Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ololol, de Butler. Sony und Werbig = Nicht Kompatibel, eifach nöd! 
Kenneder no d'Startkampagne vo de PS3?
http://www.youtube.com/watch?v=Pdvl38qyIZQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=ZJRbf76jXHE" onclick="window.open(this.href);return false;
@Andy
Weisch was au no fair wär? Eus de Priis geh wo d'Amis au zahled....den müessti nämli nüüt importiere.

http://www.youtube.com/watch?v=Pdvl38qyIZQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=ZJRbf76jXHE" onclick="window.open(this.href);return false;
@Andy
Weisch was au no fair wär? Eus de Priis geh wo d'Amis au zahled....den müessti nämli nüüt importiere.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Da übrigens no ä gueti Werbig:
http://www.youtube.com/watch?v=WTTiGD31rqE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=WTTiGD31rqE" onclick="window.open(this.href);return false;
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
geil, importiere. nachher chasch nur us games chaufä. ungeil.Supersonic hat geschrieben: @Andy
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
De Sidu chunnt eh immer es paar für 40 Stutz über. Alles kei Sachzeromeier hat geschrieben:geil, importiere. nachher chasch nur us games chaufä. ungeil.Supersonic hat geschrieben: @Andy

- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
wär weiss was bi wii u isch.. :alone:Supersonic hat geschrieben:De Sidu chunnt eh immer es paar für 40 Stutz über. Alles kei Sachzeromeier hat geschrieben:geil, importiere. nachher chasch nur us games chaufä. ungeil.Supersonic hat geschrieben: @Andy
shubidu
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250

hey, das wär vilicht en geile gameboy.

bildschirm im controller >>>>>>>> tablet als controller
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
3DS chunnsch au no über und suscht halt online bstelle. Halb so schlimm.sidusson hat geschrieben:wär weiss was bi wii u isch.. :alone:Supersonic hat geschrieben:De Sidu chunnt eh immer es paar für 40 Stutz über. Alles kei Sachzeromeier hat geschrieben:geil, importiere. nachher chasch nur us games chaufä. ungeil.Supersonic hat geschrieben: @Andy
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
lol, kannte ich noch gar nicht. le artsy fartsy. die spots haben wohl auf den hype ums buzzword lifestyle gesetzt.Supersonic hat geschrieben:Ololol, de Butler. Sony und Werbig = Nicht Kompatibel, eifach nöd!
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Artsy fartsy und Games funktioniered leider nöd grad guet. Vor allem wenn mer de Mainstream-Markt aaluegt.PlanetHarrieR hat geschrieben:lol, kannte ich noch gar nicht. le artsy fartsy. die spots haben wohl auf den hype ums buzzword lifestyle gesetzt.Supersonic hat geschrieben:Ololol, de Butler. Sony und Werbig = Nicht Kompatibel, eifach nöd!
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Für mich persönlich zählt letzten Endes der Spielspaß.... das Spiel kann noch so beschissen aussehen, wenn ich Spaß dran hab is mir das doch wurscht...
Überlegt mal warum's soviele retrogamer gibt?! Im Vergleich zur heutigen Grafik ist alles Müll... aber im Vergleich zum Spielspaß, Motivation und sogar zum Teil Spiellänge sind wir heutzutage über 30 Jahre hinterher... schon traurig... kaufst ein Game für 80 Eur, hast in 8h durchgespielt, aber HAUPTSACHE GEILE GRAFIK!....
Überlegt mal warum's soviele retrogamer gibt?! Im Vergleich zur heutigen Grafik ist alles Müll... aber im Vergleich zum Spielspaß, Motivation und sogar zum Teil Spiellänge sind wir heutzutage über 30 Jahre hinterher... schon traurig... kaufst ein Game für 80 Eur, hast in 8h durchgespielt, aber HAUPTSACHE GEILE GRAFIK!....

- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
welcome to 2012LeviathanX hat geschrieben:Für mich persönlich zählt letzten Endes der Spielspaß.... das Spiel kann noch so beschissen aussehen, wenn ich Spaß dran hab is mir das doch wurscht...

shubidu
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Hät aber au allgemein mit de verfüegbare ziit ztue. Hüt bini froh wenni "nur" 8-10 stund für es game bruch willi susch nöd dezue chum zums durespiele.sidusson hat geschrieben:welcome to 2012LeviathanX hat geschrieben:Für mich persönlich zählt letzten Endes der Spielspaß.... das Spiel kann noch so beschissen aussehen, wenn ich Spaß dran hab is mir das doch wurscht...
de zeldler z.b isch fantastisch aber ich chum eifach zwenig dezue zums spiele.

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Art Direction >>>>>>>>>>>>>>>> Grafx
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
I cha der leider nid gad i vilne Punkt zuestimme. Ja der Spilspass zellt, d Optik spilt aber mit en Rolle (wies der Maru gseit het nid im Sinn vo Polygoncount sondern im Sinn vo Design) und das trifft ou bi retrogames zue. So vil Lüt wo usschliesslech Retrogames spile gits usserdäm gar nid und oft spilt hie Nostalgie und eifach mangelnds Interässe sich überhaupt mitem aktuelle Videospielmarkt (ou absits vom Mäinschtriiim) z beschäftige e Rolle. Und nei, im Vergliich zu "hütiger Grafik" isch ebe grad nöd alles im Retrosektor Müll, will ebe Design und so. Und nei, mir si in Sache Spielspass und Motivation (und vilfach ou nid in Sache Spillängi, chunnt ganz ufs Genre ah) nid hingedri hüt. Isch alles e Frog devo was me spilt oder wott spile und dini Ussage träffe höchschtens ufe Triple-A Sektor teilwiis zue. Aber ou dört gits Usnahme. Der Priis im Verhältnis zur Spilduur azluege fingi usserdäm wenig sinnvou, will en längi Spildur isch nöd outomatisch guet.LeviathanX hat geschrieben:Für mich persönlich zählt letzten Endes der Spielspaß.... das Spiel kann noch so beschissen aussehen, wenn ich Spaß dran hab is mir das doch wurscht...
- LeviathanX
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ehrlich, ich hab die letzten zwei Jahre kaum Zeit gehabt, (4:55 Uhr aufstehen, 5:25 Uhr aus dem Haus, irgendwann gegen 19 Uhr von der Arbeit zurück!), die 1-3h am Abend für ein gutes Spiel nehm ich mir da schon... Und wenn ich dann halt zwei-vier Wochen dran sitze bis ich es durch habe; irgendwann ist der Ehrgeiz geweckt, dann geht's von alleineHät aber au allgemein mit de verfüegbare ziit ztue. Hüt bini froh wenni "nur" 8-10 stund für es game bruch willi susch nöd dezue chum zums durespiele.
de zeldler z.b isch fantastisch aber ich chum eifach zwenig dezue zums spiele.d grafik isch für mich no lang kein chaufgrund für es game, sie ghört ganz eifach zu de gsamtpräsentation.

Aber klar die Gesamtpräsentation zählt auch, aber ein Spiel muss einen auch festhalten können!
Da sag ich ja generell nichts dagegen; gute Präsentation, eine Story die sich entfaltet bzw. ein Spielprinzip das mit der Zeit immer mehr und mehr "Catchy" wird... das ist u.a. was ein gutes Game ausmacht (jedenfalls für mich).Art Direction >>>>>>>>>>>>>>>> Grafx
Dann bin ich wohl die glänzende AusnahmeI cha der leider nid gad i vilne Punkt zuestimme. Ja der Spilspass zellt, d Optik spilt aber mit en Rolle (wies der Maru gseit het nid im Sinn vo Polygoncount sondern im Sinn vo Design) und das trifft ou bi retrogames zue. So vil Lüt wo usschliesslech Retrogames spile gits usserdäm gar nid und oft spilt hie Nostalgie und eifach mangelnds Interässe sich überhaupt mitem aktuelle Videospielmarkt (ou absits vom Mäinschtriiim) z beschäftige e Rolle. Und nei, im Vergliich zu "hütiger Grafik" isch ebe grad nöd alles im Retrosektor Müll, will ebe Design und so. Und nei, mir si in Sache Spielspass und Motivation (und vilfach ou nid in Sache Spillängi, chunnt ganz ufs Genre ah) nid hingedri hüt. Isch alles e Frog devo was me spilt oder wott spile und dini Ussage träffe höchschtens ufe Triple-A Sektor teilwiis zue. Aber ou dört gits Usnahme.

