Ds G Forum wird Alt

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Re: [ITefilon 5] iPhone 5 am 12.9

Beitrag von TypeJ »

ich stell mir das gad bildlich vor :lol:
:lol:
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Skeletor »

jetzt ischs glich, ich han kei schmerze meh. aber am afang hät mir eini s'bei bim verbi drängele wägzoge, ich han mir müesse uf d'lippe bisse zum nöd schreie. und was sägä chasch nöd, will diä lüt so schnell weg sind.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

mir werdet zu schaf, ois wird gseit was gmacht werde muess, druck de chnopf, abonnier die news, mach das, chauf dieses. PUSH PUSH PUSH, pro tag irgendswie 3000 werbebotschafte pro tag und uuforderige zum öpis mache. oises hirn wird langsam zu brei und chan nömm i verschiedene dimensione denke. wieso au, wird eim ja alles vorgeh.

hey vergiss nöd am 9.9.20999 haet apple ihre wichtigst konferenz vo ihrem lebe! s neuste iphone 99GS mit es paar pixel meh uflösig isch nacheme halbe jahr vorgängerduur da! ich muess das gseh!

d herde füllt sich , dfrag aber bliibt wer isch de hirt?

korrektur nach noiste erkenntnis sinds bis zu 5000 werbeiblendige pro tag. i de 80er simmer bi ca. 650 gsi.

machmal versuech: gang morn morge eifach mal uf öpper wod es bitzli kennsch zue und umarmsch ihn. den luegsch wie dreaktion isch, d lüüt haend angst vor schöne geste und nette wörter, sie waend lieber en werbebotschaft.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Sep 2012 09:11, insgesamt 3-mal geändert.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

das aug +100

genau us dene gründ hani no e alts nokia
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

TypeJ hat geschrieben:
Supersonic hat geschrieben:
TypeJ hat geschrieben:spotify? keni nid, bruchi nid!
bin huere glücklech mit em itunes! han all nanid all cd's grippt aber es wird langsam :wixer:
Itunes isch ok usserd dases es riese Naziprogramm isch gegenüber andere Player und recht viel Leistig suugt für en Player.
Michi, genau s'CD rippe chasch dir denn mit Spotify spare. Es paar Verquetschti im Monet und du häsch sämtlichi Musig vo de Welt (mit es paar ganz wenige Uusnahme) zur Verfüegig und chasch sie uuf jedem Computer und mit dim Smartphone jederziit lose. Niemeh müehsam downloade, keis dumms ordne vo Musig meh und ebe kei dumms rippe vo CD's. Alles legal. Das isch für mich absoluts win win gegenüber piraterie wil so zahli öppis und han genau das woni wott.

http://www.spotify.com/ch-de/" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit:
Ah ja, und d'Oberflächi isch schöner und funktioniert genau gliich wie Itunes ;-)
i chaufe na viel cd's will ich uf de alag dihei cd's lose...und i han gern mini eigeti musigsammlig und nid irgend en online dienscht.
weni mal was total anders will lose, de hani tune in für das :)
i finde itunes vom akkuverbruch easy...

ig bi ir letschti 2-3 vor mini CDs gstande und ha gluegt, was u wiott lose und ha denn uf dr squeezebox ds entsprechende album gwählt.

mini 200 GB Musig überfordere mi :oops:
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Skeletor hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:im bus au grad gester, en alti dame mit stock igstiege, alles bsetzt mit junge schueler wo grad heichömet (rush hour), niemert stat uuf, 90 prozent gaffet uf ihres hypnosegrät, die alt flügt fast ufd schnorre will de chauffeur au fahrt wienen halbaff. ich han den min sitzplatz abote und bin gstande. sie haet sich 100 mal bedankt und gseit das segi nömm selbstverständlich.
das isch würklich immer schlimmer.
das isch wills zviel arschlöcher uf de wält gid.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:mir werdet zu schaf, ois wird gseit was gmacht werde muess, druck de chnopf, abonnier die news, mach das, chauf dieses. PUSH PUSH PUSH, pro tag irgendswie 3000 werbebotschafte pro tag und uuforderige zum öpis mache. oises hirn wird langsam zu brei und chan nömm i verschiedene dimensione denke. wieso au, wird eim ja alles vorgeh.

