:bitchpls:TypeJ hat geschrieben: ich schüss dich abe! 1000mal!
Ich bin Halo Pro Spieler und ä Legände in dä MLG. Wo ich i dä Staate gsi bin go grossi Turnier spielä händs uf dä Strass Föteli gmacht mit mir und unterschrifte welle.
Moderatoren: Master(G), zeromeier
:bitchpls:TypeJ hat geschrieben: ich schüss dich abe! 1000mal!
Trunks hat geschrieben::bitchpls:TypeJ hat geschrieben: ich schüss dich abe! 1000mal!
Ich bin Halo Pro Spieler und ä Legände in dä MLG. Wo ich i dä Staate gsi bin go grossi Turnier spielä händs uf dä Strass Föteli gmacht mit mir und unterschrifte welle.
chume sicher mal, jaTrunks hat geschrieben:Goose chunsch au go Online spielä?
Merci. Genau so isch es.h4xX0r hat geschrieben:noone lives forever 2 isch öppe eine vo de beschte shooter wo je häts gitts. würdi 10x lieber nomal spiele als so en moderne propaganda shooterscheiss.
doch doch, teil 3 hemmer viel gspielt, de dumm jugo, de dumm cjay(er isch guet), de henri, du, ich etc...Trunks hat geschrieben:Isch das nöd im Battlefield gsi? Halo hämmer doch gar niä gspielt mitenand/gägenand? Au nöd gäge dä Goose... Lolz, aber wänn ihr mich so abeschwöret im Halo wiä im Battlefield schmeisse diä tummi Konsole us em Feister.
im spiel ist auch ne rubbelkarte, zumindest in der deutschen retail, die ich habe.Trunks hat geschrieben:Chum mit eus. Chaufs der, nimm diä gratis Rubbelcharte und spiels es paar Täg mit eus uf dä Xbox. Nacher vertschutisch es wieder und alles in allem hat's dich villicht 20 Frengg kostet. Und diä sind's sicher wert.Moff hat geschrieben:halo 4 übrigens, tönt na get. gmässem penny arcade review chönnts sogar sersch guete halo si. aber ich ha kei luscht me.
:lolz: Super! Ich freu mi! Dä Cjay isch nümä guät, also vergliche mit mir.TypeJ hat geschrieben:doch doch, teil 3 hemmer viel gspielt, de dumm jugo, de dumm cjay(er isch guet), de henri, du, ich etc...Trunks hat geschrieben:Isch das nöd im Battlefield gsi? Halo hämmer doch gar niä gspielt mitenand/gägenand? Au nöd gäge dä Goose... Lolz, aber wänn ihr mich so abeschwöret im Halo wiä im Battlefield schmeisse diä tummi Konsole us em Feister.
ghasst hesch mi
ich freu mich
Wieso häsch es du eigentlich scho?PlanetHarrieR hat geschrieben:im spiel ist auch ne rubbelkarte, zumindest in der deutsche retail, die ich habe.Trunks hat geschrieben:Chum mit eus. Chaufs der, nimm diä gratis Rubbelcharte und spiels es paar Täg mit eus uf dä Xbox. Nacher vertschutisch es wieder und alles in allem hat's dich villicht 20 Frengg kostet. Und diä sind's sicher wert.Moff hat geschrieben:halo 4 übrigens, tönt na get. gmässem penny arcade review chönnts sogar sersch guete halo si. aber ich ha kei luscht me.
ich dänk mir sind öppe glich guet. mal so mal so.Trunks hat geschrieben: :lolz: Super! Ich freu mi! Dä Cjay isch nümä guät, also vergliche mit mir.
okey, denn hani ke brot..isch de sauhund lohri so starch wordeO_O hat geschrieben:ich dänk mir sind öppe glich guet. mal so mal so.Trunks hat geschrieben: :lolz: Super! Ich freu mi! Dä Cjay isch nümä guät, also vergliche mit mir.
de lasky wird später de commander vode infinity. das isch das ruumschiff, vo wo im koop und multiplayer dini missione uus startisch. usserdem chunt er ide kampagne vor! die serie verzellt sini gschicht und sini beziehig zum master chief...Trunks hat geschrieben:Ich han jetzt dä letschti au gluäget... :lolz: Ich han grad an Söze dänkt wänn er das würd luäge, er würd sich glaubs grad d'Auge usestäche und us em Fänster gumpe. Aber ich han null asprüch a so Sache, es isch (wänn d'Halo spielä gern häsch) super geil. Aber ich chume hine und vorne nöd druss.. Goose wer isch dä Lasky susch, und wiä und wo? Verzehl mal was.
Aha.. Han gmeint mehr kännt ihn scho vo früähner also vo dä alte Teil. Fair.Masatshi hat geschrieben:de lasky wird später de commander vode infinity. das isch das ruumschiff, vo wo im koop und multiplayer dini missione uus startisch. usserdem chunt er ide kampagne vor! die serie verzellt sini gschicht und sini beziehig zum master chief...Trunks hat geschrieben:Ich han jetzt dä letschti au gluäget... :lolz: Ich han grad an Söze dänkt wänn er das würd luäge, er würd sich glaubs grad d'Auge usestäche und us em Fänster gumpe. Aber ich han null asprüch a so Sache, es isch (wänn d'Halo spielä gern häsch) super geil. Aber ich chume hine und vorne nöd druss.. Goose wer isch dä Lasky susch, und wiä und wo? Verzehl mal was.
Parisienne hat geschrieben:ich spiels denn am mentig wenns da sött si mal.
vellicht hani ja wieder freud dra.. bezwiifli zwar.
Isch in Japan immer Fasnacht?NERV hat geschrieben:Ich hoffe, ihr chaufet / spilet wenigschten die heiligi Japan Version ihr Saumögel!
PS: Gibts en PS3 oder 3DS Version?
[img]verchleidig[/img]
Fuuuuck.. Ich han d'limited edition bstellt. isch es päckli und drum erst am mäntig.. :typej: fuckReinforced hat geschrieben:vorher grad im briefchasch gha... merci alcom
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 4 Gäste