Dishonored
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
pcgamer: http://www.pcgamer.com/review/dishonored-review/" onclick="window.open(this.href);return false;
Schiint das Spieli zsii wo ich sit em Stalker druf warte. Eis wo eim inenimmt ine riich duredesignti und faszinierendi Wält, wo me amigs au nume drin umewanderet ohni sich um sowas wie Gameplay und suschtig überbewertetunnötigem Schischi z'kümmere.
Schiint das Spieli zsii wo ich sit em Stalker druf warte. Eis wo eim inenimmt ine riich duredesignti und faszinierendi Wält, wo me amigs au nume drin umewanderet ohni sich um sowas wie Gameplay und suschtig überbewertetunnötigem Schischi z'kümmere.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 09 Okt 2012 10:48, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Wart, i machders churz kaputt!zwirrlibatz hat geschrieben:pcgamer: http://www.pcgamer.com/review/dishonored-review/" onclick="window.open(this.href);return false;
Schiint das Spieli zsii wo ich sit em Stalker druf warte. Eis wo eim inenimmt ine riich duredesignti und faszinierendi Wält, wo me amigs au nume drin umewanderet ohni sich um sowas wie Gameplay und suschtig überbewertete Schischi z'kümmere.
Es isch super!
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Mis erste PC-Spiel 

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Muesch ebe glaub würkli ufem PC game oder? Box version wird chabis sieSupersonic hat geschrieben:Mis erste PC-Spiel

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
warum? konsole-versione händ durch die bahn super wärtige...
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
egal. isch first person, isch besser pc.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Ich spiels au ufem PC mit Controller 
Ich = Sofa Gamer....4 EVA!
Und Hamed, d'Konsoleversione seged bis uuf d'Ladeziite und es paar weniger schöne Texture gliichwertig bi dem Game.

Und Hamed, d'Konsoleversione seged bis uuf d'Ladeziite und es paar weniger schöne Texture gliichwertig bi dem Game.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich denke pc isch chli agnehmer willmer würklich enorm villi hotkeys brucht, es git enorm viel waffe und fähigkeite womer au hurtig brucht. nöd vergesse quicksave und quickload.
aber egal, was spiel isch BRONTAL guet krass
en riese überraschigs hit.
ich denke am eheschte beschriebtmers mitneme mix us thief und bioshock.
es spielt sich grundsätzlich wie thief, also es vollkommnigs stealth game, mit de usnahm, dass kampf au sehr guet funktioniert und au benutz werde söll.
bioshock drum willmer en sehr grossi azahl a waffe und magie zur verfüegig het, nur dass das im gegesatz zu bioshock nöd eifach es dutzend verschiedni weg zum kille sind sondern jewils ischnidendi element im gameplay sind. mer chan sich punktgenau mit ziele teleportiere, zit ahalte, lüt (und tier) überneh, dur wänd luege etc. würklich super. d'levels sind natürlich au so usgezeichnet designt, dass mer da sehr viel pröble und usprobiere chan mit viel verwinklige und verschiedene höheebene.
spielerisch findis würklich phänomenal, ich denke es isch au nöd denkt dassmers zu 100% stealth oder 100% action spielt, de persönlich mix machts us und das füehlt sich nie gezwunge oder scriptet a sonder mer machts so wies grad passt. die erschte paar lüt mit stealth umhaue und de rescht abschlachte oder grad alli umgah mit teleportiere oder indem mer en ratte übernimmt und durnen tunnel unde dure chrücht (nur um denn es tor ufzmache wo dutzendi ratte loslaht wod gegner zerfressled
) mer chans aber au durespiele ohni wen umzbringe, sogar bosse hani gläse.
es super spiel, ernschtaft, ich hoffe story und setting gebed na was her, spielerisch ischs würklich fantastisch
aber egal, was spiel isch BRONTAL guet krass

