kennsch schwarzwiissdänke?TypeJ hat geschrieben: lol, all wo degege wettere si chum liebhaber!
iphone5 / ipod
Moderator: Avenger
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Re: iphone5 / ipod
miteme nexus muesch äbe nid bastle! drum sägis ja!
alles 16GB Versione uf digitec:
SGS3: 569.--
iPhone4S 639.--
iPhone5 749.--
wenn meh itz luegt, dass z'SGS3 eigentlech über alles gseh z'technisch beschte grät isch, isches scho e rächt happige ufschlag findi...
insbesondere wenn denn no gärn chli meh spicher möchtsch, zockt di apple ab! das sich ke hasspredigt sondern e tatsach! es micro-SD chärtli hingäge bechunnsch ja fasch gratis...
iPhone4S 639.--
iPhone5 749.--
wenn meh itz luegt, dass z'SGS3 eigentlech über alles gseh z'technisch beschte grät isch, isches scho e rächt happige ufschlag findi...
insbesondere wenn denn no gärn chli meh spicher möchtsch, zockt di apple ab! das sich ke hasspredigt sondern e tatsach! es micro-SD chärtli hingäge bechunnsch ja fasch gratis...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ich rede vode premium grät!
telefoniere und sms'le chasch au mit em 10 jährige nokia

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
ihr seged mir i chöni nid lese...Jones hat geschrieben:miteme nexus muesch äbe nid bastle! drum sägis ja!
iPhone4S 639.--
iPhone5 749.--

ich sege wenns NEU useko isch alte!!!
das android grät schnell abechömed isch klar, do isch apple uf die einti siete de obernazi aber ebe, weme jedes jahr wie ich will s'neue hole isches au lässig! han mis 4s gescht für 499.- verhökeret!

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
TypeJ hat geschrieben:ich rede vode premium grät!
Herr Rossi hat geschrieben: kennsch schwarzwiissdänke?
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
tue nochli quote 
wieso hesch es macbook? hetisch au chöne es medion im aldi hole, choscht en füftel und office lauft au druff

wieso hesch es macbook? hetisch au chöne es medion im aldi hole, choscht en füftel und office lauft au druff

- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
wow. die diskussione. ich halts nöd us.
100% hirnverbrannt. uuuh s s3 isch besser. uuuh. isch mier so scheissegal was besser isch und was nöd. ich will es verfiggts iphone und de rescht isch mier doch scheissegal. (höhöhö typische apple chund, chauft alles au wenns bessers git höhö)
vollidiote.
100% hirnverbrannt. uuuh s s3 isch besser. uuuh. isch mier so scheissegal was besser isch und was nöd. ich will es verfiggts iphone und de rescht isch mier doch scheissegal. (höhöhö typische apple chund, chauft alles au wenns bessers git höhö)
vollidiote.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
Also welles isch de itz ds beschte Baschteloid?
Nexus oder SIII?
Nexus oder SIII?
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
@TypeJ
Chli lole und usem Zämehang grissni Scheisse schriibe.
Wie scho gseit, entscheid ich mich ufgrund vo mine Bedürfnis für oder gäge es Grät oder was au immer.
Wenn ich
Ignoranz lod sich offesichtlich nid mit Argumentation uflöse. Ich bin dann mal weg
Chli lole und usem Zämehang grissni Scheisse schriibe.
Wie scho gseit, entscheid ich mich ufgrund vo mine Bedürfnis für oder gäge es Grät oder was au immer.
Wenn ich
Ignoranz lod sich offesichtlich nid mit Argumentation uflöse. Ich bin dann mal weg
ig chume voll nid druss bi Android.
Was isch z.B. Jelly-Bean?
Wieso gitts nid für all Grät Updates? Hei Lüt no anders z tüe als Handy scheiss?
Wieso gitts nid für all Grät Updates? Hei Lüt no anders z tüe als Handy scheiss?
die neuscht version vo Android (4.1). nid jedes grät chunt updates über will d hersteller vo de handsets selber d upadtes für ihres grät müend mache, s nexus vo google chunt d updates immer gad über.emP hat geschrieben:ig chume voll nid druss bi Android.
für real world gebruch sind aber updates bim android nid e 10tel so wichtig wied iOS updates will die meiste funktione entweder mitere app chasch mache (die hend viil me rächt sache z verändere) oders scho ewigs lang verfüegbar isch.
updates sind für de normalo user meist nur performance verbesserige und sälte neui features.
I don't believe in orange
aha, ja ha grad chli googlet. eigetlich no logisch, dass features nid dur os updates chöme. Nid eso wie bim Öpfel.
und welles grät würsch itz du als beschtes bezeichne? Also Androidler?
und welles grät würsch itz du als beschtes bezeichne? Also Androidler?
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
z S3 het also o sehr schlecht abgschnitte bi de "la gheie" tests.blackraini hat geschrieben:gits scho Erfahrigsbricht mit dr Bruchsicherheit vom Display?
Mis Galaxy isch mer jetzt denn öppa 12312 mal a Bode gfloge und s' Display isch no ganz - das isch imo bim iPhone dr einzigi Knackpunkt
und dini erfahrig seit no gar nüt.. mis iphone4 isch o scho 3483038 mal a bode gheit - me gsehts o a de delle wos het uf de siite - aber z'display isch immerno ganz. und z glas uf de rücksiite o. und da isch sogar steibode debi gsi.
Mis 4i isch vo 30cm abgheit und kabott gsi. es chunt eifach drufah wies abeflügt.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
offebar hets e triple core grakaJones hat geschrieben: und äbeso fakt isch, dass vor monate es bessers grät ufe markt isch cho! jede cha siner persönleche vorliebe ha betr. screengrössi etc aber das ewige gehype uf es grät, wo (im verglich zu früeher) eher hindedrihinkt als vorriter isch, nervt eifach!