hey vergiss nöd am 9.9.20999 haet apple ihre wichtigst konferenz vo ihrem lebe! s neuste iphone 99GS mit es paar pixel meh uflösig isch nacheme halbe jahr vorgängerduur da! ich muess das gseh!

d herde füllt sich , dfrag aber bliibt wer isch de hirt?

korrektur nach noiste erkenntnis sinds bis zu 5000 werbeiblendige pro tag. i de 80er simmer bi ca. 650 gsi.

machmal versuech: gang morn morge eifach mal uf öpper wod es bitzli kennsch zue und umarmsch ihn. den luegsch wie dreaktion isch, d lüüt haend angst vor schöne geste und nette wörter, sie waend lieber en werbebotschaft.
alles zu 100% wahr; leider.
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

evo hat geschrieben:das aug +100

gäähn. chasch alles umgah wenn wotsch, o wenn so es grät hesch.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zeromeier hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:im bus au grad gester, en alti dame mit stock igstiege, alles bsetzt mit junge schueler wo grad heichömet (rush hour), niemert stat uuf, 90 prozent gaffet uf ihres hypnosegrät, die alt flügt fast ufd schnorre will de chauffeur au fahrt wienen halbaff. ich han den min sitzplatz abote und bin gstande. sie haet sich 100 mal bedankt und gseit das segi nömm selbstverständlich.
wieso werdet die lüüt zu arschlöcher, ich glaub niemert chunt als zombieschaf zur welt. aber die meiste werdets leider. oise kommunikations und herdedrang und dezue nah bequemlichkeit i oisere gsellschaft (nimm mich nöd uus) füehret dezue. es isch eifacher en botschaft z überneh als selber muesse z denke. den mal en stund allei sii und chli nahdenke über de tag was so alles glofe isch guets und schlechts macht doch niemert meh, meh chunt hei und wott sich ablenke mit party und spass und hirni abschalte nacheme astrengende arbetstag. es sind verschiedeni faktore wo ois ine schwierigi ziit werdet fuehre. leider.

mir sind halt au verwöhnt, nah nie dur schlechti ziite muesse. wär vielleicht widrmal guet für oisi gsellschaft.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Sep 2012 09:26, insgesamt 1-mal geändert.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

ritschi hat geschrieben:
evo hat geschrieben:das aug +100

gäähn. chasch alles umgah wenn wotsch, o wenn so es grät hesch.
oder kasch eifach druf schisse udn es 40.- nokia benutze
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
zeromeier hat geschrieben:
wieso werdet die lüüt zu arschlöcher, ich glaub niemert chunt als zombieschaf zur welt. aber die meiste werdets leider. oise kommunikations und herdedrang und dezue nah bequemlichkeit i oisere gsellschaft (nimm mich nöd uus) füehret dezue. es isch eifacher en botschaft z überneh als selber muesse z denke. den mal en stund allei sii und chli nahdenke über de tag was so alles glofe isch guets und schlechts macht doch niemert meh, meh chunt hei und wott sich ablenke mit party und spass und hirni abschalte nacheme astrengende arbetstag. es sind verschiedeni faktore wo ois ine schwierigi ziit werdet fuehre. leider.

mir sind halt au verwöhnt, nah nie dur schlechti ziite muesse. wär vielleicht widrmal guet für oisi gsellschaft.
gids nix azfüege, gseh ich alles genau au so.
ritschi
Serie-Junkie
Serie-Junkie
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
33
Trading points minus
0

Beitrag von ritschi »

tja vor dr smartphone ziit hättisch dr villech no meh gedanke gmacht und no was azfüege gha!!
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

Ich finds chli übertriibe. Ich gseh vieles ähnlich aber so Sache hetts immer geh eifach i andere Forme. D'Vergangeheit wiederholt sich sowieso die ganz Ziit.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ähä ich bhaupt jetzt eifach mal en söttige ischnitt haets siit de ifüehrig vom inet nömm geh. d vergangeheit wiederholt sich sicherlich, aber extremer will d reiz und d reizuslöser au immer extremer werdet und mir dezue mobiler und dümmer. die meiste da drin sind ja au zombieschafs vo dem her keis problem.

