Masatshi hat geschrieben:Er verchauft sich unfassbar guet .... besser als z.B. Dishonored! :typej: :typej:
roffl? schwachsinn kennt keine grenzen.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Dir sit scho chliikarierti Cheibe, gopf. Für 8-15 Jährigi Giele, wo übrigens e rächt grosse Markt darsteue, isch doch sowas e Troum. Production value isch lang krass töif gsi, aber mittlerwile chame die Sim sogar bruuche. Mi chlii Brüetsch, 10i ischer (Hallo Patchwork), hett huere Fröid am Landwirtschafts-Simulator 2011, s'hett sogar e chliine Traktor gä derzue. Und lieber spiut er sowas als scho CoD, Egoshooter chaner de no lang gnue zocke wener älter isch.
Wie so oft: Bitte eifach chly differenziere, danke.
Astroboy hat geschrieben:Dir sit scho chliikarierti Cheibe, gopf. Für 8-15 Jährigi Giele, wo übrigens e rächt grosse Markt darsteue, isch doch sowas e Troum. Production value isch lang krass töif gsi, aber mittlerwile chame die Sim sogar bruuche. Mi chlii Brüetsch, 10i ischer (Hallo Patchwork), hett huere Fröid am Landwirtschafts-Simulator 2011, s'hett sogar e chliine Traktor gä derzue. Und lieber spiut er sowas als scho CoD, Egoshooter chaner de no lang gnue zocke wener älter isch.
Wie so oft: Bitte eifach chly differenziere, danke.
stimmt. ich glaub das isch am säschler au ersch jetz ufgfalle, oder spillt din sohn eifach am liebschte shooters?
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
h4xX0r hat geschrieben:lieber spiel ich das, alls die bruun-bloom-egoshooter scheisse wo monatlich uf eus abeplätschered.
ich glaub du spielsch weder noch.
ich finds eifach schad, dass so usnahmetitel wie dishonored sich schlechter verchaufet als das.
um öppis anders gahts mir gar ned.
bald gitts kei blockbuster-games meh, wenn sie realisiered, dassi mit sottige spiel meh chole mache chönd. lueg iOS spiel und wie hersteller games uf dem system uselönd....
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Masatshi hat geschrieben:
ich finds eifach schad, dass so usnahmetitel wie dishonored sich schlechter verchaufet als das.
dishonored interessiert mich zum biischpiel Null komma gar nüd, überrascht mich jetzt nöd so, dass es anderne ähnlich gad.
insofern es sautumms biischpiel.
cod und gta5 verchauft sich denn scho wieder agmässe. dass sich nümä jede mongo-ego-shooter 2374923847234238x verchaufe lad, find ich e positivi Entwicklig.
Masatshi hat geschrieben:ui jetzt wirds blöd. ich bin denn mal weg.
Es isch 12:28 am blödschte gsii.
ich glaub ich hätt das huere geil gfunde wenns das gä hät woni 8i bis 10i gsi bi.
dishonored mag kei sautumme egoshooter sii, trotzdem gits lüüt wo das schpil nid mal id top 100 vo de letschte johr tüend zelle.
im verchershuus hemmer e geile baggersimulator gha, mit originalsitz und joysticks i de armlehne. wenn nid immer so saumöngelwixer alles kabutt gmacht hättet wärer wohl hüt no det
ich han bagger und traktore no nie geil gfunde, au mit 10ni nöd und jetzt no viel weniger. danke fürs verständnis.
aber dschwiiz isch voll vo puure. nöd verwunderlich eigentlich
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Isch no geil wiä Ihr über Gschmack striited :typej: Fakt isch das Videospieli scho lang kei Videospieli meh sind und jeensti Lüüt findet das enormst verschisse und zocked darum nurno Retro-stuff.
Wänn de Landwirtschaftssimulator ja so huere supergeil isch söller doch für PSVita usecho, villichts hilfts
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Marco_in_motion hat geschrieben: Fakt isch das Videospieli scho lang kei Videospieli meh sind und jeensti Lüüt findet das enormst verschisse und zocked darum nurno Retro-stuff.
O_O hat geschrieben:dr polizei simulator isch rächt geil.