gfunde? i meine nid setigi sache wome täglech fingt. sälteni sache.
dä hani i mim garte gfunge woni glochet ha. weis ebe ni genau was für ne stei isch. chönt e meteorit si. isch drum magnetisch und d oberflächi gseht au so us aus wär si verschmoutze.
do bini mitem arbeitskolleg go gold wäsche ines chlises bechli. hei no meh aus das gfunge. das isch eifach mi ateil gsi.
ich han mal am morge am 6i vor em gschlossne reschtaurant en sega naomi chaschte gfunde (nöd alltäglich) nachdem en gsichtet han, bini sofort en liferwage und zwe kollego go hole zum en save
han mal es cibler mints SFC mit zwei pads, AC und s-video cable uf de strass gfunde. hanis grad mit is gschäft gnoh
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
einisch hani e ganz e winzigi spinne im mim instant kaffi gfunde, aber erscht wo si obe ufgschwumme isch, denn hani de kaffi grad de schüttschtei abegluggeret well ich spinne gar nöd gern han
:awww:
Ich ha mal 3 Münzene versch. Währig i mim Portemonnaie gfunde und en einzelne Söcke woni nöd weiss wem daser ghört, hüt nonig. Isch letschte Winter gsi und Sunntig Morge und min Grind hät so weh tah dasi en neue han welle.
Und vor es paar Wuche hani bim putze underem Sofa es N64 Game gfunde. Ich glaub das eis vom hanf gsi wo er bi mir hät welle entsorge. Hätter nämmli probiert und ich hanen verwütscht. Aber eis Game häts gschafft...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
ich ha mal im chindsgi bim spaziere so 300 stutz nebem trottoir im gras gfunde gha und grad ihgsackt und niemertem was gseit bis ich mitm mami hei bin. lol
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Mastler(P) hat geschrieben:ich ha mal im chindsgi bim spaziere so 300 stutz nebem trottoir im gras gfunde gha und grad ihgsackt und niemertem was gseit bis ich mitm mami hei bin. lol
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
turntablism hat geschrieben:einisch hani e ganz e winzigi spinne im mim instant kaffi gfunde, aber erscht wo si obe ufgschwumme isch, denn hani de kaffi grad de schüttschtei abegluggeret well ich spinne gar nöd gern han
:awww:
Ischs e herzigi spinne gsi i dem fall
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.