Pandemonium hat geschrieben:aber glaub chum dasi wird wechsle.
wirsch nöd, weisch wieso? ich sägs dir:
s'fifa isch super und hed all teams.
sälbscht wenn pes au super söt sii, wieso söt meh wächsle? s'einzig wos bringt isch, dass nümä all teams hesch und dich wieder ane neui spielmechanik musch gwönne.
Pandemonium hat geschrieben:
Probiert hanis nöd aber pes häts i mine auge chli vergamed. Sie hätted so viel nah zhole zum au nur id nöchi vom fifa zcho im moment. dumm isch natürli au wenn dis team nöd lizenziert isch, machts nöd besser. Ich luegs mers sicher mal ah, aber glaub chum dasi wird wechsle.
ich spiel fifa genau nur mit eim team: borussia dortmund. 99% vo dä match machi nur mit em BVB.
dä bvb wird aber im PES nöd dinne si. trotzdem gib ich däm spiel ä chance. für mich: gameplay > alles andere.
wenn natürlich PES nöd besser isch oder online eifach überhaupt nöd lauft, isch es keis thema meh. aber ich probiers us. pes chunnt ja ä wuchä früehner.
verstah ich immer nanig, wieso du nur mitm bvb spielsch.
ich finds amix no witzig, anderi mannschafte zneh
ich nöd. mit schlächte mannschafte wird s'fifa rächt müehsam. und wieso söll ich scho extra es fifa spiele mit lizenze und dänn nöd mit minere mannschaft spiele? wenn ich eifach anderi mannschafte wott usprobiere, chani au PES spiele. döt sind ja au ä huufe mannschafte lizenziert und döt chani au anderi probiere.
Probiert hanis nöd aber pes häts i mine auge chli vergamed. Sie hätted so viel nah zhole zum au nur id nöchi vom fifa zcho im moment. dumm isch natürli au wenn dis team nöd lizenziert isch, machts nöd besser. Ich luegs mers sicher mal ah, aber glaub chum dasi wird wechsle.
ich spiel fifa genau nur mit eim team: borussia dortmund. 99% vo dä match machi nur mit em BVB.
dä bvb wird aber im PES nöd dinne si. trotzdem gib ich däm spiel ä chance. für mich: gameplay > alles andere.
wenn natürlich PES nöd besser isch oder online eifach überhaupt nöd lauft, isch es keis thema meh. aber ich probiers us. pes chunnt ja ä wuchä früehner.
Gameplay isch für mich au klar de wichtigst punkt. Das isch aber ebe im fifa sit es paar jahr au sehr guet und s pes hät sich extrem verschlimmbesserd minere meinig na.
Bi mir isches ähnlich mit arsenal, mach au fasch jedes spiel mit dene und sie händ d lizenz au nie. Aber wenns wider erwarte völlig fantastisch sie söt schlüssis nöd uus. De online mode isch au no recht entscheidend und das händs no nie recht anebracht.
Gameplay isch für mich au klar de wichtigst punkt. Das isch aber ebe im fifa sit es paar jahr au sehr guet und s pes hät sich extrem verschlimmbesserd minere meinig na.
Bi mir isches ähnlich mit arsenal, mach au fasch jedes spiel mit dene und sie händ d lizenz au nie. Aber wenns wider erwarte völlig fantastisch sie söt schlüssis nöd uus. De online mode isch au no recht entscheidend und das händs no nie recht anebracht.
da häsch du völlig rächt, diä letschte spiel vo PES sind all scheisse gsi, drum hani diä au niä gspielt (oder nur ganz churz).
aber demos probieri immer und das jahr findi d'demo würklich geil. (gägä än menschliche gegner wär natürlich interessant).
aber au bi mir isch eso, laufts online nöd guät, isch es für mich gstorbe. egal wiä guät s'gameplay isch.
ig ha grad wölle bim alcom bstelle. de steelbook edischn zum nomral pris. denn hani gläse
"Jeder Besteller der Ultimate Steelbook Edition erhält 10.000 EA Sports Football Club Credits gratis. Mithilfe dieser Credits können im neuen EA Sports Football Club Katalog unterschiedliche Gegenstände und Fähigkeiten freigeschaltet werden. "
und itz weissi, dassis doch nid chaufe.
10.000 EA Sports Football Club Credits
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
FIFA 13 Demo Day is finally here! Look for the demo to first appear worldwide between 10am-2pm UK time on the Xbox 360 (your timezone: http://bit.ly/Qy4ERq" onclick="window.open(this.href);return false;) and between 10pm-2am UK time on the PS3 (your timezone: http://bit.ly/U3RdqQ" onclick="window.open(this.href);return false;)! Play the PC demo NOW via Origin: http://bit.ly/RPhmMp" onclick="window.open(this.href);return false;.
Don't forget to celebrate Demo Day with us during our webcast at 7pm UK time! http://bit.ly/QAD46b" onclick="window.open(this.href);return false;