en riese überraschigs hit.
ich denke am eheschte beschriebtmers mitneme mix us thief und bioshock.
es spielt sich grundsätzlich wie thief, also es vollkommnigs stealth game, mit de usnahm, dass kampf au sehr guet funktioniert und au benutz werde söll.
bioshock drum willmer en sehr grossi azahl a waffe und magie zur verfüegig het, nur dass das im gegesatz zu bioshock nöd eifach es dutzend verschiedni weg zum kille sind sondern jewils ischnidendi element im gameplay sind. mer chan sich punktgenau mit ziele teleportiere, zit ahalte, lüt (und tier) überneh, dur wänd luege etc. würklich super. d'levels sind natürlich au so usgezeichnet designt, dass mer da sehr viel pröble und usprobiere chan mit viel verwinklige und verschiedene höheebene.
spielerisch findis würklich phänomenal, ich denke es isch au nöd denkt dassmers zu 100% stealth oder 100% action spielt, de persönlich mix machts us und das füehlt sich nie gezwunge oder scriptet a sonder mer machts so wies grad passt. die erschte paar lüt mit stealth umhaue und de rescht abschlachte oder grad alli umgah mit teleportiere oder indem mer en ratte übernimmt und durnen tunnel unde dure chrücht (nur um denn es tor ufzmache wo dutzendi ratte loslaht wod gegner zerfressled

es super spiel, ernschtaft, ich hoffe story und setting gebed na was her, spielerisch ischs würklich fantastisch
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Moff approved = kauft. De mit de Ratte, mega, so Fähigkeite hetts damals im Geist au gäh (bzw isch s'Spielprinzip gsi) und ich ha mich sithär immer gfrööged werum das nöd meh gnutzt wird. Und yep, han au gläse, dass me durechunnt ohni öpper zkille. Das verspricht de Deus Ex zwar au immer aber hans det nie gschafft.
Und sowieso PC wäg de Hotkeys, logisch. Cha mir's wägem Böttengnusch nöd andersch vorstelle.
Und sowieso PC wäg de Hotkeys, logisch. Cha mir's wägem Böttengnusch nöd andersch vorstelle.
I speeled my drink!
Re: Dishonored
ich bin gad chli verliebt in di (no homo)Supersonic hat geschrieben:Mis erste PC-Spiel
I don't believe in orange
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
krasser als ich dänkt hett. muess glaubs usnahmswiis mal wieder es game neu chaufe, eifach zum dlüht zunderstütze.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
O_O hat geschrieben:ich bin gad chli verliebt in di (no homo)Supersonic hat geschrieben:Mis erste PC-Spiel

- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Wenn isch US Steam release?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
hüt morge am 7ni
und es gseht viil grüsiger us.Supersonic hat geschrieben:Ich spiels au ufem PC mit Controller
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Topictitel bitte ändere in "Geschändet"
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
O_O hat geschrieben:
und es gseht viil grüsiger us.
no gruusiger

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650

aber hey, de afang vom game isch schomal sackstarch!
muess aber zerscht resi fertig mache.
vom gfühl her ischs mer aber rächt gflasht, so wie damals Half Life 2 öppe!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ah ja: pal game hett nur dütschi sprach (und französisch). sött mer also uk chaufe!
- Sale
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1360
guet zwüsse. merciMasatshi hat geschrieben:ah ja: pal game hett nur dütschi sprach (und französisch). sött mer also uk chaufe!
alcom het hüt scho UK an lager
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
http://www.youtube.com/watch?v=Y400baMPmtY" onclick="window.open(this.href);return false;O_O hat geschrieben:und es gseht viil grüsiger us.Supersonic hat geschrieben:Ich spiels au ufem PC mit Controller
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
gseht genau gliich gruusig us ufem pc 

stimmt so nid.Masatshi hat geschrieben:gseht genau gliich gruusig us ufem pc
so sache wie guets AA und gueti framerate gseht mer nid uf youtube videos. selbst de furchtbari dark souls port spilt sich wälte besser ufem pc.