bruscht. Ab und zue gits mol wider es Verfahre gäge e chline Polizeifisch, um de Pöbel zberuhige. Und wenn das nid hilft macht mer sich eifach nöii Feinde um vo de missliche, innepolitische Lag abzlänke.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ähä, red du dir das nur ii.TypeJ hat geschrieben:da hemmer ja was gmeinsam!h4xX0r hat geschrieben:du lobsch scho sitt längerem inere eifach gstrickte welt, diversi lüüt lönnds dich au immer wieder wüsse, aber irgnoriere hilft da viel.TypeJ hat geschrieben:am häxer sini welt isch so schön eifach gstrickt, ich würd gern i dere lebe
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.