ich schaff ja chli i dem bereich und was meinsch uf was stürzet sich d marketingfuzzis momentan? genau uf mobile advertising. de potentiell chund isch ja immer parat jetzt zum nachrichte empfange.

namal bis zu 8000 werbebotschafte pro tag, meinsch dis hirni wird nöd gfickt (neuromarketing anyone)? den nah dis handy wo dir alles und immer was mitzteile haet. dihei schaltisch au grad d chiste ii, damit ja keis email verpassisch oder dini noi flamme wo dich achattet haet. den liit nebet em fernseh nah s tablet wo meh neb em fernsehluege nah chli chan nach infos stöbere.

reizüberfluetig hirni kapuut, gstörts innelebe und die meiste merkets nöd mal will sich d zombieschafs vermehret wied pest.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Sep 2012 11:50, insgesamt 4-mal geändert.
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Ich han keis Smartphone (nume es alts Sony Erich vo 2007) und keis Tablet. Und ich finds super. Grad geschter Abe han ich 4h über mis Läbe nachedänkt und bin zum Entschluss cho, dass ich jetzt enere Theatergruppe biträte. Super wirds. :herzli:
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

NERV hat geschrieben:Ich han keis Smartphone (nume es alts Sony Erich vo 2007) und keis Tablet. Und ich finds super. Grad geschter Abe han ich 4h über mis Läbe nachedänkt und bin zum Entschluss cho, dass ich jetzt enere Theatergruppe biträte. Super wirds. :herzli:
gsesch zu was für wunderbare sache meh chunt, wemme sich nur mal chli ziit giit mit sich selber. und all de ganz "ballast" mal weglaht. natürli isch nöd alles nur negativ, natürli helfet all die endgrät au i oisem doch sehr stressige alltag. aber leider sind mir z dumm oder z dumm gmacht worde um mit dem züügs normal umzgha.

eventuell isch d masse bald parat für en noie füehrer :mrgreen:
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

emP hat geschrieben:mini 200 GB Musig überfordere mi :oops:
Do würd ig der Fehler bim Squeezebox-Zügs sueche. 200 Giga isch nid wenig Musig und d Navigation bim Squeezebox-Server isch nid grad die best. Do isch ds iTunes besser. Die Software hass ich zwar wie d Pest, aber zum ir Musigsammlig umehangle isch es scho sehr super.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

thaeye hat geschrieben:
NERV hat geschrieben:Ich han keis Smartphone (nume es alts Sony Erich vo 2007) und keis Tablet. Und ich finds super. Grad geschter Abe han ich 4h über mis Läbe nachedänkt und bin zum Entschluss cho, dass ich jetzt enere Theatergruppe biträte. Super wirds. :herzli:
gsesch zu was für wunderbare sache meh chunt, wemme sich nur mal chli ziit giit mit sich selber. und all de ganz "ballast" mal weglaht. natürli isch nöd alles nur negativ, natürli helfet all die endgrät au i oisem doch sehr stressige alltag. aber leider sind mir z dumm oder z dumm gmacht worde um mit dem züügs normal umzgha.

eventuell isch d masse bald parat für en noie füehrer :mrgreen:
zerfall vom euro wär mol en afang. besser hüt als morn
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

Pfruener isch ebe doch alles pesser gsi :)
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
zeromeier
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

thaeye hat geschrieben:
frag: was machsch du andersch? ich schalt dihei wüki de pc ii, lueg aber nöd die ganz ziit druf. er lauft eifach. tv schalti au ii, lueg aber nur "bewusst" fernseh. früener hani viel meh eifach shit gluegt und dure zappt (inkl. werbig) das machi sit jahre nümä.

zudem fahri viel auto, det hesch immer ziit zum züüg überlegge und nahdänke, willd au keis smartphone bediensch (usserd bisch en hirnamputierte vollidiot)
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Avenger hat geschrieben:
emP hat geschrieben:mini 200 GB Musig überfordere mi :oops:
Do würd ig der Fehler bim Squeezebox-Zügs sueche. 200 Giga isch nid wenig Musig und d Navigation bim Squeezebox-Server isch nid grad die best. Do isch ds iTunes besser. Die Software hass ich zwar wie d Pest, aber zum ir Musigsammlig umehangle isch es scho sehr super.

