skalene fönd immer bi 1 a, weiss jede.TypeJ hat geschrieben:wie findsch astoh? ufere skala vo 3 - 54?
iphone5 / ipod
Moderator: Avenger
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
im kino stahsch mängisch au ah, isch au nöd notwändig.... im schtau au, au nöd notwändig, chöntsch ja mit em zug gah.Jones hat geschrieben:öhm... ja aber dert steisch nid stunde oder gar tage/nächt lang a zum öpis z'choufe wo eifach eso chönntsch poschte und vorallem nid notwändig isch!
dini sprüch wieder :typej:
es git übrigens lüt, für dich isch es es erläbnis 892367423 Schtund für es Apple Produkt i dä Schlange schtah :ohmg:
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Re: iphone5 / ipod
Shadow hat geschrieben:im kino stahsch mängisch au ah, isch au nöd notwändig.... im schtau au, au nöd notwändig, chöntsch ja mit em zug gah.Jones hat geschrieben:öhm... ja aber dert steisch nid stunde oder gar tage/nächt lang a zum öpis z'choufe wo eifach eso chönntsch poschte und vorallem nid notwändig isch!
dini sprüch wieder :typej:
es git übrigens lüt, für dich isch es es erläbnis 892367423 Schtund für es Apple Produkt i dä Schlange schtah :ohmg:
hör doch uf mit dine rächtfertigungsversüech! es sich trurig!
im chino steisch viellech mau 10minute!
hallo? es git lüt die stöh fasch 50h voreme lade??

im stou isch notwändig wiu's nid andersch geit i däm moment! sone dämleche verglich!
wenni is tessin fahre fahri ja o denn, wenn's müglechscht nid eso stou het! also gahni dert am stou (so guets geit) o usem wäg!
das het itz würklech mau gar nüt dermit z'tüe, ob ig apple guet oder schlächt finde aber wär für sones unnötigs produkt (fürs esse astah wenn meh hunger het wär de im fau was anders gäu!

i würd o nie im läbe 50h füres neus nexus irgendwo astah!

dä mitem "erläbnis" isch genau so e dummi rächtfertigung/usred! i bi paar mau verbigfahre die nacht! nach spass hets nid usgseh...

genausowenig wie letscht jahr...
Ich finds no interessant das Lüt wo gnueg Cholä händ so tüüri Grät z chaufä und z Betribä uf Photenä denn plötzlich usgsehnd als währeds Mittel- und Obdachlos.
Es isch natürlich e absolutie Idiotie, und zeigt i was fürere unglaublich priviligierte, aber ebä au perversä Gsellschaft mir läbed.
Es isch natürlich e absolutie Idiotie, und zeigt i was fürere unglaublich priviligierte, aber ebä au perversä Gsellschaft mir läbed.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Acid hat geschrieben: Es isch natürlich e absolutie Idiotie, und zeigt i was fürere unglaublich priviligierte, aber ebä au perversä Gsellschaft mir läbed.