da no allgemein benchmarks:
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2410034,00.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
und graka benchmarks:
GLBenchmark 2.5 Egypt HD offscreen 1080p (C24Z16):
iPhone 5: 3003
iPad 3: 2820
Galaxy S III: 1708
iPad 2: 1545
Nexus 7: 1331
iPhone 4S: 1252
One X: 1197
Galaxy Nexus: 603
GLBenchmark 2.5 Egypt classic offscreen 1080p (C16Z16):
iPhone 5: 10349
iPad 3: 9877
Galaxy S III: 6662
iPad 2: 5489
iPhone 4S: 4535
Nexus 7: 4301
One X: 4041
Galaxy Nexus: 1632
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
und da no de chäller am drop test mache:
Quelle
Quelle
Well, as much as we hate to admit it, the iPhone 5 did amazingly well in our drop test, while the Samsung Galaxy S3 came out in pretty bad shape. It’s the cold hard truth that we can’t hide and we can’t ignore.
....
The hard aluminum shell of the iPhone 5 withstood the impact pretty well, and the glass protecting the display remained intact. Meanwhile, the Galaxy S3 predictably lost its back cover and suffered damage to the casing and the front glass. Sad, sad, sad.
mir persönlech si benchmarks eigentlech egal solangs flüssig louft... das hani immer scho so gseit.
dass e quadcore nid zwingend besser als e dual muess si, isch scho lang vorem iphone5 bekannt gsi (s4 dualcore cpu)...
drum würd ig persönlech nie es grät nur deswege als technisch besser bezeichne, wiu's dr höher benchmark-score erreicht het.
für mi isches e kombination useme schnelle prozi, gnue ram, eme hoch ufglöste screen und features wie sd-slot, NFC, LTE etc... derzue e akku mitere aständige kapazität! natürlech isch ungerem strich nid d'akkugrössi relevant sondern wie lang es handy dermit louft und da macht apple e guete job was meh so ghört!
emp:
als technisch beschtes android würdi momentan äuä z'S3 bezeichne. wird sich aber bald ändere...
das heisst aber nid, dass es für mi z'beschte grät wär. mir isches chli z'gross und im verglich zume nexus hesch o hüt no kes jellybean... okay... o da bi ig wieder e sonderfall, da ig eh nid warte, bis e software offiziell usechunnt...
dass e quadcore nid zwingend besser als e dual muess si, isch scho lang vorem iphone5 bekannt gsi (s4 dualcore cpu)...
drum würd ig persönlech nie es grät nur deswege als technisch besser bezeichne, wiu's dr höher benchmark-score erreicht het.
für mi isches e kombination useme schnelle prozi, gnue ram, eme hoch ufglöste screen und features wie sd-slot, NFC, LTE etc... derzue e akku mitere aständige kapazität! natürlech isch ungerem strich nid d'akkugrössi relevant sondern wie lang es handy dermit louft und da macht apple e guete job was meh so ghört!
emp:
als technisch beschtes android würdi momentan äuä z'S3 bezeichne. wird sich aber bald ändere...
das heisst aber nid, dass es für mi z'beschte grät wär. mir isches chli z'gross und im verglich zume nexus hesch o hüt no kes jellybean... okay... o da bi ig wieder e sonderfall, da ig eh nid warte, bis e software offiziell usechunnt...
Ok, danke
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
De Typl0r hett mir letschti de Ultraswag Pimp Computer verchauft.
Er hett recht
Bottom line für mich isch eifach:
Android - Gebastel, update fark
Windows Phone - nonig gnueg guet
IOS - Nazi nazi nazi aber ich mues nüüt mache und es lauft und zwar guet.
Er hett recht

- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
AmenSupersonic hat geschrieben:Bottom line für mich isch eifach:

Supersonic hat geschrieben:De Typl0r hett mir letschti de Ultraswag Pimp Computer verchauft.
Er hett recht
chasch das o mit argument belege oder isch das eifach am nazi-J nacheplapperet?

was isch z.b. objektiv ame WP7.5 nid guet? es het ke grossi verbreitig und meh chas durchus als nid erfolgrich bezeichne aber d'fachwelt isch sich eigentlech einig, dass es es guets OS isch. verammt schnell und stabil!

zum android hani gnue gschriebe. wärs nid läse wott, söus haut lah si!

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Das woni als zweits schriebi meini wükli.
Das woni z'erst gschriebe han isch en Perk vom Michi wil er mir en guete PC verchauft hett.
Und ich hans scho wiiter hinder gschriebe: Ich wott/han kei Lust momentan zum Skins abelade, mich um Add-Ons oder Updates kümmere, müese luege weles neue Android Handy jetzt s'beste isch und zum es Smartphone mit all mine Mail, Facebook, Twitter Account, Musig usw. müese neu ierichte. Ich han so zeugs früener huere gern gmacht, jetzt hani kei Bock meh druff. Ich han mis Iphone eimal jailbreaked und es hett mich nume hässig gmacht. Computer nerved mi scho gnueg, denn muesi nöd no eine die ganz Ziit im Hosesack debii ha.
Das woni z'erst gschriebe han isch en Perk vom Michi wil er mir en guete PC verchauft hett.
Und ich hans scho wiiter hinder gschriebe: Ich wott/han kei Lust momentan zum Skins abelade, mich um Add-Ons oder Updates kümmere, müese luege weles neue Android Handy jetzt s'beste isch und zum es Smartphone mit all mine Mail, Facebook, Twitter Account, Musig usw. müese neu ierichte. Ich han so zeugs früener huere gern gmacht, jetzt hani kei Bock meh druff. Ich han mis Iphone eimal jailbreaked und es hett mich nume hässig gmacht. Computer nerved mi scho gnueg, denn muesi nöd no eine die ganz Ziit im Hosesack debii ha.
kes thema! mi würds o aschisse, wenni alli date müsst ufe anderi plattform zügle...
aber so grundsätzlech muesch di bime nexus handy nid meh uf updates kümmere als bime iphone!
aber so grundsätzlech muesch di bime nexus handy nid meh uf updates kümmere als bime iphone!

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Das es bi Nexus problemlos funktioniert mit updates isch schön aber Nexus < SGIII und denn müesst mir s'Nexus au suscht no gfalleJones hat geschrieben:kes thema! mi würds o aschisse, wenni alli date müsst ufe anderi plattform zügle...

Die neue Iphone 5 Werbige sind so richtig zum