müglich ja. Ha mini CDs nach Musigstil (also Reagaton, Dubstep, minimal und so :vortex: ) gordnet und denn hesch halt ds visuelle bi de CDs. Das fehlt (ha keh tötsch) wenn de all eifach alphabetisch düre geisch. Und CDs hani scho lang nüm glost.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

auweia, die ewiggestrige i dem topic.
für de niedergang vode jugend sind übrigens scho comics und rockmusig verantwortlich gsi, das hett euchi uroma scho gwüsst
Supersonic
VIP - Neger
VIP - Neger
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
91
Trading points minus
0

Beitrag von Supersonic »

thaeye hat geschrieben:ähä ich bhaupt jetzt eifach mal en söttige ischnitt haets siit de ifüehrig vom inet nömm geh. d vergangeheit wiederholt sich sicherlich, aber extremer will d reiz und d reizuslöser au immer extremer werdet und mir dezue mobiler und dümmer. die meiste da drin sind ja au zombieschafs vo dem her keis problem.

ich schaff ja chli i dem bereich und was meinsch uf was stürzet sich d marketingfuzzis momentan? genau uf mobile advertising. de potentiell chund isch ja immer parat jetzt zum nachrichte empfange.

namal bis zu 8000 werbebotschafte pro tag, meinsch dis hirni wird nöd gfickt (neuromarketing anyone)? den nah dis handy wo dir alles und immer was mitzteile haet. dihei schaltisch au grad d chiste ii, damit ja keis email verpassisch oder dini noi flamme wo dich achattet haet. den liit nebet em fernseh nah s tablet wo meh neb em fernsehluege nah chli chan nach infos stöbere.

reizüberfluetig hirni kapuut, gstörts innelebe und die meiste merkets nöd mal will sich d zombieschafs vermehret wied pest.
Du gsehsch das minere Meinig nah schochli zu extrem. Wennd es Problem häsch es "Zombie-Schaf" z'sii denn hör doch eifach uuf. Du häsch sicherlich recht das die allermeiste Smartphonebsitzer weniger sötted demit umehantiere aber denn sölleds das doch eifach mache und nöd die ach so bösi Gsellschaft und d'Werbig defür verantwortlich mache. Raucher mööged au oft das sie uufhöre wennd und niemerd hett Mitleid mitene und das isch ä körperlichi Abhängigkeit.
Ich selber han ä ziemlich uusprägti Internetsucht aber uus dem Grund dueni au ab und zue (selte) wieder mal mit mir selber veriebare dasi jetzt mal zwei Wuche alles Zeugs uuf Sparflamme benutze und andere Sache meh Uufmerksamkeit widme.
Und wege de Werbig magsch recht ha, die sind uuf eus uus aber das sinds scho sit x Jahre und es git Lüüt die figgt das und andere isch das zimli egal, wie zum Biispiil mir. De Hirnfigg bliibt bi mir wege de Werbig also gänzlich uus.

Jeder ist seines Glückes eigner Schmied
- Irgendöpper, vermuetlich usere Werbig :vortex:
Tatsujin
PC Engine Lover!
PC Engine Lover!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
119
Trading points minus
0

Beitrag von Tatsujin »

lol dumbstep
Bild www.pcedaisakusen.netBild
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich bin extrem. das isch wahr.

das du als kreative wott i de werbe oder filmbranche wottsch fuess fasse, das so gsesch isch verständlich. ich bin siit 10 jahr i dem gebiet tätig und schaff tagtäglich mit neuromarketing asätz und allem wueste. piss mir ja selber as bei.

s ganze isch systematisch ufbaut und prägt dis hirni meh als du meinsch. natürli seit jede er chan das lenke, isch aber nöd so. haet scho fruehner i kinospots sötigi asätz geh, nur sinds jetzt ganz gross usgrollt worde i de letschte 10 jahr.

im ernst, marketing und werbeabteilige sind hützutags uffangbecki vo de ganz dumme, (au bi agenture), networker (oberflächlichs Special interest group geblabber) und den nah selbstdarsteller wo 100 stunde chönd über en rot ton (RGB hfksdakfjdlkfjdlkf) diskutiere. wertschöpfig gleich null. die lüüt stüüret en teil vo dim pfräfrontral cortex.
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Sep 2012 13:52, insgesamt 1-mal geändert.
Antworten