im mai isch sowiet und er isch i dä schwiiz.
ich gahn sicher in züri go luege, au wenn mäntig esch. geil wirds.

Moderator: Avenger
:spit:Overdose hat geschrieben:hanen scho paar mal i paar diskusione gseh. bitz en mongo isch er zum teil. vernünftig diskutiere isch mit dem glaub no schwirig.
#thuglifeMastler(P) hat geschrieben: ich gahn sicher in züri go luege, au wenn mäntig esch.
bald gaht d Welt under wie woschen denn no ga luege?Mastler(P) hat geschrieben: ich gahn sicher in züri go luege, au wenn mäntig esch.
no nie vo dem ghört aber nach de erschte 90 sekunde hett er mich scho überzüügt.Mastler(P) hat geschrieben:[yt]de erschti clip[yt]
Wie gesagt, ich seh/hör ihn hier zum ersten Mal. Seinen Rundumschlag find ich sehr erfrischend. Kein Pardong für niemanden. Überall gibt es Heuchelei und Verlogenheit und vorallem - und ich glaub, das geht ihm besonders auf den Senkel - falsche weil selektive Verwendung von Begrifflichkeiten.PlanetHarrieR hat geschrieben:es wirkt vor allem wie ein ziemlich willkürlicher rundumschlag, kritik gegen alles und jeden. zieht z.b. auf youtube über facebook und soziale netzwerke her, als seien sie das schlimmste auf erden, hat aber 222.583 likes. das wirkt in etwa so glaubwürdig und bissig wie ein kläffender pudel.
Mitglieder in diesem Forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] und 7 Gäste