Bescht Satz i dem Topic
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
söue sie doch astah wenn sie freud drann hei.
viel bedänklecher findi, dass alles wo bits vo de norm abwicht grad kritisiert und als idiotisch bezeichnet wird.
am schluss gits nur no langwiler wo alles genau glich mache, wöu jede angst het was "falsches" z'mache.
viel bedänklecher findi, dass alles wo bits vo de norm abwicht grad kritisiert und als idiotisch bezeichnet wird.
am schluss gits nur no langwiler wo alles genau glich mache, wöu jede angst het was "falsches" z'mache.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
wider e schwarzwissdänker...
es isch dekadänt und baschta. mues mer nümm drüber diskutiere. schtell der vor; wenn 100o lüüt für e nöie rasierer vo philips aschtönd, wiler sich so guet afühlt i de hand und s logo so toll isch etc, UND mer cha dä rasierer au so chaufe.... was dänksch de? ich würd dänke läck sind die hohl
2 täg aschtoh für das, aber a de ample huupe wenn eine nach 2 sekunde bi grüen nid losfahrt. isch es blöds bischpil, zeigt aber für was mir hützutags ziit hend und für was nid.
perversi gsellschaft isch da sehr träffend
es isch dekadänt und baschta. mues mer nümm drüber diskutiere. schtell der vor; wenn 100o lüüt für e nöie rasierer vo philips aschtönd, wiler sich so guet afühlt i de hand und s logo so toll isch etc, UND mer cha dä rasierer au so chaufe.... was dänksch de? ich würd dänke läck sind die hohl
2 täg aschtoh für das, aber a de ample huupe wenn eine nach 2 sekunde bi grüen nid losfahrt. isch es blöds bischpil, zeigt aber für was mir hützutags ziit hend und für was nid.
perversi gsellschaft isch da sehr träffend
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
das weisch ja vorher nid. bim iphone4 isch nach churzer ziit überall alles usverchauft gsi. nüt gsi mit "o so chaufe"Herr Rossi hat geschrieben:schtell der vor; wenn 100o lüüt für e nöie rasierer vo philips aschtönd, wiler sich so guet afühlt i de hand und s logo so toll isch etc, UND mer cha dä rasierer au so chaufe....
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ich het in vegas müssä für es subway sandwich astah inere richtig lange Schlange. isch Namittag am halbi 2iJones hat geschrieben:(fürs esse astah wenn meh hunger het wär de im fau was anders gäu!)
gsii und ich han no nix gässe gha, trotzdem umkehrt und ide Tankstell was go poschte.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich bechum mis morn 

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Astoh. Gruppeerlebnis. Event. Mensch = Herdetier. Eifach.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
naja, wenn für diä lüt astah es erlebnis isch, dänn verdienet diä au genau das 

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
mega.Supersonic hat geschrieben:Ich bechum mis morn
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
was reged sich gwüssi lüt au dermasse uf do ine???
lönd dene doch ihri freud..heilige scheisse
lönd dene doch ihri freud..heilige scheisse

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich reg mi nid uf, ich finds lächerlich und bekloppt 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
das sind sicher diä gliche lüt wo im militär amigs no gern wach ghalte händ 

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
chas persönlich o nid nachvollzieh, aber git sicher irgend en grund... wei mal im TV cho oder soHerr Rossi hat geschrieben:ich reg mi nid uf, ich finds lächerlich und bekloppt

aber äbe. jede wiener wot.
darus schlisssemer: alli wo fürs iphone 5 ahstön sin notorischi kifferSkeletor hat geschrieben:das sind sicher diä gliche lüt wo im militär amigs no gern wach ghalte händ
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
das chönnt sogar stimmeevo hat geschrieben:darus schlisssemer: alli wo fürs iphone 5 ahstön sin notorischi kifferSkeletor hat geschrieben:das sind sicher diä gliche lüt wo im militär amigs no gern wach ghalte händ

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Aastah = Dumm wenn mers au hei gschickt becho chan ha. Das isch aber bim Iphone 5 nöd immer de Fall gsi.
- lakritz
- Forums-Jugo
- TRADINGPOINTS:
-
1650
hend er eui kein spass chöne erlaube und go behaupte es segi verbotte döt z warte. wär sicher no fönni.Jones hat geschrieben:dä mitem "erläbnis" isch genau so e dummi rächtfertigung/usred! i bi paar mau verbigfahre die nacht! nach spass hets nid usgseh...![]()
genausowenig wie letscht jahr...
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
lakritz hat geschrieben:
hend er eui kein spass chöne erlaube und go behaupte es segi verbotte döt z warte. wär sicher no fönni.
du lachsch itz aber dr kolleg het no überleit, ob er dr ander mitem zelt söu verzeige wäge campiere uf öffentlechem grund!

und dr kolleg het sogar säuber es iphone...

- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
geile kolleg...sicher de gsi wo dere junge frau e buess geh het will sie am stür es butterbrezel gfresse hed 

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
und das sich falsch?TypeJ hat geschrieben:geile kolleg...sicher de gsi wo dere junge frau e buess geh het will sie am stür es butterbrezel gfresse hed
genau richtig. wiä au all dänä idiote mit em natel ih dä hand.