Ds G Forum wird Alt
Moderator: Avenger
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
isch doch guät macht mä sich so gedanke. das wäg em handy stört mich selber. wäg mim verhalte selber. das chan ich ja selber ändere.
aber d'erklärige vo gwüsse lüt, vo wägä früehner isch rockmusig s'böse gsi, hüt sinds telefon. alles wiederholt sich... naja das isch en schöne freipass und so cha mä sich alles zrecht rede.
gwüssi sachä händ sich veränderet und das eifach mal zur sprach bringe dörf mä ja. es isch ja nöd alles schlächter worde.
aber d'erklärige vo gwüsse lüt, vo wägä früehner isch rockmusig s'böse gsi, hüt sinds telefon. alles wiederholt sich... naja das isch en schöne freipass und so cha mä sich alles zrecht rede.
gwüssi sachä händ sich veränderet und das eifach mal zur sprach bringe dörf mä ja. es isch ja nöd alles schlächter worde.
Re: Ds G Forum wird Alt
https://vimeo.com/48736559" onclick="window.open(this.href);return false;
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
weisch warum macht meh das? will eim s'tumme spiel ufregt. besser als eifach spiele und gäld verlüüre. sozsäge d'möglichkeit zum währendem pokere obenabezcho, bike hani det keisTypeJ hat geschrieben: geil sind au die wo wärend eme soziale alass, sigs etz e pokerrundi oder was anders, au na ständig a ihrem scheiss telefon umedrucked! i kenn paar dertig

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Skeletor hat geschrieben:früehner isch rockmusig s'böse gsi, hüt sinds telefon.

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
aber ähm... isch bitz unhöflich, nöd?zeromeier hat geschrieben:weisch warum macht meh das? will eim s'tumme spiel ufregt. besser als eifach spiele und gäld verlüüre. sozsäge d'möglichkeit zum währendem pokere obenabezcho, bike hani det keisTypeJ hat geschrieben: geil sind au die wo wärend eme soziale alass, sigs etz e pokerrundi oder was anders, au na ständig a ihrem scheiss telefon umedrucked! i kenn paar dertig
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
nei ischs nöd.Skeletor hat geschrieben:aber ähm... isch bitz unhöflich, nöd?zeromeier hat geschrieben:weisch warum macht meh das? will eim s'tumme spiel ufregt. besser als eifach spiele und gäld verlüüre. sozsäge d'möglichkeit zum währendem pokere obenabezcho, bike hani det keisTypeJ hat geschrieben: geil sind au die wo wärend eme soziale alass, sigs etz e pokerrundi oder was anders, au na ständig a ihrem scheiss telefon umedrucked! i kenn paar dertig
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Es bitz ebe scho, ich machs selber ja au. Aber allgemein wenn Lüüt ume sind sötsch nöd eifach ständig ufs Natel glotze, find ich zumindest.zeromeier hat geschrieben:nei ischs nöd.Skeletor hat geschrieben:aber ähm... isch bitz unhöflich, nöd?zeromeier hat geschrieben:weisch warum macht meh das? will eim s'tumme spiel ufregt. besser als eifach spiele und gäld verlüüre. sozsäge d'möglichkeit zum währendem pokere obenabezcho, bike hani det keisTypeJ hat geschrieben: geil sind au die wo wärend eme soziale alass, sigs etz e pokerrundi oder was anders, au na ständig a ihrem scheiss telefon umedrucked! i kenn paar dertig
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
okay. mich würd das sehr störe, wenn das öper während em spiel am tisch macht.zeromeier hat geschrieben:
nei ischs nöd.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
rofl. du machsches IMMER. seisch ja sälber.Skeletor hat geschrieben:okay. mich würd das sehr störe, wenn das öper während em spiel am tisch macht.zeromeier hat geschrieben:
nei ischs nöd.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ich weisszeromeier hat geschrieben:rofl. du machsches IMMER. seisch ja sälber.Skeletor hat geschrieben:okay. mich würd das sehr störe, wenn das öper während em spiel am tisch macht.zeromeier hat geschrieben:
nei ischs nöd.

