The Walking Dead (aktuell S9)
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
es isch immerno sehr super. au wenn sie chli müend ufpasse dass d'"krassheit" nöd uf chöschte vo de charakterentwicklig gaht. isch ja scho läss wemme für dä zueschauerschock au mal e hauptrolle sterbe laht, aber wemme deswege all paar folge neui lüüt muess iifüehre und ufbaue (oder ebe nöd wänn's sie eh grad wieder lupft), wirds zum zirkus. jedefalls de Daryll isch heilig, de müends in rueh lah und nöd nur bis er unvermeidlich dä Merle wieder trifft.
I speeled my drink!
Re: The Walking Dead (aktuell S3)
T-DOG!
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
!!!!!!!!!!!!!!!!!Chäller hat geschrieben:T-DOG!
- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
wär sowas vo nid nötig gsizeromeier hat geschrieben:!!!!!!!!!!!!!!!!!Chäller hat geschrieben:T-DOG!

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
guet, er häts bis hälfti season 3 gschafft. für sini hutfarb erstunlich.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
Ich han gester, woni T-DOG gschriebe ha, eigentlich welle säge, dass er min Lieblingschar isch. tja...am Aabig isch, wobi dänn d'Folg gluegt ha, mini Welt zämebroche 

Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han gmeint die schwanger isch dini lieblingsfigur?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ALL SIND TOD.
- blackraini
- Mungg
- TRADINGPOINTS:
-
730
defür händs a neua für d' Quote inegnohh4xX0r hat geschrieben:guet, er häts bis hälfti season 3 gschafft. für sini hutfarb erstunlich.

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han afang zweiti au ughört gha, nach de brillante allererschte folg ischs nur na bergab gange.Mastler(P) hat geschrieben:aso wirds irgendwenn i dä zweite wieder besser und dritti isch super, oder wie?
lang ischs bi mir her.
bin aber total froh hanis iets na nagholt, staffle 2 isch sehr sehr guet wurde und die dritt eifach nur ultrahert geil im moment, nüt macht meh bock zur zit im US-TV. het teilwis fascht scho was vo lost findi. niemert isch sicher und es ändert sich laufend was, das machts au recht spannend. inszenierig isch absolut top, ich glaub kein zombie film isch je so guet gsi wie walking dead.
de t-dog, sehr guet, stirbt und sind platz im team wird nach 2 minute vomene andere afroamerikaner ersetzt, lulz
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
this.Moff hat geschrieben:ich han afang zweiti au ughört gha, nach de brillante allererschte folg ischs nur na bergab gange.Mastler(P) hat geschrieben:aso wirds irgendwenn i dä zweite wieder besser und dritti isch super, oder wie?
lang ischs bi mir her.
bin aber total froh hanis iets na nagholt, staffle 2 isch sehr sehr guet wurde und die dritt eifach nur ultrahert geil im moment, nüt macht meh bock zur zit im US-TV. het teilwis fascht scho was vo lost findi. niemert isch sicher und es ändert sich laufend was, das machts au recht spannend. inszenierig isch absolut top, ich glaub kein zombie film isch je so guet gsi wie walking dead.
de t-dog, sehr guet, stirbt und sind platz im team wird nach 2 minute vomene andere afroamerikaner ersetzt, lulz
aber:
user 1: aber hab ich was verpasst? carol ist tot? abgehauen? warum? dass sie total unwichtig ist macht das ganze noch seltsamer.
user 2: Peil' ich auch null. Hab' extra noch einmal nachgeguckt, in der vierten Folge hat sich T-Dog doch noch für sie geopfert, damit sie wohlbehütet aus dem Inneren des Gefängnistraktes nach draußen huschen konnte. Später hamse dann neben T-Dogs Leiche ihr Schnuffeltuch gefunden. Sie daraufhin direkt für tot zu erklären und ein Grab zu schaufeln, ohne nach ihr gesucht zu haben, ist doch total blödsinnig. Das führt diesen kurzen "T-Dog stirbt als edler Held"-Strang auch ad absurdum.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
mer dankt.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ich has au nöd checkt.zeromeier hat geschrieben:this.Moff hat geschrieben:ich han afang zweiti au ughört gha, nach de brillante allererschte folg ischs nur na bergab gange.Mastler(P) hat geschrieben:aso wirds irgendwenn i dä zweite wieder besser und dritti isch super, oder wie?
lang ischs bi mir her.
aber:
user 1: aber hab ich was verpasst? carol ist tot? abgehauen? warum? dass sie total unwichtig ist macht das ganze noch seltsamer.
user 2: Peil' ich auch null. Hab' extra noch einmal nachgeguckt, in der vierten Folge hat sich T-Dog doch noch für sie geopfert, damit sie wohlbehütet aus dem Inneren des Gefängnistraktes nach draußen huschen konnte. Später hamse dann neben T-Dogs Leiche ihr Schnuffeltuch gefunden. Sie daraufhin direkt für tot zu erklären und ein Grab zu schaufeln, ohne nach ihr gesucht zu haben, ist doch total blödsinnig. Das führt diesen kurzen "T-Dog stirbt als edler Held"-Strang auch ad absurdum.
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Ig rate mal: d'Writers hei mit der Carol öppis überraschends vor. Oder sie isch mitem Rick am Telefon und chöi sich gegesittig tröschte à la "mümümü hei e Familemitglied verlore mümümü". 

