DigitalTV und HDTV
Moderator: Avenger
Re: DigitalTV und HDTV
genau drum muemme es au ca. 100 betoneAsskicker hat geschrieben:Isch demfalls ganze gebubele und CC bashe immer no in?thaeye hat geschrieben:Shadow hat geschrieben:isch scho lang nümme so, nur so zum säge. cc hät sich massiv verbesseret, weiss jede. sägi nöd willi dört schaffe.Herr Rossi hat geschrieben:isch cablecomrandy hat geschrieben:Gits evtl. en hoogge oder nochteil?![]()
grüslige chundedienscht, verschlampti underlage, schlächt usbildeti mitarbeiter.....
ich dänke rein vom technische standpunkt här gits nüt zbemängle, aber äbe....
nei natürli seisches nöd will du döt schaffsch. lol. witz vom jahrtuusig. en schenkelchlopfer sozsege. hehe
Mer händ mittlerwili en im verglich zu vor 2 Jahr en sehr guete chundedienscht. Warteziite sind fasch nonexistänt ussert es isch mal wieder e gueti promo oder es isch was gröbers los.
D chunde sind mittlerwili wieder zfriede und die einzige, wo no gäge support wättere händ scho lang nüt me mit em Support gmacht.
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
lol ja wenn halt so möngels wie du und dä j mit so ussage lächerlich mached nur zum chli dä Shady verruckt mache. gaht mir am arsch verbi, was ihr persönlich denked, aber wott eifach säge dass dem nümm so isch, punkt. Meinige sind wie Arschlöcher, jede hät eis.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

hahahahhahaha de shady
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich han wwz. alles in HD gxeht super us.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
also ich bin parat zum s'crazy aagebot z'bschtelle. jetzt isch jo dört numme de receiver ohni uffnahm drby. chame s'andere modäll drzuechaufe bzw. miete ? gits en unterbruch vo färnseh/internet won ich jetzt han (cablecom mini / 50 mbit ) ? wär super wenn grad öbber en antwort wüsst, sunscht frog i das grad no

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ganz ehrlich: Es sind alli Aabüüter Nutte und Arschlöcher.
Ich han sitem 56 kbp/s shit mit so zimli allne Aabüüter Erfahrige gmacht und mit allne schlechti. De absoluti Fürst vo de Arschlöcher isch aber d'Swisscom wo mir und mim Bro betreffend ihrem Fernseh- und Internetaagebot scho es paar Mal fuuli Lüüge verzellt hend. Und das isch kei Interpretationssach zumals zu de Frag "Han ich HD dihei?" nur zwei Antworte geh chan wobii denn ebe s'Gegeteil vom Versprochene ietroffe isch.
Es chunnt immer druff ah mit wem das mer s'Vergnüege hett am Telefon, wer im Shop bedient oder wer d'Rechnige bearbeitet aber d'Swisscom hett über d'Jahr soviel Böck gschosse das die mir nachem Swisscom TV Fark wükli am Arsch lecke chönnd.
Ich han sitem 56 kbp/s shit mit so zimli allne Aabüüter Erfahrige gmacht und mit allne schlechti. De absoluti Fürst vo de Arschlöcher isch aber d'Swisscom wo mir und mim Bro betreffend ihrem Fernseh- und Internetaagebot scho es paar Mal fuuli Lüüge verzellt hend. Und das isch kei Interpretationssach zumals zu de Frag "Han ich HD dihei?" nur zwei Antworte geh chan wobii denn ebe s'Gegeteil vom Versprochene ietroffe isch.
Es chunnt immer druff ah mit wem das mer s'Vergnüege hett am Telefon, wer im Shop bedient oder wer d'Rechnige bearbeitet aber d'Swisscom hett über d'Jahr soviel Böck gschosse das die mir nachem Swisscom TV Fark wükli am Arsch lecke chönnd.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
Sodala, han hüt welle s'crazy agebot bschtelle. Bilanz noch 3 aarüef: s'digital tv funktioniert nümm ! rolf !! :bitchpls:

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
.hanf hat geschrieben: Min Vater hät ebä enttüscht festgsetllt dass d'Kante jetzt zwar schärfer sind, aber nöd me Details erkennbar sind als bim analoge TV. Und mir gahts genau gliich: Viel Flächene sind eifach verwäsche und ohni detail...
wenn en 1080p fähige analog tv häsch, wirds nöd besser usgxeh.

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han no nie (nie) es problem mit cablecom gha. geilscht internet provider ever.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Supersonic hat geschrieben: d'Swisscom.

swisscom isch super, ich mach glii alles bi ihne, nie problem, immer kompetänt, super agebot.
wiemer oni swisscom tv/tc hd chan läbe und fuessball guet finde, erschlüsst sich mir nöd.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
sat meets hacked dreamboxzeromeier hat geschrieben: wiemer oni swisscom tv/tc hd chan läbe und fuessball guet finde, erschlüsst sich mir nöd.

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
:yuno:zeromeier hat geschrieben:Supersonic hat geschrieben: d'Swisscom.![]()
swisscom isch super, ich mach glii alles bi ihne, nie problem, immer kompetänt, super agebot.
wiemer oni swisscom tv/tc hd chan läbe und fuessball guet finde, erschlüsst sich mir nöd.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wie/wo chani s'TC HD Agebot abonniere hüt?
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
bidä swisscom logischerwiis. vorher grad rasch abonniert, 6.- im monät wo ich gern zall für HD sport.zeromeier hat geschrieben:wie/wo chani s'TC HD Agebot abonniere hüt?
aber muesch doch nah basic teleclub ha. das isch ebe saudumm.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
hani au, bruchi nöd. ich zall jetzt ~50.- im Monät für Bundesliga/CL/DFB-Pokal und ESPN, was anders luegi sowieso nöd.thaeye hat geschrieben:aber muesch doch nah basic teleclub ha. das isch ebe saudumm.
aber ebe, es isch s'einzig wo ich im TV no gern luege, sprich jede Franke wert. und HD=geil.
ja rechne aber nah de grundaschluss und nah sc abo dezue;) finds scho recht tüür für nur fuessball. gasch au uf stream.ru luege, d swisscom macht döt sogar werbig für swisscom tv, die vollidiote ufere streaming plattform.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
wahr, tüür. aber mir wert.thaeye hat geschrieben:ja rechne aber nah de grundaschluss und nah sc abo dezue;) finds scho recht tüür für nur fuessball. gasch au uf stream.ru luege, d swisscom macht döt sogar werbig für swisscom tv, die vollidiote ufere streaming plattform.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
uf SF ZWEI HD chömmed alli match, wo ich guet find. au EUROSPORT HD und ESPN HD sind fein. DFB und Super League bruchi nöd.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
du bisch au d'Referenz wenns um Sport Fernseh gad.geosnow hat geschrieben:uf SF ZWEI HD chömmed alli match, wo ich guet find. au EUROSPORT HD und ESPN HD sind fein. DFB und Super League bruchi nöd.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hehe, meinsch? aber dumm isch, dass swisscom tv en lag gegenüber kabel hät. 

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
rofl, wahr. ich juble amix paar Sekunde spötergeosnow hat geschrieben:hehe, meinsch? aber dumm isch, dass swisscom tv en lag gegenüber kabel hät.