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
isch an naussler D. gange. mich stört das bime poker spiel mit 6-7 lüüt überhaupt nöd. es fad a nerve wemer z'zweite/dritte am tisch isch.Pandemonium hat geschrieben:Ich weisszeromeier hat geschrieben:rofl. du machsches IMMER. seisch ja sälber.Skeletor hat geschrieben:okay. mich würd das sehr störe, wenn das öper während em spiel am tisch macht.zeromeier hat geschrieben:
nei ischs nöd.Aber ich nerv mich selber dra.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wo han ich gseit, dass ich das machä? ich han gseit, ich muäss mich amigs zämä riesse, dass ich es amigs nöd bimene ässä churz machä.
machä tuä ichs nöd. und wenn ich mit kollege spiele (brettspiel abig oder was weiss ich), lueg ich natürlich au nöd ufs natel.
ich machs süscht überall ständig, wenn ich ei sekunde allei bi wird scho uf das huere natel glueget.
machä tuä ichs nöd. und wenn ich mit kollege spiele (brettspiel abig oder was weiss ich), lueg ich natürlich au nöd ufs natel.
ich machs süscht überall ständig, wenn ich ei sekunde allei bi wird scho uf das huere natel glueget.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Der J het recht, Wald isch super. Es sött allgemein meh Wälder ha.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
poker ≠ Brättspiel. da gids e Hand wo eim eifach vielleicht 10 Minute lang überhaupt nöd interessiert. Evtl. hesch e halb Stund nur dräckshänd wovo 2 spielsch - denn isches scho no agnehm zwüschädurä öpis anders azluege als händ womer nöd chan/will mitspiele. vorallem wemer d'mitspieler kännt und weiss wie's spieled, denn gend mir die händ nix.Skeletor hat geschrieben: machä tuä ichs nöd. und wenn ich mit kollege spiele (brettspiel abig oder was weiss ich), lueg ich natürlich au nöd ufs natel.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich gsehs eifach anderscht. mier händ bim pokere au immer abgmacht, dass nöd uf em natel umegspielt wird. ussert spielsch villicht turnier und scheidisch us.
du missisch mit falsche masstäb natürli gats ois materiell gseh guet, bhaupt jetzt eifach mal frech das defür s innelebe bi de meiste scho recht kaputt isch und sie merkets nöd mal, kei empathie nix meh. ebe mach mal de test, umarm dir en bekannti person (nöd din beste fründ oder so) und luegsch mal wie die lüüüt reagieret, sie schrecket zrugg und machet eine uf abwehr.TypeJ hat geschrieben:he andy, zum mal echli obeabecho: 3 mal pro wuche 90 minute mit em bike durch de wald fahre = super usglich!
i wotts nüme misse, es entspannt würklich und du chasch gedanke nochehange ohni dich abem verchehr müesse ufzrege :love:
und all die gedanke vowege mir sind schaf, lol, de mensch isch scho immer es schaf gsi! mir sind nunmal herdetier...und gsellschaft het aktuell wohl es problem in europa, das isch aber es verdammts luxusproblemli wo mir hend!
so gedanke macht sich de neger irgendwo im busch usse sicher nid will er jede tag mues luege wiener zu sim schluck wasser chund und de turbanträger in syrie het die problem sicher au nid willer aktuell mues luege das er bim über d'strass laufe nid über de huffe gschosse wird..
aso bitte, immer bits in relation gseh! fakt isch: eus gahts immer na verdammt guet und wem das ned passt wills evtl. z'kompliziert oder gar z'langwielig isch: es git gnueg soziali projekt wome sich chan aschlüsse!
@aug, i ka der au gern e adresse geh, de vater vome kolleg gaht all 2 jahr 3 monet nach afrika go wasserleitige und solarpanels installiere! sigi na guet zum sich selber finde und de wert vom lebe schätzä...
natürli gats ois materiell guet, aber mir verchömet mit oisem lebenswandel immmer meh zumene zombie. gstüürt dur irgendwelchi möngis (cabin in the woods). jede tag sin drecks job mache, am abig hei schnell mit de familie chli rede und den widr ufstah und wiitr schaffe! im job wirsch gstüüürt, am morge stüürsch dich is büro, am abig stüürtet dich d chind oder d frau oder d fründin, under tag prasslet dir 3939393939393 werbebotschafte is gsicht. verlernemer so nöd was? dir wird subjektiv eigentlich immer mitteilt was du ztue häsch.
obs da de maa im busch wo ums überlebe muess kämpfe innerlich nah chli robuster und gsünder isch als mir?