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
derinderinderinderin hat geschrieben:Oder sie isch mitem Rick am Telefon und chöi sich gegesittig tröschte à la "mümümü hei e Familemitglied verlore mümümü".

s'telefon isch e rächt luschtig gsii. evtl. lüütet au en zombie a.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Das wär recht überraschend. Viellicht wot er au gsträhled werdezeromeier hat geschrieben:derinderinderinderin hat geschrieben:Oder sie isch mitem Rick am Telefon und chöi sich gegesittig tröschte à la "mümümü hei e Familemitglied verlore mümümü".

- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
ODER EBE NÖD.Pandemonium hat geschrieben:Das wär recht überraschend. Viellicht wot er au gsträhled werdezeromeier hat geschrieben:derinderinderinderin hat geschrieben:Oder sie isch mitem Rick am Telefon und chöi sich gegesittig tröschte à la "mümümü hei e Familemitglied verlore mümümü".
überraschend isch äigentli, dass das dräckstelefon überhaupt gad.
LOGISCH MUESS ES TELEFON Lüüüte wenn die ganz welt kaputt isch.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
fallsers nöd mitbecho händ. er isch wahnsinnig wurde. das telefon muess nöd echt si. aber die ganz alt gruppe ischmer eh schlagartig egal wurde. de govnr 4tw. de daryl söll dethi und de rescht verrecke. ok dmaggie au na.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
de gouverneur und sini mongogruppe chan minetwäge imene zombierush vernichtet werde, sie langwiiled mich.Moff hat geschrieben:fallsers nöd mitbecho händ. er isch wahnsinnig wurde. das telefon muess nöd echt si. aber die ganz alt gruppe ischmer eh schlagartig egal wurde. de govnr 4tw. de daryl söll dethi und de rescht verrecke. ok dmaggie au na.
- Pandemonium
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
30
Mich au! D original Truppe wot ich gseh. Die andere chönted mer nöd egaler sie.zeromeier hat geschrieben:de gouverneur und sini mongogruppe chan minetwäge imene zombierush vernichtet werde, sie langwiiled mich.Moff hat geschrieben:fallsers nöd mitbecho händ. er isch wahnsinnig wurde. das telefon muess nöd echt si. aber die ganz alt gruppe ischmer eh schlagartig egal wurde. de govnr 4tw. de daryl söll dethi und de rescht verrecke. ok dmaggie au na.
Was?!? Würkli?
De Guwernör hät wenigstens was Spannends a siich. Zombie-Chöpf inere Vitrine, Zombie-Tochter im Schrank und schlachtet schnell mal e Nationalgardegruppe ab.
Die alt Gruppe bestaht, bis ufde Rick und Daryl, us luuter Langwiiler. Mer chönd froh sii, gits chli meh Action...sust würdeds sich wieder uusgibiger unterhalte

De Guwernör hät wenigstens was Spannends a siich. Zombie-Chöpf inere Vitrine, Zombie-Tochter im Schrank und schlachtet schnell mal e Nationalgardegruppe ab.
Die alt Gruppe bestaht, bis ufde Rick und Daryl, us luuter Langwiiler. Mer chönd froh sii, gits chli meh Action...sust würdeds sich wieder uusgibiger unterhalte

- Parisienne
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
10
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Moff hat geschrieben:fallsers nöd mitbecho händ. er isch wahnsinnig wurde. das telefon muess nöd echt si.

hett das würkli öpper nöd kapiert?

btw refuge & govnor = the others & ben linus
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
zwirrlibatz hat geschrieben:btw refuge & govnor = the others & ben linus
Moff hat geschrieben:het teilwis fascht scho was vo lost findi