isch nöd ganz billig... en höhere drüstellige betrag.
und denn muesch es no 'alt' mache, mit farb und so... ha ca. no 2 stund demit verbracht, das teil so zbepinsle, dass es 'battleworn' usgseht.
wobi ich hans bitz übertriebe glaub. muess nomal paar sache mit pinselreiniger wegmache...
macht aber spass! und de counter funktioniert au. super super...
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Avenger hat geschrieben:300 chostets. Nid schlecht.
"en höhere drüstellige betrag"
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
isch aber überall praktisch sold out. uf ebay gönd priise grad rächt ab! LOL
nach 20 jahr wieder en serie mache und alli rissed sich drum wied dwölf...
ha no paar änderige gmacht, jetzt gsehts besser us:
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
ächti göns mached aber ächt b00m
dä rückstoss isch schono geil, fühlsch richtig dpower wo i dä händ hebsch.
jedefalls nöd günstig. wobi äbe, die einte hänget sich es gekritzel ad wand für 10.000 und säget dem kunscht. ich häng mir en bb-gun für 600 ad wand. jede wiener will.
Snatcher hat geschrieben:meinsch aber nöd schwizer sturmgwehr? das het ja jetzt würkli null rückstoss
nie i dä hand gha.
Masatshi hat geschrieben:jede wiener will.
sowieso.