findi au voll easy
de wankelmut hani letscht donnschtig live gseh, isch guet abgange. also live... eifach ufgleggt heter.
isch scho geil, vor eme jahr hänen 200 lüt uf facebook und soundcloud kennt, denn haut er de eint remix use und jez tourt er um die ganz wält.
Reinforced hat geschrieben:ganz komisch wirds mir immer wenn folgendes Lied lauft... (es töönt so schrecklich) aber es gitt tusigi lüüt wo das lied guetfindet
[yt][/yt]
tuusigi möngels halt. leider aber git es sicher na einiges meh als nur tuusigi wo das guet finded
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
The Sheep hat geschrieben:nid wenig woni kenn hasses das Lied:
[yt][/yt]
aber i finds eigentlich zimlich de gütt
was isch den drah eigentlich so zimlich de gütt?
www.pcedaisakusen.net
Gurgelhals hat geschrieben:Ebe, s'Ussehe isch ja letschtlich eifach es Symptom vo ere Läbesistellig, wo i dem Fall sowas vo beschisse isch, dass sie mich hässig macht: Die privilegierte Mittelstandsbubis, wo ihri Apathie, ihri Wältabgwandtheit sowie ihres Unvermöge, echli über de eigeni Tällerrand usezluege, mit ere unerträgliche Sälbstgfälligkeit und mit ere erst rächt unerträgliche Humorlosigkeit als e Tugend zelerbriered. Und üsserlich manifeschtiert sich halt i dem gliichgschaltete Langwiilerlook mit em obligate "es isch mir alles egal"-Valiumblick. Und dänn wärded dene ihri Platte au no als genial und als popmusikalischi Avantgarde abgfiiret, debi isch es ja immer die genau glichi, langwiiligi Formle: 60s-Melodie + echli Geschwurbel = 9.0 uf richdork.com. Grauehaft!
das sind die einte. Dänn gitts no die nöd minder Schlimme, wo mit dem wahnsinnig emotional betroffne mitidentifizierbare Wältschmuus drhärchömed und sich totlache will ihri dumme Fans de ganz Kalkül nöd schnalled.
zwirrlibatz hat geschrieben:Dänn gitts no die nöd minder Schlimme, wo mit dem wahnsinnig emotional betroffne mitidentifizierbare Wältschmuus drhärchömed und sich totlache will ihri dumme Fans de ganz Kalkül nöd schnalled.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
geosnow hat geschrieben:lol, weiss nöd würklich, obs es git, aber es tönt scho sehr nervig.
ich ha mal bern rap übers grilliere ghört. isch fönny gsi.
Mein Beileid an die Rocker. Hardcore Techno war ja um die Jahrtausendwende ja auch von der Hipster-Krankheit befallen, im Rahmen des Digital-Hardcore/Breakcore/IDM-Hypes - die damalige Mutation hieß noch Spexer. Ist eine eklige Angelegenheit, geht aber vorbei. Mittlerweile ist das Genre viel zu unavantgardistisch, als das sich noch ein Hipster dorthin verirrt.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
www.pcedaisakusen.net
zwirrlibatz hat geschrieben:Dänn gitts no die nöd minder Schlimme, wo mit dem wahnsinnig emotional betroffne mitidentifizierbare Wältschmuus drhärchömed und sich totlache will ihri dumme Fans de ganz Kalkül nöd schnalled.
ah du redsch vo muse?
die gönd mir im übrige scho lang ufe sack
nei Muse find ich ok. die zeiged liideschaft und sind überkandidlet. also schomal 2 grossi bonuspünkt. au wenn ichs sälber nie lose. me chan sache ja au respektiere ohni fän z'sii.
ich mein die schlufitrantüte emo pop/folk bands wie grizzly bear und dry the river.