Ds G Forum wird Alt
Moderator: Avenger
Ds G Forum wird Alt
S werde all chli älter hie, und das isch ds Topic derzue
Zuletzt geändert von emP am 06 Sep 2012 17:59, insgesamt 1-mal geändert.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
mit a sicherheit grenzender wahrschinlichkeit nödemP hat geschrieben:und du?
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Sölled gschiider mal en iPod Touch mit 128Gbyte bringe, aber das wird wohl au das Jahr nüt, will me tuet ja jetzt alles i d'Arschloch-Cloud

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Skeletor hat geschrieben:Wayne.

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Han eigentlich mitem Gedanke gspielt mir es Windows Phone z'hole, lans aber vermuetlich doch sii.
Was hend ihr denn so für Handys? Wirde mir warschinli scho s'Iphone 5 hole, han 500 Stutz Guetschii für d'Swisscom gunne denn muesi nix zahle.
Was hend ihr denn so für Handys? Wirde mir warschinli scho s'Iphone 5 hole, han 500 Stutz Guetschii für d'Swisscom gunne denn muesi nix zahle.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
samsung galaxy s3. chan mir zur ziit nöd vorstelle, dass ich wieder zrugg zu IOS gange.Supersonic hat geschrieben:Han eigentlich mitem Gedanke gspielt mir es Windows Phone z'hole, lans aber vermuetlich doch sii.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Hanes Motorola Razr für daily use und es Defy für Outdoor, wirde sicher au nümm oni triftige Grund vo Android zu iOS wächsle.
D Möglichkeite sind eifach zgross mit eme grootete Android.
D Möglichkeite sind eifach zgross mit eme grootete Android.
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Apple. Nie. Nie. Nie. Meh.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: [ITefilon 5] iPhone 5 am 12.9
iOs isch ebe scho recht tumm. Leider vermissi i mini Apps so sehr (z.B. Runkeeper) dassi au wegem Zitpunkt itz sones Iphone wett. Guet, mit android gings vermuetlich o. Was wär da aktuelle ds beschte grät? Darf au sehr gross si.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ig bi gspannt, mis 3GS machts nämlich nüm lang.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
@emP
Weni jetz es Android müsst chaufe wärs wohl es Razr Maxx, de Akku isch äbe mit 3500mAh scho rächt langatmig. De Priis isch au de Hammer (digitec 479.-)
Und suscht chasch miteme HTC One X oder XL nid vil falsch mache. S S3 vo Samsung isch au top, mir gfalled eifach die 0815 Grät vom Design här nid.
Weni jetz es Android müsst chaufe wärs wohl es Razr Maxx, de Akku isch äbe mit 3500mAh scho rächt langatmig. De Priis isch au de Hammer (digitec 479.-)
Und suscht chasch miteme HTC One X oder XL nid vil falsch mache. S S3 vo Samsung isch au top, mir gfalled eifach die 0815 Grät vom Design här nid.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
wenni geld hät ja, i dem fall nei
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Logisch, chaufs grad bi de erschte Möglichkeit ohni Vertrag. Freu mi ziemlich, aber eigentlich meh uf iOS6
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

chaufe sofort zueschlah, JETZT zum VORZUUGSPRIIS! EXKLUSIVRABATT für FRühBUECHER
Ermässigung, Verlängerig, Apple, jetzt und nöd morn, chunsch z spat sust. ZUESCHLAH sust haets keis meh.
JETZT KAUFEN und nichts verpassen. weisch es wird widr künstlichi verknappig geh, ALSO JETZT ZUESCHLAH!
Oh mann die welt :typej:
Ermässigung, Verlängerig, Apple, jetzt und nöd morn, chunsch z spat sust. ZUESCHLAH sust haets keis meh.
JETZT KAUFEN und nichts verpassen. weisch es wird widr künstlichi verknappig geh, ALSO JETZT ZUESCHLAH!
Oh mann die welt :typej:
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich finde ebe Android OS zimli gruusig 
Windows Phone wär ä Möglichkeit aber ich merk langsam eifach dasi alt wird und zfuul bin zum min ganze Scheiss uuf es neus Grät uuszrichte. Ich han Kalender, icloud und alle andere Fark und es funktioniert wunderbar. Ich mag eifach Apple nöd -.-
Und was mi ahschiesst isch das ihri Grät immer es halbs Jahr brutal schnell sind und denn werdeds wieder uhuere langsam. Mis Iphone 4 isch richtig schnarchig worde...

Windows Phone wär ä Möglichkeit aber ich merk langsam eifach dasi alt wird und zfuul bin zum min ganze Scheiss uuf es neus Grät uuszrichte. Ich han Kalender, icloud und alle andere Fark und es funktioniert wunderbar. Ich mag eifach Apple nöd -.-
Und was mi ahschiesst isch das ihri Grät immer es halbs Jahr brutal schnell sind und denn werdeds wieder uhuere langsam. Mis Iphone 4 isch richtig schnarchig worde...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Vo Android zu Android Phone wechsle isch no schneller als mit iOS. Google Konto, Titanium Backup, nimmsch d Schpeichercharte im alte use und tueschs im nöie ine und guet isch.
iFark
iFark

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich chaufs.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ladsch dir en IOS-launcher abe und häsch quasi wieder es iphoneSupersonic hat geschrieben:Ich finde ebe Android OS zimli gruusig

die ussag macht null sinn will android chan sooo verschiede usgseh und im end eso wie du wosch.Supersonic hat geschrieben:Ich finde ebe Android OS zimli gruusig
I don't believe in orange
E rächt unqualifizierti Ussag vom Überschall, ja. Mit de nöiie 4er-Richtlinie gseht imho scho stock/aosp ziemlech schön uus, aber när kombiniert mit de verschiedene Launcher und Konfigurationsmöglechkeite hanget ds Ussehe vom Android-OS am Schluss effektiv nur no vo dine eigete Wünsch/Fähigkeite ab.O_O hat geschrieben:die ussag macht null sinn will android chan sooo verschiede usgseh und im end eso wie du wosch.Supersonic hat geschrieben:Ich finde ebe Android OS zimli gruusig
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Das weiss ich aber customization Möglichkeite macheds nöd automatisch schöner. Das was i bis jetzt gseh han passt mir nöd aber das isch Gschmackssach.O_O hat geschrieben:die ussag macht null sinn will android chan sooo verschiede usgseh und im end eso wie du wosch.Supersonic hat geschrieben:Ich finde ebe Android OS zimli gruusig
@Rossi
Nume hani keis Android sondern es Iphone. Eimal an Laptop aaschlüsse und scho isch alles wieder da

@Nussli
Für was chaufi es Android Natel wenni IOS druff laufe lahn? Ischs gliiche wie mit Windows ufem Mac. Bruuchi nöd, wotti nöd.
Apple macht immer behinderti Handschelle i ihri Grät und bim Computer nervt mi das au aber bim Natel findis gar nöd so schlimm. Das mues eifach laufe und fertig. Jailbreak isch eifach Ziit verloched für gar nüüt find ich. Ich verloche eh scho viel z'viel Ziit mitem dumme Natel ide Hand.