Vielleicht habe ich mich auch etwas unklar ausgedrückt (ich tipp net so gern viel mit dem Handy

Für mich pers. braucht es:
- eine gute Präsentation
- ein Spielprinzip bzw. eine Story (oder beides, je nach Gametyp), das einen wirklich an das Spiel hält
Grafik ist mir pers. ehrlich gesagt vollkommen wurscht, so lange mir das Spiel Spaß macht.
Bei so Spielen merkt man meist nach 1-2h dass es nichts taugt, da spiel ich auch gar net erst weiterDer Priis im Verhältnis zur Spilduur azluege fingi usserdäm wenig sinnvou, will en längi Spildur isch nöd outomatisch guet.

Außerdem hab ich nicht die Spieldauer als einziges in Betracht gezogen bei diesem meinen Statement... da hab ich mich wohl etwas zu kurz ausgedrückt, Verzeihung: Spieldauer und Spielspaß, sowie Präsentation; eigentlich das Gesamtpaket, das was man geboten bekommt.
Klar, kannst Du kein Jahr 20xx-Titel mit nem 198x/199x Titel direkt vergleichen, aber früher hat's dich für 40-80DM deutlich länger vorm Bildschirm gehalten als heute für den doppelten Preis bei einem vielfachen der Daten.... und das finde ich ehrlich gesagt schon eine traurige Entwicklung.
Und wenn ich dann über so Sachen stolpere
Dann denke ich mir auch nur noch :spit: :typej:Meine Schwester hat sich gerade Hanna Montana das Spiel gekauft, für 50 Eur. Ich war nach zwei Stunden fertig damit
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Turtles in Time gaht 40 Min. Tops. Eis vo mine Alltime favourites 

Re: Wii-U
Gurgelhals hat geschrieben:Chunnt no dezue, dass s'Originalzitat so luutet:O_O hat geschrieben:du verglichsch da öpfel mit birre. die ram im wii hend ökonomisch/technisch rein gar nüt mit de ram i dim pc ztüe.zeromeier hat geschrieben:jetzt mal ernschthaft, die dinger choschted doch hüt wüki rein gar nüd meh.
1GB RAM isch überhaupt nid lächerlich, d PS3 het 256MB und d 360 512MB.
RAM isch mitunder s tüürste ire konsole.RAM in the final retail unit: 1GB of RAM is available to games.Es isch effektiv meh RAM drin, aber ein Teil devo isch für's OS reserviert.
Dass Nintendo nöd meh macht als das, isch ja vo Afang a klar gsi. Me chan halt eifach scho jetzt säge, dass die weschtliche Spielentwickler spötischtens ab Ändi 2013 kei gschiidi Software für das Teil wärded bringe (es wird wie immer so ablaufe: Mümümüh, d'Hardware isch z'schwach für eusi neuschte Grafikbländer --> Sölled halt es paar vo eusne Abfall-Teams es paar Schrottspieli für das Teil mache --> Mümümüh, niemert chauft eusi Spieli --> Dänn mached mer halt nüt meh). Aber au das isch vo Afang a klar gsi.
Das gsend mer dänn.
Re: Wii-U
genauLeviathanX hat geschrieben:Für mich persönlich zählt letzten Endes der Spielspaß.... das Spiel kann noch so beschissen aussehen, wenn ich Spaß dran hab is mir das doch wurscht...
- sidusson
- Zelda Lover
- TRADINGPOINTS:
-
6031
http://www.nintendo.de/NOE/de_DE/news/n ... 47764.html" onclick="window.open(this.href);return false;Nintendo Direct Wii U Preview für
13. September angekündigt!
11. September 2012 - Nintendo hat heute die nächste europäische Nintendo Direct-Ausgabe angekündigt. Das Nintendo Direct Wii U Preview wird am 13. September um 16 Uhr deutscher Zeit auf der Nintendo Direct-Webseite ausgestrahlt. Nintendo of Europes Präsident Satoru Shibata wirft darin einen intensiven Blick auf die demnächst erscheinende Wii U-Konsole!
:alone:
shubidu