Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
2Gbyte RAM :spit:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wiisse Wii U = 8Gbyte Speicher, umgrächnet öppe 320 Stutz
Schwarze Wii U = 32Gbyte Speicher, umgrächnet öppe 380 Stutz
Japan-Launch am 8. Dezember
Schwarze Wii U = 32Gbyte Speicher, umgrächnet öppe 380 Stutz
Japan-Launch am 8. Dezember
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 13 Sep 2012 07:21, insgesamt 1-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
250€/300€ - nöd schlächt 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
I de CH wird's natürlich ehner 400.- und 500.- si, lulz 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
D.h. Launch erst im Früehlig? Aber nöd im Ernst, odr? 

Re: Wii-U
1GB RAM isch doch fürs System und 1GB für Spieli.
Wissi Wii U 26250 Yen
schwarzi Wii U 31500 Yen
Super Mario Bros. Wii U 5985 Yen
Nintendo Land 4935 Yen
De Pro Controller (wo wie XBOX 360 Controller usgseht) 4800 Yen
Wii Mote i 5 Farbe 3800 Yen
Nunchock 1800 Yen
Wii U Stand 315 Yen
Wii U Gamepad Stand 1890 Yen
en separats Wii U Gamepad 13440 Yen
Wissi Wii U 26250 Yen
schwarzi Wii U 31500 Yen
Super Mario Bros. Wii U 5985 Yen
Nintendo Land 4935 Yen
De Pro Controller (wo wie XBOX 360 Controller usgseht) 4800 Yen
Wii Mote i 5 Farbe 3800 Yen
Nunchock 1800 Yen
Wii U Stand 315 Yen
Wii U Gamepad Stand 1890 Yen
en separats Wii U Gamepad 13440 Yen
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ich frög mich eifach, für was dene ihres OS es ganzes farking Gigabyte brucht. S'PS3- und s'360-OS bruched afaik knapp 50Mbyte oder so. Jedi Wett, dass sie für de Afang eifach mal eine uf Nummer sicher mached und irgendwänn mit eme Update dänn mal meh RAM für d'Spieli verfüegbar gmacht wird.Goran hat geschrieben:1GB RAM isch doch fürs System und 1GB für Spieli.
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
Ich chauf en JP - ussert isch Regionfree.
PS: De Wii U Controller muess ich no seperat chaufe oder isch scho eine debi?
PS: De Wii U Controller muess ich no seperat chaufe oder isch scho eine debi?
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich bin mer nöd sicher. Chan nöd japanisch. Hans so usem Livestream verstande. Hüt am vieri wüssemer me wänd de US/EU-Live-Stream isch.Gurgelhals hat geschrieben:Ich frög mich eifach, für was dene ihres OS es ganzes farking Gigabyte brucht. S'PS3- und s'360-OS bruched afaik knapp 50Mbyte oder so. Jedi Wett, dass sie für de Afang eifach mal eine uf Nummer sicher mached und irgendwänn mit eme Update dänn mal meh RAM für d'Spieli verfüegbar gmacht wird.Goran hat geschrieben:1GB RAM isch doch fürs System und 1GB für Spieli.

sin das jez gueti oder schlechti news?
wenn kunt metroid prime wii-u?
wenn kunt metroid prime wii-u?
Das staht uf Gaming-universe.de
Nintendo hat bei einem japanischen Nintendo Direct Event die Details zum japanischen Launch der Wii U bekannt gegeben. Die Wii U wird in zwei Modellen erscheinen. Die weiße Wii U wird 8 GB internen Speicher haben, wohingegen die schwarze Wii U 32 GB internen Speicher bieten wird und zusätzlich mit Controller-Ständern ausgeliefert wird. Die schwarze Wii U wird 31.500 Yen kosten - das deutet auf einen Preis in Deutschland zwischen 300 und 350€ hin - wohingegen die weiße Wii U 26.500 Yen kosten wird - was einen deutschen Preis zwischen 250€ und 300€ nahelegt. Nintendo hat bei dem Event außerdem bestätigt, dass die Wii U 2 GigaByte RAM bieten wird, davon ist aber, jedenfalls zu Beginn, ein Gigabyte für das Betriebssystem reserviert. Spiele können also nur einen Gigabyte nutzen. Tief in die Tasche muss man allerdings greifen wenn man ein zweites GamePad erstehen möchte, dieses schlägt nämlich mit 13.400 Yen zu Buche, deutsche Kunden dürfen also mit einem Preis von etwa 130-140€ für ein zweites GamePad rechnen.
Heisst das evntl. spöter meh Ram für Spieli zur verfüegig stelled oder nöd?
Nintendo hat bei einem japanischen Nintendo Direct Event die Details zum japanischen Launch der Wii U bekannt gegeben. Die Wii U wird in zwei Modellen erscheinen. Die weiße Wii U wird 8 GB internen Speicher haben, wohingegen die schwarze Wii U 32 GB internen Speicher bieten wird und zusätzlich mit Controller-Ständern ausgeliefert wird. Die schwarze Wii U wird 31.500 Yen kosten - das deutet auf einen Preis in Deutschland zwischen 300 und 350€ hin - wohingegen die weiße Wii U 26.500 Yen kosten wird - was einen deutschen Preis zwischen 250€ und 300€ nahelegt. Nintendo hat bei dem Event außerdem bestätigt, dass die Wii U 2 GigaByte RAM bieten wird, davon ist aber, jedenfalls zu Beginn, ein Gigabyte für das Betriebssystem reserviert. Spiele können also nur einen Gigabyte nutzen. Tief in die Tasche muss man allerdings greifen wenn man ein zweites GamePad erstehen möchte, dieses schlägt nämlich mit 13.400 Yen zu Buche, deutsche Kunden dürfen also mit einem Preis von etwa 130-140€ für ein zweites GamePad rechnen.
Heisst das evntl. spöter meh Ram für Spieli zur verfüegig stelled oder nöd?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Herr Rossi hat geschrieben:Es isch wider mol e typische (G) Diskussion. Vor allem aber isches so öpis vo vorhersehbar wer was schribt und wer wie druf reagiert.

I speeled my drink!
Ich freu mi me uf Wii U als sneue Iphone. 

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
guet...s iPhone isch jo scho "perfekt" ... dorum hetts au nur gaaaaaanz winzigi verbesserige gäh bim 5 (hütt eso uff DRS3 ussgsproche worde...und au im 20min).
läck, ichs chas au nümmi erwarte!!
läck, ichs chas au nümmi erwarte!!