ah s'andere isch das mit em tschip im chopf. jedefalls fählt glaub jetz s'eint wie s'ander.
Han sit 657859043 Jahr wiedermal es Maniac poschted. Ich han bim Artikel und bim Interview de Iidruck gha, die händ entweder vorher nonie was vom Spector ghört oder nie kapiert was de da eigetli so macht. Und "Micky Epic" schiint de dütsch Titel zwärde...
Bis jetzt gsehts leider nöd danah uus.
Uuf mich würkts eso, als ob sSteampunk Konzept endgültig verworfe häget, aber evtl. wirds ja doch no, wengischtens imene Level oder so uugriffe.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
de erst idruck vo de lüüt isch eher negativ. cha natürli sehr guet si das es sich da um masterg päng päng type handlet wo das schribet. es göing so 8h, demfall spilis bis am fritig abig glaub dure. ich mach denn review.
i mim wunscheszenario wo s'spiel super isch, gang ich uf jede fall devo us, dass die allgemein rezeption bi de user negativ si wird
aber anderersits han ich selber au scho sit de erschte ingame shots sgfüehl dasses chli en seich chönnt werde, was wiederum guet isch wills erwartige senkt
d kamera sig chli en scheiss unds gameplay chli repetitiv. aber äbe wirdes morn und übermorn sälber teschte. s spil isch uf jedefall bstellt egal wie guet dases denn würkli isch.
O_O hat geschrieben:de erst idruck vo de lüüt isch eher negativ. cha natürli sehr guet si das es sich da um masterg päng päng type handlet wo das schribet. es göing so 8h, demfall spilis bis am fritig abig glaub dure. ich mach denn review.
8 Stung, ok! Ha befürchtet dasses wäsentlech länger duuret, aber so gohts.
O_O hat geschrieben:s game gaht glaub doch chli länger als 8h und es het e tonne sidequests. es faht chli lahm und verwirrend ah aber nacher wirds sehr sehr viil besser.
O_O hat geschrieben:s game gaht glaub doch chli länger als 8h und es het e tonne sidequests. es faht chli lahm und verwirrend ah aber nacher wirds sehr sehr viil besser.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz