gaht scho in richtig realistisch. isch aber i mine auge immerno arcadig. nöd ridge-racer-arcadig, aber gliich arcadig.
faszination find ich vor allem drin, mit geilem sound dur die schöne landschafte zrase. rase! würkli schnell! es isch sauschnell. forza uf speed.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
absolut. s fahrverhalte isch durchus guet für so es game. ich finds geil.
aber au das wo de michi seit. es isch würkli wie NFS oder DIRT ( s neuschte und s 2). so möngelmässig cool mit somene vollidiot wo dauernd scheisse mit eim redt. für 14 jährigi ischs wiedermol.
Du muesch den tschänzg im regen stehen lassen, isch voll de gütt, denn gsehsch dratte wunderbar!
ha geschter abig mal chli d'demo agluegt. hätmi nid grad vom hocker ghaue. es dunktmi au, dass d'schtürig eifacher worde isch gägenüber em letschte forza. bi chli hinundhergrisse öbis söll chauffe. so openworld schpiel gfalledmer und es isch es forza. aber ich game i letschter ziit so wenig. eigentlich lohnt sichs garnid. am schluss chaufis dänn glich no irgendwänn...
ide optione chasch stürig uf 'simulation' stelle. de isches genau gliich wie forza 4. standard isch dette äbe 'arcade'.
open road es gitt nöd viel geilers als ide abigdämmirig dur colorado fätze!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999