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Sep 2012 07:45, insgesamt 4-mal geändert.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Bim poker isches sicher weniger schlimm wie bim spieli abig ---> d erchlärig vom Andy isch vollkomme richtig. Schlussendli isches ja au nöd so schlimm, isch halt eifach es säumödeli wo sich igschliche hät. Es git schlimmers.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Find spotify au no easy aber dassd relativ viel im monet muesch zahle demit d'musig uf em portable grät chasch lose findi bodeloos.ritschi hat geschrieben:spotify isch nid i musig player vom iphone integriert -> chani nid bruche.
Find itunes mittlerwiilemsuper, klar het apple gwüssi sache gsperrt wod uf android chasch mache, defür chan meh s'iphone ja innerhalb 2min jailbreake, denn chasch au alles mache wod wotsch, android muess meh ja au roote wennd wuerklich d'freiheit wotsch.... Also Arguement invalid eigentlich, wie immer wennd dLüt halt öppis anders usprobiere, oder es passt eim viellicht besser, oder gitt halt au die wo immer das ungeil isch wo erfolgrich isch und desshalb scho us prinzip gege de strom schwümmed. Söll doch jede mache wasser will. Ich han beides gha und han mich für das entschiede wo ich besser finde und mir eifach besser pässlet: iOS
Aber evtl, wirdi au langsam z'alt für die möngel disskussion. Chaufed doch eifach das wo eu Spass macht. Punkt.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich has es Ziitli gmacht, grad au bi Brättschpilöbige. Irgendwenn ischs mer bim Kolleg ufgfalle. Es hed mi nid diräkt gschtört, aber ich has nid guet gfunde. Ich maches nümm, es isch meh oder weniger e Form vo Reschpäktlosigkeit. Wenn das natürlich all möched isches au nid würklech schlimm, s Zwüschemönschliche blibt aber uf de Schtrecki.
Ganz ähnlich gots mir wenn i e Film luege; de wetti de Film luege und s Handy isch absolut tabu. Denn schtörts mich denn au wenn öper näb mir sitzt und öpis am umedrücke isch.
Ganz ähnlich gots mir wenn i e Film luege; de wetti de Film luege und s Handy isch absolut tabu. Denn schtörts mich denn au wenn öper näb mir sitzt und öpis am umedrücke isch.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Bimene pokergame wo fascht nur möngels hocked wo ich noed kenne nervt mich das noed, ablenkig isch sogar guet fuer mich, aber im hoefli nervts wills es social game isch und das mit luet wo ich easy find, denn findis schaad.
De Jugo nervt natuerlich am meischte wenner mit sim jugo/kebap sauhund klingeltön hindefürechunt grrrrr
De Jugo nervt natuerlich am meischte wenner mit sim jugo/kebap sauhund klingeltön hindefürechunt grrrrr
Cheers, SHADOW

- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Wenn meh mit andere Lüt zäme isch, sött meh sis Handy abstelle oder besser gar nid ersch mitneh. So.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
chasch de aktuelli build jailbreake?Shadow hat geschrieben:Find spotify au no easy aber dassd relativ viel im monet muesch zahle demit d'musig uf em portable grät chasch lose findi bodeloos.ritschi hat geschrieben:spotify isch nid i musig player vom iphone integriert -> chani nid bruche.
Find itunes mittlerwiilemsuper, klar het apple gwüssi sache gsperrt wod uf android chasch mache, defür chan meh s'iphone ja innerhalb 2min jailbreake,
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
wieso gat meh mit möngi go pokere? nur wegem chohle?Shadow hat geschrieben:Bimene pokergame wo fascht nur möngels hocked wo ich noed kenne nervt mich das noed, ablenkig isch sogar guet fuer mich, aber im hoefli nervts wills es social game isch und das mit luet wo ich easy find, denn findis schaad.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
turnier z.B.thaeye hat geschrieben:wieso gat meh mit möngi go pokere? nur wegem chohle?Shadow hat geschrieben:Bimene pokergame wo fascht nur möngels hocked wo ich noed kenne nervt mich das noed, ablenkig isch sogar guet fuer mich, aber im hoefli nervts wills es social game isch und das mit luet wo ich easy find, denn findis schaad.
ja guet, da spiel ich lieber online. lol. da häsch das prob nöd. wieso sött ich mir en abig mit möngis atuet nur damit ich mitem chopfhörer vor charte hock und chli für mich allei dehiispiele....